Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen met Cambridge dieet?

<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 22 Dec 2015 22:15

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

MissBitchy schreef:Jeetje Neva, wat top!!!

Ik heb nu een pauze van 2 weken ingelast, het werkt gewoon niet echt voor mij in deze periode.
Was in 3 weken 6,1 kilo afgevallen.
4 januari begin ik weer en tot die tijd is het eigenlijk mijn doel om evengoed af te vallen...
Ik zag mezelf toch niet met het Kerstontbijt aan een shakie zitten! Zeker niet aangezien ik alles bijna niet te haggelen vind...


Knap hoor in 3 week al 6,1 afgevallen. Dat ben je al kwijt in ieder geval.
Als je het de komende 2 week rustig aan doet met in ieder geval de koolhydraten moet het goed kunnen gaan toch.
Veel succes, ook jij kunt het.
Never let go of your dreams
<<

Anoniem156

Bericht 23 Dec 2015 01:13

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

MissBitchy schreef:Jeetje Neva, wat top!!!

Ik heb nu een pauze van 2 weken ingelast, het werkt gewoon niet echt voor mij in deze periode.
Was in 3 weken 6,1 kilo afgevallen.
4 januari begin ik weer en tot die tijd is het eigenlijk mijn doel om evengoed af te vallen...
Ik zag mezelf toch niet met het Kerstontbijt aan een shakie zitten! Zeker niet aangezien ik alles bijna niet te haggelen vind...


Als je het 'niet te haggelen' vindt zou ik ermee stoppen en naar iets zoeken waarbij je wel lekker kunt eten en toch afvalt. Het duurt misschien wat langer, maar heb je een grotere kans dat het lukt.
doordat je dingen gaat eten/ drinken die je vies vindt, heb je volgens mij een grotere kans om het bijltje erbij neer t gooien en weer in oude eetgewoonten te vervallen.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 23 Dec 2015 14:31

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Hier gaat het nu ook eindelijk zoals ik wil, hoera!

3 weken bezig en kleine 4 kg kwijt. Ik weet dat het meer kan zijn, maar omdat ik de 800 doe en een beetje een eigen versie (ik eet s avonds gewoon wat ik lekker vind), vind ik het helemaal prima zo! Ik hoef ook relatief weinig kilo's kwijt en heb nog een paar maanden, dus ik ben blij!

Nu scheelt het dat ik de repen en shakes wel echt lekker vindt, anders was ik al lang gestopt... het moet wel uit te houden zijn vind ik. Met kerst ga ik overdag wel shaken, maar 's avonds doe ik gewoon lekker mee met het kerstdiner, inclusief toetje :) Dat soort dingen ga ik niet overslaan, het is tenslotte kerst. Dan de week erop maar weer wat strenger.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 12 Jan 2016 09:44

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Hoe gaat het met iedereen?
Hier nu iets meer dan week bezig en 7 kilo kwijt :)
<<

Anoniem173

Bericht 12 Jan 2016 10:48

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Uiltje schreef:Hoe gaat het met iedereen?
Hier nu iets meer dan week bezig en 7 kilo kwijt :)

7? In een week?
En je weet zeker dat dit gezond is?
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 12 Jan 2016 12:13

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Was ook ongesteld dus ik denk ook dat het daarvan komt, dan ben ik vaak ook 3 kilo zwaarder.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 13 Jan 2016 00:52

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Hier niet zoals ik wil. Ik ben nu 6 weken bezig, houd me er superstrict aan en ben slechts 4 kilo kwijt.
Ik ga het dus weer afbouwen, ben het nu echt wel zat, zowel qua eten als financieel.
Ik blijf lekker gezond eten en ga veel sporten, dat heeft bij mij uiteindelijk ongeveer hetzelfde effect denk ik
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 13 Jan 2016 18:11

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Ik ben nu afgevallen van 104,3kg naar 77,6kg.
Sinds half december ben ik bezig met op en afbouwen.
Ik heb een week geleden mijn laatste shake gehad.
Ik ben nu weer volledig over op "normaal" eten.
Wel ben ik nu bezig met koolhydraatarm en suikerarm eten.

En ik voel mij geweldig !!
Never let go of your dreams
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Jan 2016 20:08

Re: Ervaringen met Cambridge dieet?

Ik ben niet meer begonnen na mijn stop van 2 weken rond de Kerst.
Ik was dus de week voor Kerst gestopt en heb in de tussentijd ook niet meer op de weegschaal gestaan.
Ik vreesde het ergste, maar gisteravond toch maar erop en uiteindelijk maar een halve kilo aangekomen. Terwijl ze had gewaarschuwd dat wanneer je met Cambridge stopt, je altijd weer een kilo of 3 aankomt.
Dus nu weer gemotiveerd om er helemaal voor te gaan! Al heb ik er de afgelopen weken ook wel om gedacht hoor, maar het kan wel veel strikter.

Wel een motivatie erbij, want met Sinterklaas was ik ten huwelijk gevraagd! Of had ik dat hier al gezegd? Nouja in ieder geval, ik heb nog 8 maanden de tijd om in ieder geval 11 kilo af te vallen. Dat zou toch moeten lukken zou je zeggen :ja:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron