Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Was het liefde op het eerste gezicht?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Jan 2016 15:57

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Voor hem wel. :D
<<

Vivianne

Bericht 05 Jan 2016 16:24

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Nee. Maar dit kwam ook deels doordat het de broer van een vriendin was. Een beetje onbereikbaar gebied.
Maar al snel begon ik hem heel erg leuk te vinden. Wij hebben dit allebei nog een hele tijd verborgen weten te houden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2016 16:58

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Of het nou gelijk liefde was.. Maar we vonden elkaar wel gelijk erg leuk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Jan 2016 17:07

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ik vond hem meteen heel leuk. Hij was er in het begin niet zo van overtuigd maar kon ook geen reden verzinnen om er niet mee door te gaan. :laughcry: tot ik in isolatie kwam en hij me een paar dagen niet kon zien, vanaf toen is het serieuzer geworden.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jan 2016 21:38

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Toen ik een foto van hem op Facebook zag in de groep die we hadden aangemaakt voor de (alleenstaande ouder) vakantie vond ik hem echt een suffe muts. Maar toen ik hem voor het eerst in het echt zag dacht ik: wow, die is eigenlijk best wel heel leuk, daar zou ik wel eens mee willen zoenen. Ik voelde nog geen razende vlinders, maar ik was eerlijk gezegd ook in het stadium van dat ik best zin had om eens met een leuke vent te zoenen, maar niet echt verder dacht dan dat.
Tijdens de vakantie heb ik een beetje om hem heen gedraaid, maar hij gaf echt geen enkele reactie. Het was super gezellig, we hebben best veel samen opgetrokken dus de klik was er wel, maar er gebeurde helemaal niks. Dat kwam pas later toen onze gesprekken steeds gezelliger werden.
Mijn vriend zei ook dat hij er toen ook totaal niet mee bezig was op de vakantie en zich er een beetje voor had afgesloten. Hij vond me wel aardig en hij vond het leuk om met me op te trekken. Pas toen we dus naderhand met elkaar aan de praat raakten via Facebook en we stiekem over en weer steeds meer begonnen te flirten kwamen de kriebels van beide kanten ineens in volle hevigheid omhoog zetten.

Dus eh... ja en nee? Of zoiets.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jan 2016 21:49

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ik vond hem eigenlijk al erg leuk voordat ik hem gezien had. We hadden een paar dagen gekletst op Tinder en later op WhatsApp en die gesprekken waren zó leuk, dat ie in het echt eigenlijk alleen maar tegen kon vallen. Maar dat was niet zo! De eerste date kletsten we aan een stuk door en ik zat met een big smile op de fiets naar huis daarna. Maar ik ben altijd erg voorzichtig en angstig enzo als het op dit soort dingen aankomt, dus het duurde nog wel even voordat ik er echt openlijk voor uit durfde te komen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem189

Bericht 05 Jan 2016 21:58

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ik zag een foto van hem op Paiq en was op een bepaalde manier wel onder de indruk van hem. We hebben in totaal ongeveer twee maanden gechat voordat onze eerste date was. Hij stapte op onze eerste date uit zijn auto en ik was verkocht. Gelukkig had hij hetzelfde.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Jan 2016 10:32

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja! Toen ik hem voor het eerst zag, was ik gelijk verkocht. We hebben toen de hele dag gekletst en leuke dingen gedaan en ik was gelijk verliefd op hem. Andersom was dat ook het geval, maar wilde hij er eerst niet aan toegeven omdat de breuk met zijn ex nog maar recent was. Uiteindelijk werden we na 6 weken daten toch een koppel.
2012 & 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 09 Jan 2016 10:34

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja, nu achteraf denk ik van wel. Ik was eigenlijk een beetje klaar met daten en toen zag ik hem ineens staan op een festival. Ik kan het beeld zo voor me halen, wat ie droeg, hoe hij keek, waar hij stond. Ik was met Poubelle op een festival en zei tegen haar: ik moet hem vinden. En dus gingen we naar hem op zoek en vonden hem. Iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Overigens ben ik nooit smoorverliefd op hem geweest (als in niet kunnen eten e.d.) maar wist ik na het eerste berichtje van hem dat het goed zat. Dat ik me niet hoefde te houden aan dateregels e.d.

Overigens geloof ik niet zo in de ware maar tot nu toe ben ik nog steeds gelukkig met hem en zou ik het fantastisch vinden als we samen gelukkig oud worden.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jan 2016 11:38

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Nee. Hij had bovendien een vriendinnetje toen, en ik ben niet uit op een bezette kerel. Ik vond hem wel interessant, maar liefde? Nee. Dat kwam enkele maanden later pas.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 09 Jan 2016 17:38

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja dit was het zeker. Het was dan ook wel even "schrikken" toen we 8,5 jaar bleken te schelen qua leeftijd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem178

Bericht 09 Jan 2016 18:18

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja. Ik zag hem zitten tegen een muurtje bij de eerste date en dacht meteen "oeh".
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 10 Jan 2016 01:01

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Lastig. Ik heb mijn vriend leren kennen op een reis dus toen ik hem ontmoette op het vliegveld was hij een van de vele nieuwe mensen die ik zag.
Eenmaal op reis had ik na 2 dagen wel een heel leuk gesprek met hem waardoor ik hem wel leuk begon te vinden. Maar uiteindelijk heeft dat nog wel bijna 2 weken geduurd voordat voor mezelf dat durfde toe te geven.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Jan 2016 00:04

Re: Was het liefde op het eerste gezicht?

Ja. Eigenlijk wel. Ik gaf hem een hand, om mezelf voor te stellen, en toen wist ik al dat het een done deal was.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers