Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijgezellenfeestje afzeggen?

<<

Anoniem280

Bericht 05 Jan 2016 22:32

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

orchidee schreef:
Caramba schreef:Ik kan er helaas niet bij aanwezig zijn, dat is wat ik zou zeggen.
Is geen smoes vind ik.


Geen smoes, ook geen waarheid. Vanwege het woord helaas.


Ik zeg zovaak helaas erbij, en waarheid is het dan wel.
Laatst namelijk niet bij een condoleance kunnen zijn.
Gezegd kan er helaas niet bij aanwezig kan zijn.
(reden was mijn verjaardag en reden niet genoemd, dus geen smoes en wel waarheid.)

Wel toevallig. Zat net mijn mail te bekijken, mail over vrijgezellenfeest en kosten €100,- p.p
Zelfde vrijgezellenfeest?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Jan 2016 20:20

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

Dat je haar maar vier keer per jaar ziet, doet er niet zoveel toe toch? Dan kan iemand nog wel een hele goede vriendin van je zijn. Sommige vriendinnen zie ik ook maar een paar keer per jaar (vanwege afstand voornamelijk) maar de vriendschap gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.

Maar voor jou is het dus niet echt een vriendin. In dat geval zou ik gewoon zeggen bij de organisatie dat je er niet bij gaat zijn. Zou ook niet per se een smoes verzinnen. Tenzij ze moeilijk doen of wat dan ook. Maar als je niet echt een goede band met haar heb, zullen ze wellicht ook niet veel van je verwachten daarin en je ook niet vragen waarom je niet kan etc. Eventueel een deel van het programma bijwonen, als je dat leuk vindt, kan ook altijd. Gebeurd wel vaker bij vrijgezellenfeesten.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 06 Jan 2016 20:21

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

Winegum schreef:Dat je haar maar vier keer per jaar ziet, doet er niet zoveel toe toch? Dan kan iemand nog wel een hele goede vriendin van je zijn. Sommige vriendinnen zie ik ook maar een paar keer per jaar (vanwege afstand voornamelijk) maar de vriendschap gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.

Maar voor jou is het dus niet echt een vriendin. In dat geval zou ik gewoon zeggen bij de organisatie dat je er niet bij gaat zijn. Zou ook niet per se een smoes verzinnen. Tenzij ze moeilijk doen of wat dan ook. Maar als je niet echt een goede band met haar heb, zullen ze wellicht ook niet veel van je verwachten daarin en je ook niet vragen waarom je niet kan etc. Eventueel een deel van het programma bijwonen, als je dat leuk vindt, kan ook altijd. Gebeurd wel vaker bij vrijgezellenfeesten.


Hier ben ik het mee eens.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Jan 2016 01:29

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

Dus jouw vriend is ook uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest van haar toekomstige man? Dan snap ik wel dat je bent uitgenodigd namelijk. Misschien vond ze het anders lullig. Niet gaan hoor als jij niet wil..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 07 Jan 2016 09:39

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

Ik ben er die dag niet bij, heel veel plezier gewenst! Ik zie jullie op de bruiloft. (dat vind ik een mooie afsluiter dus die pik ik even van Caulfield).

Niks geen smoes of leugens, gewoon een constatering/mededeling. Op zo'n manier vragen ze zelden naar de reden (wat ze overigens niks aan gaat, vind ik).
<<

Vivianne

Bericht 07 Jan 2016 16:08

Re: Vrijgezellenfeestje afzeggen?

Ik zou ook geen smoes verzinnen. Waarom? Je kunt eerlijk zijn. Zowel als niet in verkapte zin.
Een zin als ''Ik ben er niet bij, veel plezier en tot 'de datum van de bruiloft'', volstaat prima.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers