Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoektocht naar Groepsreis in Europa

<<

Anoniem238

Bericht 03 Sep 2013 09:40

Zoektocht naar Groepsreis in Europa

Mijn man en ik zijn ons voorzichtig aan het oriënteren voor onze vakantie volgend jaar zomer.
Nu is onze interesse gewekt om mee te gaan met een groepreis.
Een aantal jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen tijdens een groepsreis van Beter Uit, en daarvoor ben ik ook al 2 keer mee geweest met een groepreis van Beter Uit.
Ben inmiddels al op Internet aan het zoeken wat er mogelijk is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer;).

Een aantal eisen:
- liefst Zuid-Europa
- niet elke dag een excursie of de verplichting tot een excursie
- maximaal 12 dagen

Wie heeft er ervaringen met groepsreizen en kan er een organisatie aanraden?
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 09:52

Re: Zoektocht naar Groepsreis in Europa

Ik zou eens kijken bij corendon. Die bied tegen leuke prijzen groepsreizen aan in Turkije. Bijv capadocie!
<<

Anoniem321

Bericht 03 Sep 2013 09:55

Re: Zoektocht naar Groepsreis in Europa

Wil je persé met een groepsreis of is dat geen harde eis?
Zo niet, dan zou je ook naar fly drives kunnen kijken door bijv. Spanje, Italië of Kroatië. Is het wel georganiseerd, maar dan niet in een groep.

En er zijn idd enorm veel opties, ik heb geen ervaringen met groepsreizen in Europa.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers