Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vriend dumpen..

<<

Anoniem148

Bericht 07 Jan 2016 19:57

Re: vriend dumpen..

In het moderator topic.
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 19:58

Re: vriend dumpen..

Ik zag het idd..er staat bij dat ik dan een link moet toevoegen..Hoe doe ik dat?
Etiam tacere est respondre..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 20:03

Re: vriend dumpen..

Voordat dit word gesloten. Vind ik echt dat je niet zo hard voor jezelf moet zijn. Niemand zegt hier ook naar iets negatiefs over jou! En iedereen heet je welkom!

En idd ik heb de titel bedacht. Dat neem ik op me :wink: en niemand vind mij een bitch hoor :dance:

Ik denk idd ook dat ik de relatie tussen jullie niet echt een relatie zou noemen. Maar ik hoop wel dat je hopelijk je hart blijft luchten en gewoon ook gewoon vertel over deze dingen.

Ik zeg: laten we gewoon de titel veranderen met :

Steun distinguished met single zijn!

Wellicht kunnen we je begeleiden in het "alleen" zijn.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 07 Jan 2016 20:06

Re: vriend dumpen..

dat vind ik een goede Tabbie!
Welkom en wel op het forum blijven hoor!
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 07 Jan 2016 20:07

Re: vriend dumpen..

Niet zo streng zijn voor jezelf Distinguished! Lekker blijven forummen en wellicht inderdaad de titel van dit topic wijzigen of laten verwijderen.

En ik vind je avatar super schattig trouwens!
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 19:33

Bericht 07 Jan 2016 20:31

Re: vriend dumpen..

Distinguished schreef:Zal ik doen..maar denk dat ik het bij veel 'forummers' heb verknald zodra ze de topic lezen..Is er een mogelijkheid om te vragen of de topic verwijderd kan worden?Of is de beste oplossing dat ik zelf wegga?


NIVEA: niet invullen voor een ander :razz:

En blijf gewoon op dit forum :dance:
<<

Anoniem148

Bericht 07 Jan 2016 20:31

Re: vriend dumpen..

Heb een link en reactie geplaatst.
Ik ga altijd in mijn adressenbalk staan en hou even vast. Dan kopiëren aan klikken en zo heb je de link. In een reactie even vast houden en dan op plakken drukken. Probeer hier maar even te oefenen.
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 20:44

Re: vriend dumpen..

Dank je..
Etiam tacere est respondre..
<<

Anoniem282

Bericht 07 Jan 2016 21:00

Re: vriend dumpen..

Ik denk dat het wel meevalt hoor met dat je het bij veel forummers hebt verknald. Niemand kent jou hier persoonlijk en als je iemand niet persoonlijk kent, denk je daar doorgaans ook niet verder over na. :)

Gewetenloze bitch zou ik je ook niet noemen, hooguit wat impulsief om niet eerst even te denken en dan pas te handelen. De wijze waarop jullie communiceren staat ver van mij af en ik denk ook voor de gemiddelde forummer, dus het komt hooguit wat apart, onvolwassen en simpel over. Maar als jullie je daar goed bij voelen, dan is dat prima, lijkt me. Mijn punt was dat het niet zo netjes is om op die manier je ex op internet af te branden. Je had waarschijnlijk heel andere reacties gekregen als je bepaalde omschrijvingen had weggelaten. Het voegt niets toe, behalve een bepaalde indruk van jezelf achterlten, maar dan gaat de eerste alinea weer op. :)

En als het je geruststelt: volgens mij ben ik 1 van de botste forummers hier, dus erger dan dit wordt het niet voor je qua wat jij opvat als felheid. ;-)
<<

Anoniem185

Bericht 07 Jan 2016 21:15

Re: vriend dumpen..

Wat een leuke persoonlijkheid hebben we erbij op het forum! Serieus trouwens, echt niet negatief. Ik vind het juist leuk om zulke verschillende mensen bij elkaar te hebben en ik vind dit een levendig topic.

Ik denk dat het verstandig is dat je het uit hebt gemaakt en ik denk ook dat het verstandig is dat je dit topic gaat verwijderen.
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 21:16

Re: vriend dumpen..

Het was in eerste instantie ook wel iets wat mij deed fronsen, die manier van communiceren..Het initiatief lag ook niet bij mij, maar paste me bij hem aan..inmiddels ben ik het gewend, maar communiceer met niemand anders op die wijze..Dit is ook een reden waarom ik hem ongeschikt vind als partner..Hij is wie hij is en is niet bereid zich aan te passen..
Maar nu lijkt het of ik hem weer afkraak..Laten we het erop houden dan het een uniek geval is, waar lang niet iedereen mee door 1 deur kan..
Etiam tacere est respondre..
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 07 Jan 2016 21:21

Re: vriend dumpen..

Als ik het zo lees een verstandig besluit. Niet leuk natuurlijk, maar een relatie aangaan om een relatie te hebben is nou eenmaal niet de beste basis.
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 21:24

Re: vriend dumpen..

Ben voor het eerst single sinds mijn 14e.. (word deze maand 34..)
Etiam tacere est respondre..
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 07 Jan 2016 21:27

Re: vriend dumpen..

Dat zal wel even wennen zijn ja. Maar ook single zijn heeft leuke kanten, t is in mijn ervaring in ieder geval fijner om single te zijn dan om in een niet lopende relatie te blijven hangen.
Het zal wennen zijn, maar komt wel goed.
<<

Anoniem282

Bericht 07 Jan 2016 21:28

Re: vriend dumpen..

Distinguished schreef:Het was in eerste instantie ook wel iets wat mij deed fronsen, die manier van communiceren..Het initiatief lag ook niet bij mij, maar paste me bij hem aan..inmiddels ben ik het gewend, maar communiceer met niemand anders op die wijze..Dit is ook een reden waarom ik hem ongeschikt vind als partner..Hij is wie hij is en is niet bereid zich aan te passen..
Maar nu lijkt het of ik hem weer afkraak..Laten we het erop houden dan het een uniek geval is, waar lang niet iedereen mee door 1 deur kan..


Creëer een eigen identiteit, dat is het beste advies dat ik je kan geven. Sta voor jezelf; jouw eigen normen en waarden, waar ook manier van communiceren onder valt. Je bent een volwassen vrouw. Respecteer jezelf een beetje meer, dan 'overkomt' je dit ook nooit meer. Je bent niet alleen, dat heb jij jezelf wijsgemaakt. Op deze manier doe je namelijk je omgeving wel heel erg tekort (ervan uitgaande dat je familie en vrienden hebt). Veel forumplezier! :)

Oh, ik zie nu net dat we dezelfde leeftijd hebben. Twintig jaar in relaties hebben gezeten is ook wel heel lang en je was ook jong toen je je eerste relatie kreeg. Je bent niet het verlengstuk van de mannen in je leven (geweest). Ik kan me ergens wel voorstellen dat je het heel eng en spannend vindt om zelf je verantwoordelijkheid te pakken voor je eigen leven en je niet langer kan verschuilen achter een partner, maar ik lees ook dat je beschikt over zelfkennis en in dat opzicht denk ik echt wel dat je het prima gaat redden in je eentje/met jezelf. Komt goed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 21:37

Re: vriend dumpen..

Guattari verwoord het goed!
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 21:44

Re: vriend dumpen..

Ik woon sinds 2014 pas op mezelf..Toen heb ik pas op eigen benen leren staan..Ik zag die vriend maar hooguit 2x in de maand..
Ik heb ook een eigen identiteit, maar in sommige gevallen moet je je eenmaal aanpassen, bijv. op je werk, bij schoonfamilie..zo pas ik me ook bij hem aan voor een uurtje..Als ik mezelf zou zijn bij hem dan zou hij niets begrijpen van wat ik allemaal zou zeggen..Da's te hoog gegrepen..Nu klink ik heel arrogant, maar dat is niet zo bedoeld hoor!

Ehm ja heb (leuke) familie..ehm nee..niet echt vrienden..(wel kennissen op de sportschool enzo)..ben een einzelgänger nu..Hing altijd veel te veel aan mijn partners..
Etiam tacere est respondre..
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 07 Jan 2016 23:05

Re: vriend dumpen..

Wil je het topic echt verwijderd hebben?
Zo te zien krijgt dit topic een andere wending, een tweede start.
<<

Anoniem211

Bericht 07 Jan 2016 23:23

Re: vriend dumpen..

Hoog tijd om daar dan verandering in te gaan brengen en uit te gaan zoeken wie jij bent en wat jij wilt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 23:40

Re: vriend dumpen..

Inderdaad! Niet meer hangen aan een partner, maar gewoon echt eens jezelf zijn. Ik denk dat een hele wereld voor je zal opengaan!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Jan 2016 09:07

Re: vriend dumpen..

Eens met bovenstaande 2reacties.
Zoek je eigen ritme, ga met die kennissen van de sportschool eens op zaterdag naar de kroeg (nieuwjaarsborrel?), onderneem dingen alleen en vooral zoek jezelf!!
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 12:28

Re: vriend dumpen..

Mee eens met de dames boven mij.
Ga op onderzoek uit wie jij bent. Die dingen waar jij blij van word en niet onbelangrijk denk ik, leer van jezelf houden. Je bent het waard!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Jan 2016 12:00

Re: vriend dumpen..

Hoe was het gesprek? Ik ben nieuwsgierig!
<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 12 Jan 2016 14:17

Re: vriend dumpen..

Het gesprek was goed..Hij vond het jammer, maar zag ook wel in dat we geen goede match zijn..Heb hem ook deze topic laten lezen..(zo eerlijk ben ik dan ook wel). Hij zei dat er op een puntje na, niets in vermeld stond wat hij nog niet wist..Wél zei hij dat de opsomming zonder intonatie en mijn lach hard overkwam, vooral voor derden..en dat ik negatieve reacties van anderen zou kunnen verwachten..Hij vond het lief dat er mensen waren die het voor hem opnamen, ondanks dat het niet nodig is..
Ook hebben we besloten, n.a.v deze topic en de reacties, dat we anders met elkaar omgaan..dat het niet meer 'grappig' is..

Ondanks dat ik de negatieve reacties op mezelf heb afgeroepen, hoopt hij dat deze topic niet het beeld van/over mij bepaald bij mensen die dit lezen want (ik citeer:) "je bent een leuke en lieve vrouw"..
Wat lief van hem hè?Door de tumult die deze topic heeft veroorzaakt heb ik helemaal vergeten zijn positieve kanten te belichten..
Hij is lief en zachtaardig, houdt niet van confrontaties of ruzie, staat altijd voor iedereen klaar, is gul en hij heeft ontzettend leuke humor..een echte goedzak

Daarom wil ik hem ook houden als gewone vriend..(gelukkig is dat wederzijds..)
Etiam tacere est respondre..
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2016 14:21

Re: vriend dumpen..

Fijn dat het goed gegaan is. Nu wel actief blijven hier he? :D
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron