Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Clean, fit & healthy-topic

<<

Anoniem44

Bericht 09 Okt 2013 13:17

Re: Clean, fit & healthy-topic

Oeh, net zó'n lekkere salade op. Ik had nog garnalen over van gisteren, deze heb ik gebakken in wat olie/knoflook/peterselie, vervolgens van twee eieren scrambled eggs gemaakt + een avocado in blokjes, dit door elkaar gemengd, garnalen erbovenop en dan heb je dus echt een geweldig makkelijke, maar lekkere salade :P
<<

Anoniem4

Bericht 09 Okt 2013 23:25

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Okt 2013 23:27

Re: Clean, fit & healthy-topic

Kennen jullie de app 'bluebelle' al? Is voor op de iPad. Echt heel leuk, net zoals de website van Bluebelle.

Tips, recepten, weetjes, uitleg.. En alles op een hippe manier!
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2013 07:42

Re: Clean, fit & healthy-topic

Wat een leuke site, roza! Die kon ik nog niet. De app zal ik ook zeker downloaden.

Lacey, oeh zit je op Curaçao. Lekker zeg! Ik ben jaloers!!

Ik heb gister weer koekjes gebakken. Ben de halve nacht opgeweest en me beheerst om ze niet op te eten.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Okt 2013 10:19

Re: Clean, fit & healthy-topic

De pink lady is er momenteel, die zijn heerlijk!
<<

Anoniem193

Bericht 10 Okt 2013 11:01

Re: Clean, fit & healthy-topic

Zijn deze nou eetbaar of niet?

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Okt 2013 11:17

Re: Clean, fit & healthy-topic

Lacey schreef:Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.


Was dat bij Playa Porto Marie?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem124

Bericht 10 Okt 2013 11:21

Re: Clean, fit & healthy-topic

Hoi. Ik wilde net cacao nibs, chiazaad, bijenpollen enzo bestellen op superfood.nl. Zie ik me toch bij echt alles een mega riks waarschuwingen staan mbt gezondheid en dan ook heel vaak dingen die te maken hebben met bloedstolling enzo. Ik schrik hier wel van en grijp bijna naar mijn kant en klaar pizza. Maar dit kan toch niet zo ernstig zijn haast?
<<

Anoniem273

Bericht 10 Okt 2013 12:29

Re: Clean, fit & healthy-topic

Alibi schreef:Zijn deze nou eetbaar of niet?

Afbeelding


Nee, want die groene dingen erbij zijn kalebassen. Je kunt ook gewoon pompen kopen in de supermarkt of groenteboer he.
<<

Anoniem166

Bericht 10 Okt 2013 12:34

Re: Clean, fit & healthy-topic

Cheese schreef:Hoi. Ik wilde net cacao nibs, chiazaad, bijenpollen enzo bestellen op superfood.nl. Zie ik me toch bij echt alles een mega riks waarschuwingen staan mbt gezondheid en dan ook heel vaak dingen die te maken hebben met bloedstolling enzo. Ik schrik hier wel van en grijp bijna naar mijn kant en klaar pizza. Maar dit kan toch niet zo ernstig zijn haast?


Ik denk dat je al die zaden etc. niet dagelijks moet eten. Volgens mij is het vooral schadelijk bij én grote hoeveelheden én dagelijks gebruik.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2013 12:44

Re: Clean, fit & healthy-topic

Cheese schreef:Hoi. Ik wilde net cacao nibs, chiazaad, bijenpollen enzo bestellen op superfood.nl. Zie ik me toch bij echt alles een mega riks waarschuwingen staan mbt gezondheid en dan ook heel vaak dingen die te maken hebben met bloedstolling enzo. Ik schrik hier wel van en grijp bijna naar mijn kant en klaar pizza. Maar dit kan toch niet zo ernstig zijn haast?


Moet je voor de grap de e-nrs opzoeken die in je kant en klare pizza zitten. Dan zou je ook ter plekke neervallen als je de waarschuwingen moet geloven.
Gewoon niet gebruiken als het niet goed voelt. Ik gebruik het wel, maar met mate. Net als met alles.
Maar je hebt geen superfoods nodig om gezond te eten hoor, dat kan ook zonder.

Leuke blog:
http://www.groenevrouw.nl/superfoods-bestaan-niet/
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 10 Okt 2013 13:25

Re: Clean, fit & healthy-topic

Cheese, sommige dingen werken inderdaad bloedverdunnend zoals chiazaad. Ik gebruik zelf bloedverdunners, dus daarom laat ik dat soort producten nu links liggen en voor de rest gewoon doen wat goed voelt. Als je geen antistolling meer gebruikt en je doet in een overnight oats een beetje is het niet erg.

Ik heb echt een slechte week! Ik eet echt heel veel ongezonde dingen zoals snoep,koek etc, kan dr momenteel moeilijk vanaf blijven. Maandag maar weer flink suikers minderen.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Okt 2013 13:56

Re: Clean, fit & healthy-topic

@Aziraphale, Oke bedankt! Ja weet dat het in de winkel te koop is, maar best duur om te proberen. Hier rijd ik wekelijks langs, dus dacht ik maak even een foto en vraag het aan jullie.

@Jans, grappig dat je dat nu zegt. Van de week was er een stuk op de radio bij Q. Over het doorgeslagen gedoe over superfoods en superfruit zoals gojibessen. Die man zei, eet gewoon een appel en schil deze niet, net zo gezond;)
<<

Anoniem273

Bericht 10 Okt 2013 16:26

Re: Clean, fit & healthy-topic

Bij de groenteboer op de markt hier kosten de pompoenen maar €1! En bij Boni zag ik ze voor €1,79. Valt mee dus :)
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 10 Okt 2013 16:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Okt 2013 16:48

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik eet die superfoods als chiazaden, goijbessen en cacaonibs ook niet, puur omdat ik dat allemaal veel te prijzig vind. Ik eet als tussendoortje dan liever gewoon een stuk (seizoens)fruit.
Wat wel leuk is, deze week krijg je op elk 2de product bij De Tuinen 50% korting. Heb al een aantal dingen gekocht die ik nog steeds wilde hebben maar die ik steeds uitstelde met kopen. En vanavond ga ik heerlijk aubergine, wortels en zoete aardappel in de oven roosteren met allemaal kruiden. Nu al zin in :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Okt 2013 15:29

Re: Clean, fit & healthy-topic

Toxi, I love you! Dankzij jou zit ik nu zonder schuldgevoel een bak naturelchips te eten! :thumbup:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Okt 2013 17:23

Re: Clean, fit & healthy-topic

Aziraphale schreef:Bij de groenteboer op de markt hier kosten de pompoenen maar €1! En bij Boni zag ik ze voor €1,79. Valt mee dus :)


Dat is weinig! Hier kosten ze vaak rond de 2 de kilo. Ik haal ze nu voor 1.50 per stuk bij een boer in de buurt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem187

Bericht 11 Okt 2013 17:56

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ik ben benieuwd. Heb zojuist bij de bakker speltbrood met honing gehaald en mais-zuurdesembrood.
Ben benieuwd wat ik er van vind!
<<

Anoniem187

Bericht 11 Okt 2013 18:01

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ohh Toxi dankzij jou wil ik ook Hummus maken. Hoe heb jij hem gemaakt? Ik vind verschillende recepten op internet.
Heb je de paprika's zelf geroosterd? Ik vind de geroosterde paprika uit pot zo viezig en nat dat ik hem niet meer wil opeten.
<<

Anoniem4

Bericht 11 Okt 2013 21:21

Re: Clean, fit & healthy-topic

Lady schreef:
Lacey schreef:Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.


Was dat bij Playa Porto Marie?

Klopt!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Okt 2013 06:18

Re: Clean, fit & healthy-topic

Lacey schreef:
Lady schreef:
Lacey schreef:Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.


Was dat bij Playa Porto Marie?

Klopt!



Jaa, die heb ik daar ook gegeten als lunch. Heerlijk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 12 Okt 2013 15:04

Re: Clean, fit & healthy-topic

"]
Lady schreef:
Lacey schreef:Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.



Jaa, die heb ik daar ook gegeten als lunch. Heerlijk!


Eigenlijk moet je de rundvleesreepjes salade ook proberen bij Zanzibar, daar is hij ook zo lekker! (Als je er tijd nog voor hebt)
<<

Anoniem29

Bericht 12 Okt 2013 16:57

Re: Clean, fit & healthy-topic

Ohhh niet zo clean, fit en healthy vandaag.

Mijn vriend staat al 2 uur in de keuken een cake te bakken. Een chocoladecake, met een chocolade botercreme met banketbakkersroom en een chocolade ganach :| whahaha. Ik neem wel netjes maar 1 stukje vandaag en dan 1 stukje morgen en dan overmorgen nog 1 stukje.. En de rest eet hij maar zelf op. Het is dat ik weer een kg kwijt was ;)


Tot over 3 dagen ;)
<<

Anoniem4

Bericht 12 Okt 2013 17:59

Re: Clean, fit & healthy-topic

Jules schreef:"]
Lady schreef:
Lacey schreef:Ik heb hier op Curacao ook zo'n lekkere salade gegeten! Met o.a rundvleesreepjes en cashewnoten. Ga ik thuis ook eens maken. Gaat nu alleen niet zo goed met het clean en healthy gedeelte. Als ik weer in NL ben, pak ik het weer op.



Jaa, die heb ik daar ook gegeten als lunch. Heerlijk!


Eigenlijk moet je de rundvleesreepjes salade ook proberen bij Zanzibar, daar is hij ook zo lekker! (Als je er tijd nog voor hebt)

Helaas ben ik sinds gisteren weer in Nederland :(
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Okt 2013 20:01

Re: Clean, fit & healthy-topic

Lacey schreef:
Jules schreef:"]
Lady schreef:
Jaa, die heb ik daar ook gegeten als lunch. Heerlijk!


Eigenlijk moet je de rundvleesreepjes salade ook proberen bij Zanzibar, daar is hij ook zo lekker! (Als je er tijd nog voor hebt)

Helaas ben ik sinds gisteren weer in Nederland :(


Ik dacht dat ik dat gedroomd had, maar blijkbaar heb ik het hier toch ergens gelezen. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers