Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat echt niet vergeten?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2016 10:06

Re: Wat echt niet vergeten?

We hebben uiteindelijk toch nog een echte onderwatercamera gekocht! Ik was bij de MediaMarkt (ik was daar in de buurt) en ze hadden daar geen onderwaterhoesjes noch wegwerpcamera's natuurlijk. Dus toen zag ik meerdere onderwatercamera's. Eentje van een onbekend merk voor 50 euro en eentje van Nikon voor 100 euro (en de rest allemaal duurder). Na even overleg toch maar besloten die van Nikon te nemen. Het is toch wel echt leuk, en we kunnen 'm in de toekomst gebruiken voor op de boot etc. Toch wel fijn.

Hoe is het daar Jip? Nog op Koh Lanta of al ergens anders?
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jan 2016 15:54

Re: Wat echt niet vergeten?

Balen zeg dat bij jullie beide het hoesje niet paste. En er stond echt specifiek die telefoon bij waar het voor zou zijn. Stom zeg. Ik heb zelf voor een oude digitale camera een onderwaterbehuizing en ik vind dat echt super leuk! Vooral veel foto's mee gemaakt in het zwembad. Nu zijn de pixels enorm achterhaald en dus moet ik ook een nieuwe een keer.

Maar eerst maar lekker vakanties boeken deze maand. En dan in februari een paar dagen weg en in maart ook :dance: en wie weet dan in de zomer ook :p Ik wil een vakantie jaar!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Jan 2016 16:48

Re: Wat echt niet vergeten?

Zo'n cameraatje voor 100 euro is nog te doen in elk geval. Ik heb ook een onderwater behuizing voor een camera, maar die neemt zoveel ruimte in. Daar kan ik wel mee duiken, als ik dat ooit weer gaan doen.

We zijn nu in Ao Nang. Net op facebook wat fotos gezet. Hier blijven we nog even. Het is niet heel leuk (erg druk) maar ons guesthouse is een heel stuk van de drukte af. Eigenaar is Nederlander, dat is wel grappig. We hebben nu de bungalow villa gekregen ipv de standaard kamer. Over twee dagen gaan we naar hun andere guesthouse meer in het centrum. Daarna nog naar een (nog niet zo bekend) onontdekt eilandje :-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers