Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 02 Okt 2013 11:12

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Ragazza schreef:Nou heel veel succes en ik denk dat het inderdaad verstandig is op te schrijven wat je wilt zeggen. En kun je niet iemand charteren die naar je toe komt zodat je niet alleen het gesprek in gaat? Ik heb zelf ook een burn out gehad en heb op enig moment ook enige tegenwerking gehad van de arbo. Ik heb vervelende gesprekken moeten voeren en heb daarbij mijn vriend meegenomen. Vonden zij niet leuk, maar voor mezelf was het heel prettig.


Mijn moeder zou toevallig al langskomen om die tijd. Dus die is er bij. Mijn vriend kan er helaas niet bij zijn...
<<

Anoniem321

Bericht 02 Okt 2013 11:13

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Mooi dat je moeder er bij is! Nogmaals veel succes.
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 02 Okt 2013 11:19

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Ragazza schreef:Mooi dat je moeder er bij is! Nogmaals veel succes.

Dank je, ik ben ontzettend nerveus... :pale:
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 11:21

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Rustig blijven. Ik hoop dat het goed voor je uitpakt. Wat een stress er zo ook nog bij. Pff!
<<

Anoniem103

Bericht 02 Okt 2013 11:28

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Wat een gedoe allemaal zeg, ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat dit echt helemaal niet bijdraagt aan je herstel. Succes zometeen :hug:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Okt 2013 11:57

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Blij hoeft niet rustig te blijven hoor, haha, denk dat het alleen maar duidelijker is als ze niet rustig blijft ;-).

Maar goed dat nerveuze gevoel is natuurlijk hartstikke verrot, ik hoop dat het gauw achter de rug is en dat jullie goede afspraken kunnen maken!
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 12:00

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Haha, ik bedoelde ook meer voor 'nu voor het gesprek' om nog even rustig te blijven. Anders zit je jezelf zo op te vreten.
<<

Anoniem23

Bericht 02 Okt 2013 12:22

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Hebben ze trouwens echt gezegd dat jij dat rapport van de bedrijfsarts niet in mag zien? Dat is echt heel raar.
Heel veel succes! Klinkt op zich veel belovend dat ze aangeven geen conflict te willen en er wel uit denken te kunnen komen.
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 02 Okt 2013 12:44

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Nou ze zijn net geweest... en ze willen geen conflict aangezien mijn contract 21 november afloopt. En nu hadden ze als optie dat ik tot 21 november thuis blijf, om aan mijn herstel te werken.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Okt 2013 12:53

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Dus je contract wordt niet verlengd? Jeetje :(
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 02 Okt 2013 12:54

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Jeetje wat een rotsituatie. Word je contract ook niet verlengt? Wist je dat al eerder? Fijn iig dat je aan je herstel kan werken!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 02 Okt 2013 12:59

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Had ik ook niet verwacht hoor, ik weet hoe het bedrijf is...
Ik vind dit wel een fijne oplossing, en geeft voor nu even rust..
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Okt 2013 16:54

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Fijn dat het voor jouw nu goed is. Je hbet nu even de tijd om aan jezelf te denken. Je hebt het goed gedaan zo, ze voelde blijkbaar nattigheid
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 23:58

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Ik ben blij dat jij het als fijne oplossing ervaart. Dat is op dit moment het enige wat telt. Probeer goed de tijd voor jezelf te nemen en aan je herstel te werken!
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 03 Okt 2013 12:55

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Een dikke knuffel dit is niet Fijn om te lezen. Maar goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!!
<<

Anoniem321

Bericht 04 Okt 2013 08:39

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Nu heb je in ieder geval geen druk meer vanuit je werk en heb je de rust die je zo broodnodig hebt. Wel jammer dat je contract niet verlengd wordt.
Beterschap toegewenst.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 04 Okt 2013 10:16

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Aan de ene kant toch 'fijn' dat je nu weet waar je aan toe bent mbt contractverlening en ziekmelding. Je verhaal doet bij mij wel een lichtje branden trouwens!

Ik heb zelf ook een arbeidsconflict gehad met mijn vorige werkgever over een ziekmelding (lichamelijk en kortdurend). Hou het expres wat vaag. Arboarts op mij afgestuurd, maar die zei tegen mij dat ik echt niet in staat was om te werken. Na nog meer gedoe met mijn werkgever zeiden ze dat de arboarts mij niet ziek achtte en het dus werkweigering was. Toen kwam er wéér een hoop gedoe. Achteraf kwam ik erachter dat ze gewoon bluften en de arboarts wel had aangegeven dat ik ziek was. Is dat bij jou ook niet geval? Dat ze het toch gewoon zo probeerden en nu je zegt een second opinion te hebben, ze terugkrabbelen. Mij heeft het toen veel energie en ook geld gekost helaas.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Okt 2013 10:28

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

@ Moira wat een eikels! Ik snap echt niet dat werkgevers dat doen.

@ Blij goed dat je voet bij stuk hebt gehouden! Ben je tevreden met de uitslag van het gesprek?
<<

Nyx

Bericht 04 Okt 2013 15:57

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Fijn dat het een goede oplossing voor jou is, Blij.

Wat vreemd dat bedrijven bluffen. In mijn optiek is een bedrijfsarts er voor de werknemer en niet per definitie voor de werkgever. Al zal dat altijd samen gaan.

Een aantal jaren geleden ook een gesprek gehad met de bedrijfsarts. Ik was op dat moment niet ziek, dus er zou geen verslag uitgaan. Wel heb ik mijn verhaal toen gedaan en de bedrijfsarts vond de situatie dusdanig schrijnend dat hij me aanraadde om naar P&O te stappen. Had ik dat destijds maar gedaan. Maar ik durfde niet. Ik ben trouwens niet weer ziek geworden, werd ook niet aanvaard door de leidinggevende, dus ik heb mijn gevoel maar afgesloten. Volgens de leidinggevende had de bedrijfsarts gezegd dat er niets aan de hand was. Heb haar toen gevraagd hoe ze dat wist, aangezien er geen verslag was. Maar toen moest ik niet zo brutaal doen. Yeah, right.
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Okt 2013 12:29

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Een bedrijfsarts is er gewoon voor de werkgever hoor, die betaald hem / haar.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 06 Okt 2013 13:49

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Wat een vervelende situatie! Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat je nu aan jezelf kan gaan werken. Jezelf even op de eerste plek zetten. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Afbeelding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 09 Okt 2013 22:16

Re: Burn-out, bedrijfsarts zegt niet ziek

Maar sta je dan nu wel ziekgemeld? Niet dat je straks als werkweigeraar staat genoteerd en je geen ww krijgt.

Fijn dat het rust geeft, maar een nette manier is het niet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers