Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen met progesteron

<<

Anoniem198

Bericht 08 Jan 2016 22:57

Ervaringen met progesteron

Ik ben benieuwd wie er ook progesteron heeft moeten gebruiken tijdens of voor de zwangerschap en of je eventueel last hebt gehad van bijwerkingen.

Mocht ik weer zwanger raken dan moet ik vanaf ongeveer 16 weken tot het einde van mijn zwangerschap progesteron gaan spuiten. Dit om weer een vroeggeboorte te voorkomen.
Op internet lees ik wisselende verhalen hierover. Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die er ervaring mee hebben.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 08 Jan 2016 23:11

Re: Ervaringen met progesteron

Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap gebruikt na een positieve ovulatietest en toen ik zwanger was tot 12 weken. Maar dan in tabletvorm.
Ja geen idee of het in mijn zwangerschap bijwerkingen of klachten verergerde. Ik ben wel vreselijk misselijk geweest tot een week of 20. In de rondes dat ik niet zwanger was kreeg ik er een soort opvliegers van en was met vlagen misselijk.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 09 Jan 2016 08:00

Re: Ervaringen met progesteron

Ik heb het vaginaal moeten gebruiken na een icsi behandeling. Merkte dat ik wel erg moe was. Maar ik weet niet of dat door alle spanning en zwangerschap kwam of vooral ook door de progesteron. Ben nu namelijk nog steeds heeeel moe!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 09 Jan 2016 08:12

Re: Ervaringen met progesteron

Ik heb het ook vaginaal moeten gebruiken na mijn iui behandeling.

Ik was er ook ontzettend moe van. Dat was eigenlijk het enige
<<

Anoniem198

Bericht 09 Jan 2016 09:33

Re: Ervaringen met progesteron

Noor, ik wist niet dat jij het ook gebruikt hebt. Die opvliegers lijkt mij niet fijn.
Heel erg Misselijk zijn lijkt mij niet fijn maar wel te doen. Moeheid ook.

Hebben jullie ook het idee gehad dat het heeft geholpen?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 09 Jan 2016 12:01

Re: Ervaringen met progesteron

Ik heb het wel voor een een andere reden gebruikt als jij natuurlijk. Het was bij mij om de innesteling te bevorderen en een miskraam te voorkomen. Ja denk zeker dat het daarvoor goed geholpen heeft. Na twee miskramen en bijna een jaar niet zwanger kunnen worden begonnen met de medicatie. In de tweede ronde was ik zwanger van Luuk. Bij de twee meteen met de medicatie begonnen en toen was ik in de tweede ronde zwanger van Nora .

Hopelijk gaat het voor jou goed helpen!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem219

Bericht 09 Jan 2016 12:23

Re: Ervaringen met progesteron

Ik heb er voor deze baby 2,5 jaar over gedaan, en de eerste ronde met progesteron was het eindelijk raak!
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 09 Jan 2016 20:07

Re: Ervaringen met progesteron

Ik gebruik progesterom om een innesteling te bevorderen bij icsi. Ik heb geen bijwerkingen ervan. Kan helaas nog niets zeggen of het werkt of niet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron