Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 06 Jan 2016 23:56

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Van een forum van een bepaalde hobby die we beide hebben, we zaten beide in een regionaal topic en ik had een keer bepaalde autoproblemen, en toen wilde hij wel even naar mijn auto kijken. (hij had het probleem ook gehad) Dat was onze eerste ontmoeting en toen was er meteen een klik.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Jan 2016 01:21

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Oh, dit topic maakt me blij, leuke verhalen <3

Toevallig heeft mijn vriend net dit opgesteld voor onze 'celebrant' (BABS) voor te lezen tijdens ons huwelijk haha (is maar klein gedeelte), vond het wel mooie samenvatting:

Five years ago today, F and M decided to pursue a relationship, and today, on their anniversary, they will tie the knot.

F moved to Italy with his family in 2009. After a couple of years learning the basics of Italian and acquiring a taste for red wine, he moved to the Netherlands to study. He ended up in L, a small city in the north of Holland.
M had just returned from living in Austria and was living in G, an even smaller village not 15 minutes away.

The two of them met at a nighttime barbecue. F, being new to the city, gladly took M's offer to show him around. Months of flirting over a pool table lead them to develop strong feelings for each other.

F and M saw a lot of the world before they found each other, then saw even more of it together. They not only share the same morals and values, but the same spirit. The same attitude and appreciation for an incredibly blessed life.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 07 Jan 2016 07:38

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Mooi Marsy!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Jan 2016 08:14

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Wat mooi om te lezen, Marsy!

Ik heb mijn man leren kennen bij de studentenvereniging waar we tegelijk lid werden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 07 Jan 2016 12:02

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Ik heb mijn man via Lexa leren kennen. Ik zat daar een beetje rond te kijken uit verveling en was totaal niet op zoek naar een nieuwe relatie. Kwam een half jaar terug uit een verschrikkelijke relatie en was eigenlijk wel ff klaar met mannen!
Al vrij snel gingen we over op msn omdat die chat er elke keer uitviel. En in het begin dacht ik nog: ach leuk voor de zomer als gezelschap! :love:
We hebben een heerlijke zomer gehad samen en hadden het steeds leuker. In oktober zou ik op vakantie gaan en heb toen gevraagd of hij zin had om mee te gaan, dus toen zijn we samen op vakantie gegaan! Vanaf dat moment waren we onafscheidelijk en 2 maanden later in december woonden we samen. En na 5.5 jaar nog steeds gelukkig met elkaar en onze kleine meid! :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 07 Jan 2016 12:38

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Prim schreef:
Lynn schreef:Bij de bushalte.


Dit vind ik nou leuk! Ik hoop ook ooit mijn man tegen te komen op zo'n manier, bijvoorbeeld in de supermarkt of zo. :love:


Haha.. Hij had wel een foute openingszin. De bus was te laat. Dus hij vroeg hoe laat komt de bus en wat is je telefoonnummer? Toen zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk toch telefoonnummers uitgewisseld. Ik ging stappen met een vriendin en hij met zijn vrienden. De hele avond hebben we smsjes gestuurd. De volgende dag werd helaas mijn telefoon gestolen. Dus was al mijn nummers kwijt en ik kon geen nieuwe kopen ivm zondag. Dezelfde week een nieuwe telefoon gekocht en een simkaart met hetzelde telefoonnummer. Dezelfde dag kreeg ik een sms van hem waarom reageer je niet meer haha. Inmiddels 11 jaar verder.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 07 Jan 2016 20:40

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Door gezamenlijke vrienden, tijdens een vakantie sloeg de vonk over. Nu alweer bijna 14 jaar geleden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Jan 2016 23:50

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Met carnaval in de kroeg :-)
<<

Anoniem291

Bericht 08 Jan 2016 01:16

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

In de kroeg, inmiddels bijna 6 jaar geleden
<<

Anoniem149

Bericht 08 Jan 2016 03:15

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

DeLu schreef:
Prim schreef:Haha nee denk het niet, 'mijn' Mark komt uit Brabant en Sarah en haar Mark niet als ik het goed heb, toch?


Mijn Mark komt ook uit brabant en we kennen elkaar (12 jaar geleden) via tmf chat :laughcry:

Leuk! Dat kan ie wel zijn dan, haha :razz:
<<

Anoniem149

Bericht 08 Jan 2016 03:18

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Lynn, foute openingszin of niet, het heeft wel gewerkt. Ook ergens wel lef van hem om je nummer zomaar even te vragen toch.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 09 Jan 2016 17:58

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Ik ging met mijn ex, die toen al mijn ex was en dus gewoon een vriend, naar een dansschool om op breakdance les te gaan. Toen we de leraar zagen zei mijn ex: "Hij is echt iemand voor jou." Waarop ik zei: " Nee joh!" Maar ik dacht JAAAA hij is leuk!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Jan 2016 21:37

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

mn jeugd liefde vanuit het zwembad
<<

Anoniem198

Bericht 10 Jan 2016 21:49

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Wat leuk om te lezen!

Ik heb mijn vriend leren kennen op een feest met Oud en Nieuw toen ik een weekendje weg was.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 10 Jan 2016 22:15

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Wat een leuke verhalen in dit topic!

Ik heb mijn man op een galabal in Utrecht leren kennen. Ik was daar met een vriendin van mij en mijn toekomstige man was daar met zijn zus. Zijn zus en mijn vriendin waren bevriend met elkaar.
<<

Anoniem286

Bericht 10 Jan 2016 22:31

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Op een concert in Breda hebben we elkaar voor het eerst gesproken. Ik kende hem van gezicht vanuit mijn woonplaats en was daar op date met een andere kerel. Ik kwam daar een hele groep bekenden tegen waaronder hij, we raakten aan de praat over muziek etc. Ik ging die avond met hem mee naar huis ipv met mijn date.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Jan 2016 22:42

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Ik was 15 en had een vriendje, T. Dat vriendje had weer een gewone vriendin, C en die vriendin had ook een vriendje, R.
Destijds had je nog MSN :laughcry: en regelmatig zaten we met z'n viertjes in 1 gesprek op msn. Mijn oma werd heel erg ziek en in privé gesprekken had ik het daarover met R.

Het ging uit met mijn vriendje en tussen C. en R. ging het ook uit. Iedereen was dus weer single. Ongeveer een half jaar lang heb ik elke avond mijn verhaal verteld aan R. In April overleed mijn oma en omdat ik het zo lief vond dat R. zo vaak naar mijn gezeik had geluisterd besloot ik hem mee te nemen naar de film.

Dat werd trouwens een flop. Het was één of andere film van Johnny Dep met iets van Chocolade in de titel en uiteindelijk wilde de film niet starten en kreeg iedereen zijn geld terug. Toen maar door de stad gaan slenteren en op een bankje gezeten en bij het naar huis gaan dé kus :love: Inmiddels zijn we bijna 15 jaar en een kindje verder :)

Leuk detail: C. en T. hebben ook nog een tijdlang een relatie gehad :thumbup:
Afbeelding
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 10 Jan 2016 22:58

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Vanuit de bar/ jongerensoos of hoe noem je zoiets. Was tijdens een ac/dc cover band en zag hem daar lopen. Toen dacht ik oooh lekker ding zeg. Aan het einde van de avond raakte we aan de praat. Alleen duurde toen wel even voor we wat kregen uit eindelijk.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 11 Jan 2016 12:42

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Tijdens het uitgaan in de Hollywood music hall in Rotterdam :banaan:.
Ik was met een vriendin en die kende hem. We raakte aan de praat. Later voegde hij me toe op Hyves en hebben we een date gepland. Dat is dit jaar alweer 10jaar geleden.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Jan 2016 14:44

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Wat leuk om te lezen allemaal.

Hier niet zo een heel spannend verhaal. We kennen elkaar via Paiq. Wat dan wel weer leuk is is dat ik zijn eerste match was en dat we ongeveer 10 minuten fietsen bij elkaar vandaan woonde. Maar we hadden elkaar dus nog nooit gezien.
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 22:31

Bericht 11 Jan 2016 23:56

Re: Waar ken jij je vriend(in)/man/vrouw van?

Via mijn werk. Ik was zijn werkbegeleidster.
Wisper words of wishdom, let it be.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels