Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


{beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

<<

Anoniem331

Bericht 08 Okt 2013 22:19

{beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Na het volgen van de puppycursus zijn we door gegaan met een vervolg cursus.
Deze zou bestaan uit 12 lessen van een uur, gegeven door 1 trainer.
Nu was het in de eerste maand al zo dat er 2 lessen uit vielen omdat de trainen in kwestie niet kon omdat hij moest werken, en geen vervanging kon regelen.
Toen vonden we dat prima, 2 weken overgeslagen, en vanaf daar doorgegaan met de derde les.
Komt mijn vriend net thuis, stik chagrijnig. Trainer in kwestie moest wederom een aantal weken werken, en heeft dat niet aan ons door gegeven. Wel vervanging geregeld, maar wij kunnen beide (trainen om en om) niet over de manier van lesgeven zoals zij dit doet. Ze geeft op een heel andere manier les, wat we vorige week nog aan moesten leren aan de hond, moest deze week juist heel anders. Onze hond moest vanavond dingen doen, die ons nog niet eens geleerd zijn, maar wij worden er dus wel op 'afgestraft'

Nu is het zo dat het niet duidelijk is wanneer onze officiële trainer weer terug komt, en we willen beide liever niet bij haar trainen. We hebben wel het volledige bedrag al betaald, en hebben nog 7 lessen voor de boeg. (waarvan de trainer nu in ieder geval al minimaal 3 lessen mist)

Mijn vraag; Wat zou jij in dit geval doen? Contact opnemen met de trainen? Of juist met de hondenschool? Met tegenzin die lessen 'afnemen' of zou je liever zien dat diegene die ons de lessen zou geven een passende oplossing zoekt?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Okt 2013 22:24

Re: {beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Als je bij een school aangesloten is met hun contact op nemen. Jij bent klant en je verwacht wat. Het kan zijn dat een les wordt vervangen, maar dan mag je wel verwachten dat er een goede overdracht is. Plus dat er overleg is over de manier van werken. Ik zou klagen bij de school en kijken wat ze als tegenbod doen. Ik zou er niet mee akkoord gaan in elk geval.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 08 Okt 2013 22:26

Re: {beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Hmmm ik had hetzelfde idee wat. Maar om nu overhaast wat te doen leek me niet goed. Ik vind het gewoon zo vervelend. Ik betaal voor hun diensten, die dienen dan toch in orde te zijn?
Als ik van te voren had geweten dat deze vervangster ruim de helft van de lessen zou geven, dan was ik namelijk niet met deze school verder gegaan. Het is namelijk geen moeten, het is voor ons echt een extraatje die wel veel voordelen bied aan ons en aan de hond.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 09 Okt 2013 10:09

Re: {beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Tangerine schreef:Hmmm ik had hetzelfde idee wat. Maar om nu overhaast wat te doen leek me niet goed. Ik vind het gewoon zo vervelend. Ik betaal voor hun diensten, die dienen dan toch in orde te zijn?
Als ik van te voren had geweten dat deze vervangster ruim de helft van de lessen zou geven, dan was ik namelijk niet met deze school verder gegaan. Het is namelijk geen moeten, het is voor ons echt een extraatje die wel veel voordelen bied aan ons en aan de hond.


Ik zou het ook aankaarten bij de hondenschool, en dan benoemen wat je hierboven zegt. Dus dat je met deze trainer niet vrijwillig in zee zou gaan. Een klik met de trainer is erg belangrijk, en de manier waarop het nu allemaal gegaan is vind ik zeker niet netjes. Ik zou dan ook mijn geld terug willen, in ieder geval voor de lessen die nog niet gevolgd zijn.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2013 14:04

Re: {beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Ik zou contact op nemen met de school.
Het is trouwens wel zo dat jullie en de hond met plezier heen "moeten" gaan.
2014 2016
<<

Anoniem331

Bericht 10 Okt 2013 14:13

Re: {beestje} Wat zou jij doen? Cursus hond

Ik heb gister een mail gestuurd. Ook inderdaad genoemd dat het voor ons een extraatje is en dat het wel leuk moet zijn. Ze gaan er in overleg met het bestuur, en vanuit daar word een oplossing gezocht. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers