Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag ivm werk. Graag snel advies!

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jan 2016 16:53

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Je hebt gelijk, maar ondanks dat ik het netjes/rustig vraag kunnen ze mij er alsnog uitgooien en de echte reden niet zeggen.
Het is nog geen 10 min. met de auto. Op donderdag is het hier erg druk om de weg dus ik ging ruim op tijd weg. Zat steeds op de klok te kijken en zag op den duur dat ik het niet ging redden. Bij aankomst ben ik direct naar de leidinggevende gegaan en excuses aangeboden omdat ik te laat was.
Vrijdag had ik pauze en had dat vergeten te klokken aangezien die voor je eigen tijd is. Na de pauze heb ik dat netjes gemeld en gezegd per ongeluk ben vergeten uit te klokken voordat ik pauze nam. Hopelijk word dat gewaardeerd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jan 2016 16:56

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Kan ook als je het niet vraagt :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jan 2016 17:40

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Wat niet vraagt?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2016 10:44

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Ik las op mijn mobiel eerst enkel deze zin van je post:

Je hebt gelijk, maar ondanks dat ik het netjes/rustig vraag kunnen ze mij er alsnog uitgooien en de echte reden niet zeggen.

En daar reageerde ik op met:

Kan ook als je het niet vraagt :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jan 2016 13:32

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Oh zo hahaha. Was gister godverdomme gewoon 1 uur te laat. Ik doe als het rustig is er 7 min. over incl. stoplichten. Het was druk op de weg en dus ging ik een half uur van te voren weg. Moet een half uur daarna beginnen. Ik heb er verdomme 45 min. over gedaan om onze fucking wijk uit te komen en niet normaal! Onderweg wel gebeld, hij zei dat hij het al gezien had en sorry gezegd. Eenmaal daar ook weer en de leidinggevende zei dat er ook een chauffeur op dat stuk stond. Ik baal hier enorm van en hopelijk speelt het niet mee. Heb tegen mijn man gezegd dat hij er rekening mee moet houden dat ik eruit kan liggen en dat willen we allebei natuurlijk niet.
Ik ga voortaan 45 min. van te voren weg.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Jan 2016 13:38

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Jeetje wat gek zeg, zo'n korte reistijd en zoveel file. Is het ook een optie om met de fiets te gaan? Misschien kan je dan wel wat later vertrekken.

En is het nog steeds elke avond overwerken?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jan 2016 13:51

Re: Vraag ivm werk. Graag snel advies!

Lot schreef:Jeetje wat gek zeg, zo'n korte reistijd en zoveel file. Is het ook een optie om met de fiets te gaan? Misschien kan je dan wel wat later vertrekken.

En is het nog steeds elke avond overwerken?


Zeker gek en ik werd ook gek! Ik heb een fiets, maar die is niet zo goed. Bovendien ga ik niet middenin de nacht fietsen. Ik ga gewoon vanaf vandaag op tijd en 45 min. van te voren moet toch te doen zijn anders is het absurd.

Ja het is overwerken als je het zo kan noemen. Ze hebben nieuwe klanten waardoor het drukker/meer werk is dus vandaar die tijden. Vind het niet erg, is extra geld en bijna iedereen werkt tot laat. Heb wel gemerkt dat de dagen, uren van anderen divers zijn. Ik werk sinds deze dag 4 ipv 5 dagen dus da's wel fijn.

Tijdens het werk praat iedereen ik ook. Gister stond ik even stil, denk 1 min. zegt een man die niet mijn leidinggevende is, niet mijn naam weet, ik niet die van hem dat ik moet doorwerken. Wie denkt hij wel niet dat hij is dacht ik. Dus ik zei ik mag toch wel praten. Hij wil zijn leeftijd niet vertellen, dat hoorde ik van een vrouw naast mij tegen een andere vrouw zeggen dus zo sneue man is het. Later zat hij zelf te praten en ik moest me inhouden niks te zeggen!
Eikel!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers