Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fit/gewichts/motivatie app

<<

Anoniem147

Bericht 11 Jan 2016 13:15

Fit/gewichts/motivatie app

Ik ben op zoek naar een fijne app waarin je je gewicht kan bijhouden, je motivatie meldingen krijgt en gewoon leuk wat doelen kunt stellen. Het liefste wil ik ook mijn waterinname kunnen invullen.

Ik had zitten kijken naar een fitbit (of soortgelijk) maar die vind ik op het moment toch nog wat te duur, dus eerst maar eens een app proberen. Mag ook betaald zijn (tot 5 euro ofzo).

Iemand een idee? Of een ander idee voor een fit tracker?
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jan 2016 13:16

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Ik ben trouwens helemaal weg van deze Jawbone. Maar kom op! 144 euro! Niet normaal haha.

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 11 Jan 2016 14:12

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Gewoon MFP?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jan 2016 14:24

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Ik heb een fitbit en het is echt ideaal en motiverend.

Ik hield altijd mijn gewicht etc bij in my fitnesspal. Nu is die gekoppeld aan mijn fitbit app.
<<

Elle123

Bericht 11 Jan 2016 15:34

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Die jawbone is inderdaad mooi zeg! Is die r ook in het goud?
Ik heb mijn fitbit flex ruim 2 jaar gedragen, toen ging hij stuk en nu heb ik een fitbit charge HR. Die meet ook je hartslag, dus je kunt kijken of je in de juiste zone traint.
Ik heb My Fitness Pal een tijdje gebruikt, maar ik ben echt slecht in het bijhouden van alles wat ik eet, daar werd ik niet vrolijk van. Ik heb altijd een theepot en een waterfles op mijn bureau staan dus ik weet wel hoeveel ik drink. misschien is een fles water die aan het eind van de dag leeg moet zijn een idee om je waterinname bij te houden?

Bjorn borg heeft trouwens een nieuwe app, een soort tinder maar dan om sportmaatjes te vinden. Lijkt me ook heel leuk!
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jan 2016 16:01

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Mfp gebruik ik ook niet echt meer. Je kunt daar toch niet heel veel meer dat je voeding invullen en je gewicht?

Ik heb nu een losse waterapp, wat ook ideaal werkt maar het zou zo mooi zijn als er een soort fit-motivatie-app zou zijn. Met alles bij elkaar in een app haha.

Misschien vraag ik wel zo'n Jawbone voor m'n verjaardag volgende maand. Ik spring nogal van de hak op de tak dus ik ga er nog wel even over nadenken (niet dat dat ding na een maand in de hoek ligt) maar het spreekt me nu wel echt heel erg aan.

Ik had ook een andere app gedownload waar je ook motivatiefoto's in kon zetten maar ik vind die app zwaar onhandig. (Ja ik heb ook nog eisen hahaha).

Zou ik zelf een app gaan ontwikkelen :D
<<

Anoniem215

Bericht 11 Jan 2016 23:11

Re: Fit/gewichts/motivatie app

Oooh die jawbone! Die is mooi.
Verder heb ik geen tip helaas voor een app.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron