Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Sep 2015 12:47

Re: Het tattoo topic

Zora schreef:Echt gaaf Bliss, heel mooi, ook het lettertype! Is het met je werk eigenlijk ook geen probleem?


Nee hoor, volgens mij is een tattoo tegenwoordig niet meer zo schokkend. Bijna zes jaar geleden liet ik er één op mn voet zetten en toen heb ik dit nog wel van tevoren bij de directeur gemeld, werkte daar toen pas net. Maar nu heb ik het gewoon gedaan en m de dag erna laten zien haha. Hij vond t wel leuk geloof ik. Een collega van me laat binnenkort een halve sleeve zetten, dus dan is die van mij nog best beschaafd :P
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Sep 2015 14:10

Re: Het tattoo topic

Haha nou gelukkig! Kan me idd niet voorstellen dat ik er als ouder een probleem mee zou hebben maar aan de andere kant is het op sommige scholen vast wel een probleem en niet de bedoeling.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 27 Sep 2015 20:18

Re: Het tattoo topic

Gaaf Bliss!
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 29 Sep 2015 19:31

Re: Het tattoo topic

Heel mooi Bliss!

Ik heb deze 6 weken geleden laten zetten, as zaterdag nog even terug om iig de middelste bloem bij te werken!

Afbeelding
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 29 Sep 2015 19:34

Re: Het tattoo topic

Mooi hoor Socali :) Dat is wel mijn smaak!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 29 Sep 2015 19:52

Re: Het tattoo topic

Heel mooi Bliss! Ik ben die afbeelding ooit tegengekomen en vond hem zo mooi dat ik hem toen opgeslagen heb en lange tijd bewaard heb.
SoCali, jouw bloem vind ik ook heel gaaf!

Ik heb afgelopen januari ook eindelijk mijn tattoo laten zetten, ben er zó enorm blij mee! Hij zit op mijn onderarm en ik vind het gewoon jammer dat de lange-mouwen-tijd weer aanbreekt...
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 29 Sep 2015 22:55

Re: Het tattoo topic

Hee wat leuk Sjaan!
Die van jou vind ik super mooi bliss! Ik heb er afgelopen weekend ook een laten zetten, ik zal binnenkort een foto posten :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2015 00:01

Re: Het tattoo topic

Ooh ik ben benieuwd joh Toet!

Sjaan, moest heel goed kijken, maar lees ik nou je naam?
❤ 7 juni 2018
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 30 Sep 2015 08:52

Re: Het tattoo topic

Mooie tattoo's komen er voorbij zeg! Ik denk zelf ook al langer over een tattoo, ging zelf tekenen wat ik niet kreeg zoals ik het wilde en nu heb ik iets anders in m'n hoofd. Ik wil graag een wereldkaart tattoo. Ik twijfel over de plaats. Ik denk aan m'n schouderblad (één kant, kleiner) maar ik weet het niet. En het perfecte plaatje heb ik nog niet gevonden. Iemand ideeën? :smile:
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 30 Sep 2015 09:16

Re: Het tattoo topic

Bliss schreef:Sjaan, moest heel goed kijken, maar lees ik nou je naam?


Ik weet niet of je mijn naam weet (of misschien heb je al in de afbeeldingsinfo gespiekt) maar je hebt het goed gezien! De tattoo is een ambigram van mijn voornaam, dwz dat als je hem op zn kop draait, hij precies hetzelfde is en er dan dus óók Cha.nt.al staat!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 30 Sep 2015 09:20

Re: Het tattoo topic

Truus, dat is ook wel een mooi idee voor een tattoo! Had er nog nooit een gezien, maar heb even gegoogeld en ik vind op zich wel een aantal mooie plaatjes. Maar het is maar net wat je wilt, kleur of zwart of juist alleen de outlines. Heb je daar al een idee over?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2015 12:16

Re: Het tattoo topic

Ja ik wist idd dat je zo heet :) Cool!
❤ 7 juni 2018
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 30 Sep 2015 17:10

Re: Het tattoo topic

Bliss schreef:Ja ik wist idd dat je zo heet :) Cool!

Thnx!
<<

Anoniem187

Bericht 01 Okt 2015 17:16

Re: Het tattoo topic

Ik vind 'm echt gaaf Bliss!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Okt 2015 17:50

Re: Het tattoo topic

Thanks! Hij begint lekker te jeuken sinds gisteren, dus hij is aan het helen. Er komen al stukjes zwart af, dus ik ben benieuwd hoe hij er straks uitziet als ie helemaal geheeld is.

Toet ik ben zo benieuwd wat jij hebt laten zetten!
❤ 7 juni 2018
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 03 Okt 2015 10:59

Re: Het tattoo topic

Sjaantje schreef:Truus, dat is ook wel een mooi idee voor een tattoo! Had er nog nooit een gezien, maar heb even gegoogeld en ik vind op zich wel een aantal mooie plaatjes. Maar het is maar net wat je wilt, kleur of zwart of juist alleen de outlines. Heb je daar al een idee over?


Sorry dat ik nu pas reageer, ben niet zo snel. Ik wil alleen de outlines, gewoon in het zwart. Ik wil 'm niet te groot, en niet op m'n pols (daar kom ik al iets teveel plaatjes van tegen op internet, hoe mooi ook, en ik vind het een te zichtbare plaats). Eerst dacht ik aan mijn schouderblad aan één kant, maar ik ben bang dat omdat ik het niet al te groot wil hebben het dan te klein wordt voor op het oppervlak van m'n rug. Dat het verhoudingsgewijs niet goed meer klopt ofzo. Ik heb nu bedacht dat ik op de zijkant van mijn been, boven m'n enkel, ook heel mooi vind. Echt heel mooi eigenlijk, haha. Maar lastig hoor!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 06 Okt 2015 12:00

Re: Het tattoo topic

Haha Truus, ik snap het! Ik vind zelf dat er veel mooie plaatsen te bedenken zijn, maar je moet er wel echt zeker van zijn dat je de goede plek uitkiest want uitgummen en ergens anders opnieuw zetten, is ook niet wat!
Anders kun je evt een keer een shop binnenlopen voor advies? Ik vond het wel nuttig om met de tattoo-artist van gedachten te wisselen over welke plaats en welke grootte.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 13 Okt 2015 08:57

Re: Het tattoo topic

Ja goed idee. Ik heb nu per mail contact gehad met een artiest over wie ik goede dingen heb gehoord en dit is ook de eerste site van een zaak waarbij ik me heel prettig voel. Ik wil er zeker langs gaan maar dat lukt op korte termijn even niet.

We hebben contact gehad over het wereldkaart idee maar dat gaat niet lukken zoals ik het nu in m'n hoofd had... Helaas. Ik ben al te zeker van plek en (ongeveer) grootte namelijk. Wil nu rondkijken naar andere reistattoo's. Niet gehaast opzoek maar ik hoop wat moois tegen te komen. Als jullie leuke suggesties hebben hoor ik dat graag!
<<

Anoniem286

Bericht 10 Jan 2016 22:22

Re: Het tattoo topic

Nog mensen recent iets laten zetten? Ik ga binnenkort weer, heb er al helemaal zin in. Wil al 15 jaar een tattoo op mijn arm maar het kwam er nooit van, geen mooi genoeg ontwerp. Liep toevallig gisteren via fb tegen een prachtig ontwerp aan en heb maar meteen een afspraak gemaakt :)
<<

Anoniem156

Bericht 10 Jan 2016 22:30

Re: Het tattoo topic

Leuk Highway, wat gaat het worden?
Ik mag dinsdagavond weer! Ik had voor gisteren eigenlijk een afspraak staan, maar kreeg een berichtje dat ze niet zoveel tijd aan het ontwerp had kunnen besteden als ze had gewild ivm drukte en of ik wilde verzetten. Naja, wel balen maar liever dit dan dat ik een mindere tattoo zou krijgen. Het wordt trouwens een mandala met bloemen.
<<

Anoniem286

Bericht 10 Jan 2016 22:38

Re: Het tattoo topic

Deze (niet quoten graag, haal het straks weer we
*weg*


Klinkt mooi Poubelle, met kleur? en waar wil je hem?
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 10 Jan 2016 23:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 10 Jan 2016 22:39

Re: Het tattoo topic

Wanneer ga je Highway?

Poubelle, klinkt als een mooi ontwerp! Waar wil je hem laten zetten? En bij welke shop?

Ik heb van de week mijn tatoeëerder gemaild om een afspraak te maken maar ik heb helaas nog geen mail terug gehad. Mijn laatste tattoo is alweer een jaar geleden dus het wordt wel weer tijd!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem286

Bericht 10 Jan 2016 22:41

Re: Het tattoo topic

volgende week kennismaking en dan weet ik meer.Wat wil je laten zetten Ratatouille?
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 10 Jan 2016 22:49

Re: Het tattoo topic

Mooi Highway, wil je ook dat watercolor effect? Zo een wil ik er ook nog.

Ik wil een tattoo van de Cheshire Cat uit Alice in Wonderland (de tekenfilmversie) met een quote van hem erbij. Op mijn bovenarm en hij covert dan een tattoo die ik niet zo heel mooi vind. Zodra hij op mijn arm staat zal ik hem hier showen!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem286

Bericht 10 Jan 2016 22:52

Re: Het tattoo topic

Klinkt heel gaaf. Ja dat effect wil ik er zeker bij, ook in deze kleuren. Ik ben echt verliefd op het totale ontwerp.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers