Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klachten na stoppen met de pil

<<

Anoniem56

Bericht 23 Jul 2014 18:10

Klachten na stoppen met de pil

Ik ben nu 2 weken gestopt met de pil (nouja, eigenlijk 3 maar dan heb je eerst nog de stopweek) omdat ik constant (doorbraak)bloedingen had. Sinds een week ongeveer heb ik heel veel last van m'n darmen en misselijkheid. Nou heb ik sowieso vaak last van m'n darmen door een spastische darm, maar nu nog extra erg. Ook opeens obstipatie terwijl ik dat echt nooit heb normaal. En nee, ik ben niet zwanger :)

Hadden jullie (ook) rare klachten na het stoppen met de pil?
<<

Anoniem 63

Bericht 23 Jul 2014 19:06

Re: Klachten na stoppen met de pil

Volgens mij kunnen hormonen en hormoonwisselingen inderdaad wel op je darmen slaan. Zelf merkte ik niet echt een verschil na het stoppen van de pil op dat gebied. Wel nu ik zwanger ben inderdaad :wink:
<<

Anoniem170

Bericht 21 Dec 2015 18:54

Re: Klachten na stoppen met de pil

Sorry voor uppen oud topic

Ik ben nu een paar maanden inmiddels gestopt maar krijg echt zoveel pukkels, had altijd een goedkope versie van Diane 35.
Het lijkt ook alsmaar erger te worden, wilde eigenlijk geen rommel/hormonen meer, maar zit nu echt te twijfelen om weer te beginnen, vind echt niet leuk dit.
Ook heel erg vet haar, vette huid.
Herkenbaar? Werd het vanzelf minder bij jullie of moet ik er maar mee dealen?
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 21 Dec 2015 20:29

Re: Klachten na stoppen met de pil

Heel herkenbaar!
Na ruim anderhalf jaar verschillende middeltjes en producten geprobeerd te hebben ben ik vorrige maand begonnen met de Nuvaring. Ik merk nog geen verschil, ik wacht het nog even af.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 22 Dec 2015 09:39

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ja heel herkenbaar, idd vet haar, veel pukkels. Verder merkte ik niks positiefs dus ik ben weer begonnen.
Smile, it's free!
<<

Elle123

Bericht 22 Dec 2015 10:01

Re: Klachten na stoppen met de pil

Hier ook nu anderhalf jaar gestopt en inmiddels met tussenpozen al een jaar aan de anti-acne medicatie (doxyxycline en nu minocycline). Dus ook hier niet echt positieve ervaringen. Ik heb wel het idee dat ik minder last heb van stemmingswisselingen na het stoppen, maar verder nog steeds huidproblemen (terwijl ik daarom juist was gestopt, in de hoop dat mijn hormonen dan wat beter op orde zouden komen). En nu ik het lees besef ik me dat ik ook veel last heb van misselijkheid. De haarvuital lijkt wel minder te zijn geworden.
Ik heb wel erg weinig last van mijn menstruatie en heb vanaf het eerste moment echt een heel regelmatige cyclus. Dus het voelt wel fijn dat ik die rommel niet meer inneem en mijn lichaam het nog steeds prima doet (na 18 jaar aan de pil). Ik ga me toch ook maar eens orienteren op zo'n Nuvaring denk ik.
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 19:33

Bericht 22 Dec 2015 11:01

Re: Klachten na stoppen met de pil

Hier ook herkenbaar. Ik ben een jaar geleden overgestapt van Diane 35 naar microgynon30 en ik vond het verschrikkelijk. Enorme huidproblemen, stemmingswisselingen, heel erg somber zijn etc. Ben weer teruggegaan naar de Diane35 en nu voel ik me weer helemaal goed en ziet m'n gezicht er ook weer gaaf uit.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 22 Dec 2015 20:44

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ik had zoveel klachten dat ik weer terug aan de pil ben. Het positieve was dat ik door vochtverlies zo'n 7 kilo lichter werd, ik een nette cyclus had en mijn huid was rustiger. maar ik kreeg enorm veel last van mijn hormonen, zo erg dat ik in overleg met de huisarts besloot toch weer aan de pil te gaan.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 08 Jan 2016 19:21

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ik ben sinds 2,5 maand gestopt met de pil omdat ik wel klaar was met de hormonen. Na 10 jaar ben ik vooral ook benieuwd of mijn lichaam het nog 'doet'. Ik merkte na de eerste maand vooral dat mijn haar vetter werd en ik weer last had van puistjes. Dat lijkt de laatste 2 weken gelukkig weer wat minder. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik moet mijn lichaam de tijd geven na zo lang aan de pil.

Ik lees hier van meiden die weer opnieuw begonnen zijn met de pil. Ook meiden die nog gestopt zijn? Hoe lang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jan 2016 19:46

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ik ben al eerder gestopt geweest en kreeg toen idd ook weer meer pukkels. Nu ben ik vier maanden weer aan de pil, maar het bevalt me niet goed en ik ben nu weer gestopt. Ik ben aangekomen en voel me opgeblazen en behoorlijk lusteloos vaak. Ik ben erg benieuwd wat ik er nu van ga merken, hoop toch eigenlijk dat ik die pukkels nu wel een keer ontgroeid ben op m'n 32e :laughcry: Ik hoop vooral dat ik weer wat kilo's afval en wat lekkerder in m'n vel kom te zitten.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem170

Bericht 08 Jan 2016 20:54

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ik werd na ongeveer 2.5 maand voor eerst ongesteld. Sindsdien elke 4 weken. Heb dan na 2 weken ook echt een flinke kramp en dan weet ik dat het over 2 weken weer tijd is.
Nog steeds veel pukkels, heb wel overwogen om weer te beginnen met de pil maar verder bevalt het me wel zonder pil. Zou alleen tegen pukkels zijn dan
<<

Vivianne

Bericht 08 Jan 2016 21:47

Re: Klachten na stoppen met de pil

Ik herken alles wat je schrijft. Onze kinderwens was heel groot dus ik ben niet terug aan de pil gegaan maar als onze dochter straks geboren is, is dat het eerste wat ik weer ga doen zodra het kan.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers