Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe kan ik rustig worden

<<

Anoniem154

Bericht 30 Dec 2015 21:04

Re: Hoe kan ik rustig worden

Sterkte sarah...
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 30 Dec 2015 21:53

Re: Hoe kan ik rustig worden

Sterkte Sarah, hoop dat je wat rust vind met de medicatie. En hopelijk kun je wat ontspannen met jullie vrienden.
<<

Anoniem244

Bericht 31 Dec 2015 00:20

Re: Hoe kan ik rustig worden

Hoe is het nu met je Sarah?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Dec 2015 01:38

Re: Hoe kan ik rustig worden

Hoe is het nu. De afleiding vandaag was wel goed. Vriendin en ik hebben heerlijk geshopt daarna met zijn 4en uiteten geweest toen zijn wij spontaan nog naar de bioscoop gegaan, de mannen gingen de kroeg in. Wij daarna ook even, was even lekker ook even ons hart kunnen luchten dat is ook erg fijn.

Heb vanmiddag een pilletje genomen en merkte wel dat ik wat loom werd en kreeg ook ineens in halverwege de middag extreme moeheid. Ik ga nu een poging doen tot slapen
Afbeelding
<<

Anoniem233

Bericht 31 Dec 2015 09:54

Re: Hoe kan ik rustig worden

Ik hoop voor je dat je goed hebt kunnen slapen. Fijn dat jullie je verhaal kwijt konden bij vrienden. Hoop van harte dat het snel beter mag gaan met je.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Jan 2016 10:19

Re: Hoe kan ik rustig worden

Fijn dat je steun bij je omgeving vind. Hopelijk gast het snel weer wat beter met je
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2016 09:44

Re: Hoe kan ik rustig worden

De pilletjes helpen goed. Ondanks iets nieuws erbij, misschien hebben sommigen het gelezen bij algemeen. Maar ik ben heel rustig eronder. Mijn man zei al hoe kan je nu zo rustig zijn. Ben door die pillen ook heel erg moe
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Jan 2016 09:50

Re: Hoe kan ik rustig worden

Enerzijds fijn dat het relatief goed gaat. Anderzijds zou ik bang zijn dat het er straks 3x harder voor terug komt. Het is zeker fijn dat je met vrienden hebt kunnen spreken en wat afleiding hebt gehad. Hoe gaat het nu verder? Heb je met de dokter afgesproken deze week nog contact te hebben? Of ga je weer naar de therapeut? Sterkte met alles :hug:
L2014 & H2017
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jan 2016 13:08

Re: Hoe kan ik rustig worden

Sterkte Sarah, ik heb je berichtjes niet gelezen dus weet niet wat er aan de hand is, maar duidelijk is dat jullie het zwaar te verduren hebben.
Ik hoop dat 2016 ondanks alle ellende toch nog een mooi jaar voor jullie wordt! :hug:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2016 17:24

Re: Hoe kan ik rustig worden

.
Laatst gewijzigd door sarah1985 op 02 Jan 2016 18:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 02 Jan 2016 18:09

Re: Hoe kan ik rustig worden

Ik begrijp niet helemaal wat je zegt Sarah, dit topic is ook erg vaag. Natuurlijk wil ik niet aandringen en zeggen dat je het dan maar hier moet neerzetten maar het is wel wat moeilijker om je dan echt gericht te steunen.

Ik vind het heel erg wat je schrijft over je broer. Ik hoop dat jij als persoon en jullie als gezin snel hulp krijgen want het klinkt alsof dit hard nodig is.....
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jan 2016 19:25

Re: Hoe kan ik rustig worden

Sarah had toch aangegeven dat ze haar probleem via PM wilde delen? Dan vind ik het logisch dat ze het hier zo 'vaag' houdt, terwijl ik dat niet echt een goede omschrijving vind. Ze kiest er niet voor dat eventuele meelezers kunnen lezen wat ze mee zit en dat lijkt me juist verstandig. Ik heb geen idee wat er met Sarah is, maar ik weet wel dat dit forum sowieso begrensd is qua steun; bij serieuze zaken zou ik hier volstaan met 'sterkte', 'knuffel', etc, etc. en het verder overlaten aan de objectieve, kundige blik van bijv. een psycholoog. :)
<<

Anoniem278

Bericht 02 Jan 2016 19:42

Re: Hoe kan ik rustig worden

Guattari, dat schreef ik een aantal reacties geleden al hè, dat ik hoopte dat ze contact op kon nemen met een therapeut.
Ik reageerde puur op de laatste aanvulling. En ik schrijf zelf ook al dat ik begrijp dat ze het vaag houdt, maar met zoiets serieus als ze nu benoemde, gunde ik haar toch wat beter aansluitende reacties.
Het is niet nodig om op deze manier te reageren want mijn intenties waren heel positief.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Jan 2016 20:16

Re: Hoe kan ik rustig worden

Als ik iets verkeerd heb gezegd of te gedetailleerd heb gevraagd, dan spijt me dat. Het is niet mijn bedoeling om Sarah in een positie te brengen waarin Ze/je zich gedwongen voelt om zich te veel uit te laten. Ik vind pm'en niet gepast, ik voel me dan een sensatiezoeker ofzo, want ik kan verder niet goed reageren (ik weet gewoon niet hoe).

Dus nogmaals sterkte! :hug:
L2014 & H2017
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jan 2016 20:29

Re: Hoe kan ik rustig worden

Quickster schreef:Guattari, dat schreef ik een aantal reacties geleden al hè, dat ik hoopte dat ze contact op kon nemen met een therapeut.
Ik reageerde puur op de laatste aanvulling. En ik schrijf zelf ook al dat ik begrijp dat ze het vaag houdt, maar met zoiets serieus als ze nu benoemde, gunde ik haar toch wat beter aansluitende reacties.
Het is niet nodig om op deze manier te reageren want mijn intenties waren heel positief.


Ik heb de laatste aanvulling niet gelezen. Niet nodig om zo te reageren? Het lijkt alsof je je aangevallen voelt door mijn reactie. Hoeft niet hoor, het is alleen maar mijn visie. :) Ik zeg alleen dat ik het heel verstandig vind dat Sarah beseft dat hier ook meelezers kunnen zijn en daarom aangaf dat ze wel openstaat voor PM. Ik kan me overigens goed voorstellen dat forummers dat niet doen, precies om de uitleg van mzcharlotte.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2016 23:25

Re: Hoe kan ik rustig worden

Mzcharlotte ik had je vraag niet gezien, dus op de volgende vraag of je iets verkeerd gezegd hebt zeker niet hoor. Maar ik moet volgende week weer langs komen bij de huisarts.

Misschien allemaal vaag in dit topic maar heb al eerder aangegeven dat ik dat niet online wou hebben. En nu is er natuurlijk nog meer bij gekomen met mijn broer. Wie had dat ooit gedacht. Het lijkt en voelt nu alsof mijn leven even een zeer slechte film is. Vooral met mijn broer zulke dingen overkomt ons niet.
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 03 Jan 2016 14:09

Re: Hoe kan ik rustig worden

Sterkte Sarah!
<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2016 14:51

Re: Hoe kan ik rustig worden

Hoe gaat het nu Sarah? Werken de pillen nog steeds goed?
<<

Anoniem216

Bericht 03 Jan 2016 14:57

Re: Hoe kan ik rustig worden

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 04 Okt 2017 09:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2016 20:25

Re: Hoe kan ik rustig worden

Ava schreef:Hoe gaat het nu Sarah? Werken de pillen nog steeds goed?

Het gaat goed met die pillen, neem maar 1 per dag. Ben vooral heel erg moe, en dan ook nog dat met mijn broer erbij ik besef het allemaal nu ineens dat door dat van mn broer alles nu heel anders had kunnen zijn. Is allemaal heel raar op dit moment
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2016 21:21

Re: Hoe kan ik rustig worden

Ik heb dat stukje van je broer gemist maar ik hoop dat het snel beter met hem gaat! En fijn om te lezen dat het goed gaat met de pillen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers