Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij preuts?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Okt 2013 13:36

Re: Ben jij preuts?

Ja, ik was ook wel een beetje boos. Meer op m'n huisgenoten dan op N. maar hij had blijkbaar wel een soort van antwoord gegeven en dat vond ik echt niet fijn. Heb 'm maar uitgelegd dat hij het ook niet prettig zou vinden als ik alles m.b.t. zijn geslachtsdeel (ben ik toch een beetje preuts hier) met mijn huisgenoten zou bespreken. Toen begreep ie het wel haha.

Ik praat ook makkelijk over seks maar inderdaad nooit over de seks binnen mijn relatie. Dat vind ik gewoon echt te privé, mede omdat de meesten m'n vriend ook kennen en het dan wel erg makkelijk visualiseren wordt.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Okt 2013 06:39

Re: Ben jij preuts?

Ik ben wel preuts geloof ik. Naakt rondlopen in het openbaar doe ik niet. In de sauna ben ik nog nooit geweest. Al kan ik ook niet goed tegen die hitte trouwens. Praten over seks doe ik ook niet snel. Ik heb er geen behoefte aan om dit met anderen te bespreken. Tegenover mijn man ben ik totaal niet preuts trouwens :)

Hierboven werd naakt door het huis lopen ook genoemd. Zijn dan alle gordijnen gewoon open of zo? Ik loop thuis ook wel naakt rond maar wel met de gordijnen dicht ;)
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

lenster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 24 Sep 2013 13:24

Bericht 09 Okt 2013 16:29

Re: Ben jij preuts?

SoGood schreef:
lenster schreef:Ik ben absoluut niet preuts. Sauna bijvoorbeeld vind ik heerlijk!
En ik praat heel openlijk over sex, soms iets te openlijk.
Laatst samen met mn vriend uit eten, was best druk en hadden het heel openlijk over onze sex. Naast ons zat een stelletje, ik vermoed eerste date en we kregen toch behoorlijk wat rare blikken over onze conversaties. Tjah, zij kwamen niet verder dan de amerikaanse weken bij de Lidl, dus onze gesprekken vielen blijkbaar heel erg op :^^:


Dat vind ik niks met preutsheid te maken hebben, dat vind ik gewoon a-sociaal.


Daar vind ik helemaal niks a-sociaals aan. Ik vind dat sex gewoon een onderdeel van ons leven is en dat je daar best over kan praten.
Tuurlijk gil ik geen details door het restaurant, maar het kwam ter sprake.
<<

Anoniem111

Bericht 10 Okt 2013 13:48

Re: Ben jij preuts?

lenster schreef:
SoGood schreef:
lenster schreef:Ik ben absoluut niet preuts. Sauna bijvoorbeeld vind ik heerlijk!
En ik praat heel openlijk over sex, soms iets te openlijk.
Laatst samen met mn vriend uit eten, was best druk en hadden het heel openlijk over onze sex. Naast ons zat een stelletje, ik vermoed eerste date en we kregen toch behoorlijk wat rare blikken over onze conversaties. Tjah, zij kwamen niet verder dan de amerikaanse weken bij de Lidl, dus onze gesprekken vielen blijkbaar heel erg op :^^:


Dat vind ik niks met preutsheid te maken hebben, dat vind ik gewoon a-sociaal.


Daar vind ik helemaal niks a-sociaals aan. Ik vind dat sex gewoon een onderdeel van ons leven is en dat je daar best over kan praten.
Tuurlijk gil ik geen details door het restaurant, maar het kwam ter sprake.
Asociaal vind ik het niet, maar ik zou ook wel heel raar opkijken als ik in een restaurant naast me zo'n behoorlijk intiem gesprek opvang. Je bent daar om te eten, dan heb ik er geen behoefte aan om seksuele details te horen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers