Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor je partner

<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 01:21

Cadeau voor je partner

Wat heb je je partner voor zijn verjaardag gegeven? Mag het laatste cadeau zijn of de cadeaus van meerdere jaren als je dat nog weet.
Of is hij bijna jarig en weet je al wat je hem gaat geven?
<<

Anoniem177

Bericht 11 Jan 2016 01:30

Re: Cadeau voor je partner

Mijn vriend is pas in mei jarig. Ik wilde hem een headset cadeau doen of een mooie foto lijst met zijn kindjes erin. Denk dat ik de foto lijst doe voor valentijnsdag haha
<<

Anoniem221

Bericht 11 Jan 2016 01:32

Re: Cadeau voor je partner

Een sleutelhanger. En er zat een speciale betekenis achter.
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 01:39

Re: Cadeau voor je partner

Ik heb mijn vriend vorig jaar een koksmes gegeven en een hangiri. Dit gebruikt hij om sushi te maken.
Daarvoor eens een horloge en een keer een weekend weg naar Londen.
Voor dit jaar zoek ik nog inspiratie. :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2016 02:28

Re: Cadeau voor je partner

Mijn man wil altijd weekendje-weg als cadeau. Dus dat krijgt hij haha. Ook wordt hij blij van kookboeken en andere dingen voor in de keuken.
R. 2013
D. 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 11 Jan 2016 07:15

Re: Cadeau voor je partner

De laatste keer met zijn verjaardag heb ik hem allemaal spulletjes gegeven voor zijn hobby, mountainbiken.
2012 & 2016
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2016 08:12

Re: Cadeau voor je partner

Ehm xbox one spellen of zo'n gold membership voor t kreng.. maar hij heeft ook wel s parfum gehad, een horloge, een boek, een cd.. we zijn pas 2 verjaardagen samen haha dus tis beetje lastig. Oh een mp3speler! Eh.. ik geef nogal veel cadeautjes tussendoor, merk ik.

Zit nu al na te denken over iets moois voor de geboorte van onze zoon. Maar das nog lastig. Carrie had t destijds over een pen met de naam en geboortedatum van hun dochter voor haar man. Denk dat ik zoiets doe!
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2016 08:13

Re: Cadeau voor je partner

bambina schreef:Mijn vriend is pas in mei jarig. Ik wilde hem een headset cadeau doen of een mooie foto lijst met zijn kindjes erin. Denk dat ik de foto lijst doe voor valentijnsdag haha

Krijg je een tweeling? Of?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Jan 2016 08:31

Re: Cadeau voor je partner

Ik geef mijn vriend een kaartje voor Soldaat van Oranje. Mijn moeder weet dit en wil eventueel iets bijboeken als arrangement zodat we echt samen een avondje/dagje web zijn.
Mijn vriend koopt vrij gemakkelijk iets wat hij wilt. Daarom wil ik hem juist dagjes weg geven en zo. Met Sinterklaas ook gedaan. Toen kreeg hij een saunanbon en zijn we samen naar de sauna geweest op mijn kosten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jan 2016 08:31

Re: Cadeau voor je partner

Sinds een paar jaar geven wij elkaar eigenlijk alleen nog maar een etentje.
Bij speciale leeftijden (30/35 etc) gaan we naar een sterrenrestaurant.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2016 10:07

Re: Cadeau voor je partner

Wat leuk, Ooh la la!

Afgelopen jaar had ik een Gin en Tonic set gegeven, met een mooie fles gin, mooie glazen en een paar leuke potjes met kruiden voor er in.

Dit jaar ga ik waarschijnlijk een horloge geven. Hij heeft een hele toffe op Kickstarter gevonden en hij roept steeds dat ie die wil. Moet m binnenkort al bestellen om 'm van de zomer te krijgen dus dat ga ik maar een doen binnenkort.
Let's discover the world together.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Jan 2016 10:47

Re: Cadeau voor je partner

Vorig jaar heb ik hem een bioscoopbon gegeven, maar toen kende ik hem nog niet zo lang. :laughcry:
Dit jaar wil ik een wellness arrangement ofzo boeken, lijkt ons allebei heerlijk.
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jan 2016 10:52

Re: Cadeau voor je partner

Pfoee even denken hoor! Ik vind cadeautjes geven heel leuk dus ik denk dat ik elke maand wel iets geef of hem mee neem ergens naar toe.
Onder andere weekendjes weg, een pakket met badjas, ouderwets scheersetje op standaard, trimmer, scheercreme etc., zonnebril, Nike Air max, Toms, kleding, parfum, etentjes.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 11 Jan 2016 10:53

Re: Cadeau voor je partner

Ooh La La! schreef:Sinds een paar jaar geven wij elkaar eigenlijk alleen nog maar een etentje.
Bij speciale leeftijden (30/35 etc) gaan we naar een sterrenrestaurant.


Dat doen wij ook.
Afgelopen vakantie hebben we een set horloges gekocht (Herenmodel en bijpassend damesmodel) van een Zwitsers merk. Hij moest toch een nieuwe en we vonden het een leuk cadeau met onze bruiloft in het vooruitzicht. Dus toen hebben we ons dat alvast cadeau gedaan :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Vivianne

Bericht 11 Jan 2016 13:42

Re: Cadeau voor je partner

Wat leuk. Er worden veel belevenissen gegeven.
Ooh La La, dat is ook leuk. Al houdt ik zelf te veel van cadeautjes geven. Soms gaan wij er wel bij uit eten.

Carl, wat een goed idee voor de geboorte van jullie zoon. Je hebt mij op een idee gebracht.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Jan 2016 14:17

Re: Cadeau voor je partner

Mijn man is in december jarig en ik neem hem mee naar het concert van Kensington. Hij moet dus nog wel even geduld hebben want dat is pas in november.
<<

anoniem203

Bericht 12 Jan 2016 00:43

Re: Cadeau voor je partner

Mijn man is pas in Mei jarig en ik hem nog geen idee wat ik hem ga geven.

Wel heeft hij van mij 2 weken terug een horloge gekregen en op de achterkant heb ik mijn naam plus die van onze kinderen in laten graveren. Gewoon zomaar omdat hij het verdiende vond ik :) Ik vind spontane cadeautjes ook veel leuker. Met zijn verjaardag vind hij het vaak al leuk dat als de kinderen iets voor hem knutselen en dat ik wat lekkers te eten in huis haal.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers