Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine baby's worden groot..

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2013 20:59

Kleine baby's worden groot..

In ieder geval zo groot dat ze niet meer naast mama hoeven te slapen.

Zojuist R voor het eerst in zijn eigen kamer gelegd. Hij wordt zo vaak wakker 's nachts, we willen uittesten of het niet komt doordat mijn vriend opeens weer veel snurkt en hoest.

En mijn vriend was er eigenlijk tegen om hem bij ons op de kamer te leggen, maar uiteindelijk stemde hij toch toe. Eerst voor een week, toen voor een maand, toen nog héél eventjes en ach, dan maar tot 6 maanden. Toen nog op vakantie.. En nu dus echt naar zijn kamer.

Hij ligt al heerlijk te slapen, maar voel me zo verdrietig nu :cry:
R. 2013
D. 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Okt 2013 21:03

Re: Kleine baby's worden groot..

Aww, kop op Caroow. :hug: Ik vond het ook wennen toen mijn zoon naar z'n eigen kamer ging (ook met 6,5 maanden ongeveer), maar we sliepen allemaal beter zo. Komt goed, als hij wakker wordt moet je 'm maar fijnknuffelen.:)
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 09 Okt 2013 21:08

Re: Kleine baby's worden groot..

Aah ik begrijp je gevoel, toen zoontje 6 maanden was ging hij ook naar zijn kamer. In de middag heb ik huilend zijn bed op zijn kamer gezet.
Sindsdien kijk ik wel een paar keer op zijn kamer elke avond, om te kijken of hij lekker ligt en het niet koud heeft :P
Maar als het goed is went het langzaam aan :hug:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Okt 2013 21:09

Re: Kleine baby's worden groot..

Ik vond het ook heel erg toen Ruben naar zijn eigen kamer ging. Tranen met tuiten. Maar het was ook wel fijn om weer een eigrn slaapkamer te hebben.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 21:13

Re: Kleine baby's worden groot..

Ze worden zeker groot!

Niet verdrietig zijn joh! Komt vast wel goed.
En wie weet heeft z'n gebrek aan doorslapers daar niets mee te maken en ligt hij binnenkort weer gewoon in jullie bed, omdat dat dan toch wel het minst zwaar is.
Al kan ik me voorstellen dat je dat ook weer niet hoopt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2013 21:15

Re: Kleine baby's worden groot..

Ik vind het zo jammer dat hij nu niet meer bij mij in bed kan liggen :( De muur naast het bed loopt niet haaks op de andere dus ik kan mijn bed niet tegen de muur schuiven zodat hij er niet uitvalt. Voorheen stond zijn ledikantje daar en hij lag meestal tussen mij en zijn ledikantje in.

Ik hoop echt dat hij beter gaat slapen nu, maar liever bij mij in bed :) Mocht het nou niks verbeteren gaat zijn bedje weer naar onze kamer of kopen we een co-sleeper, ik ben niet van plan om 6 keer per nacht naar zijn kamer te lopen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 21:17

Re: Kleine baby's worden groot..

Jullie gaan dit weekend naar de Ikea voor een co-sleeper. :dance: :wink:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Okt 2013 21:17

Re: Kleine baby's worden groot..

N. ging met 7 maanden naar haar eigen kamer, en vond dat ook onwijs moeilijk. De eerste dagen was ik ook verdrietig en moesten we er samen heel erg aan wennen. Mijn vriend wilde N. niet eerder op haar eigen kamer laten slapen, en de eerste nacht heeft hij nog een paar keer gezegd zullen we haar weer in de wieg bij ons leggen? :) Maar nu ben ik zo blij met alle vrijheid weer, geen geluid meer waar ik wakker van word.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2013 21:18

Re: Kleine baby's worden groot..

Jans schreef:Jullie gaan dit weekend naar de Ikea voor een co-sleeper. :dance: :wink:



Ssst nog niet tegen mijn vriend vertellen hoor :P Haha nee ik hoop echt dat hij gewoon gaat slapen. 1 nachtvoeding mag wel hoor, gewoon 12 uur, 3 uur, 6 uur, dat mag wel. Maar niet 1 uur, 2 uur, half 3, 3 uur..
R. 2013
D. 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Okt 2013 21:19

Re: Kleine baby's worden groot..

Ik stel het nog even uit hoor... Precies om die reden. Nou ja en omdat ik alleen overblijf in bed, ik vind het wel zo gezellig samen. 's ochtends vis ik hem uit de co-sleeper en knuffelen we samen (of trekt hij aan mijn haren) voor ik eruit ga om zijn flesje te maken. 's nachts kan ik hem makkelijk troosten. Ik moet het toch allemaal alleen doen dus dan maak ik het mezelf liever maar wat makkelijker (en fijner).
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 21:21

Re: Kleine baby's worden groot..

Ik hoop het ook voor jullie, caroow!

Hier blijft de co-sleeper nog wel een jaartje staan. Soms zal hij in z'n eigen kamer slapen en soms bij ons. Ik ga er maar vanuit dat hij net zo'n rampenslaper als z'n zus is.
<<

Anoniem24

Bericht 09 Okt 2013 22:35

Re: Kleine baby's worden groot..

Hahaha be careful what you wish for! Ik vond het ook helemaal niks toen ons meisje naar haar eigen kamer ging toen ze een maand of 7 was. Ze heeft maximaal 3 weken 'goed' geslapen daar en toen begon het drama (weer). Sindsdien slaapt ze nu al weer bijna 2,5 jaar bij ons op de kamer en regelmatig ook in bed. Heel fijn en gezellig hoor en we gaan ook niks afdwingen maar de kamer en het bed voor man en mij alleen zou ook wel weer eens prettig zijn na 3 jaar. :^^:
<<

Anoniem24

Bericht 09 Okt 2013 22:36

Re: Kleine baby's worden groot..

Maar ik snap je gevoel heel goed hoor! Succes de komende nachten.
<<

Anoniem166

Bericht 09 Okt 2013 22:46

Re: Kleine baby's worden groot..

Jans schreef:Jullie gaan dit weekend naar de Ikea voor een co-sleeper. :dance: :wink:


Of voor het bedhekje van Ikea :yes:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Okt 2013 08:32

Re: Kleine baby's worden groot..

Hoe ging het afgelopen nacht?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Okt 2013 11:08

Re: Kleine baby's worden groot..

Na de derde nacht voeding bleef hij maar huilen. Mijn vriend vond het te zielig dus vanaf toen (half 5) heeft R tussen ons in geslapen.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers