Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

<<

Anoniem162

Bericht 30 Dec 2015 23:08

Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Door omstandigheden zijn we op zoek naar een buggy waar een kind van 4 in past. Iemand enig idee?
Hij zit al sinds hij 2 is niet meer in buggy/kinderwagen en ik heb er dus ook geen.
En heeft iemand tips voor een rugdrager voor een kind van 4 jaar? Wat is een goede/gemakkelijke (ik wil niet weer een doek knopen).
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 31 Dec 2015 00:26

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Onze dochter van bijna vier zit nog af en toe als we ver moeten lopen in de buggy, een buggy van koelstra. Officieel is hij tot 15kg, maar het gaat nog heel prima. Binnenkort gaan we kijken voor een bolderkar, dat is misschien ook een optie?
Dragers - er zijn merken met speciale kleuterdragers. Rose and Rebellion bijvoorbeeld volgens mij.
februari 2012
november 2015
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 31 Dec 2015 00:29

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Mijn zoon van 5,5 zit nog wel eens in de buggy (en zoon is niet de kleinste). Gewoon een buggy van maxi cosi en ook nog wel eens in zo'n goedkope chicco buggy. Hij is eigenlijk te zwaar maar het kan nog best.
2010 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Dec 2015 03:34

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Ik weet niet hoe groot het kind in kwestie is en hoe lang je nog verwacht de buggy te moeten gebruiken, maar de MacLaren Major Elite is een maat groter dan de standaard buggy en dus ook bedoeld voor oudere kinderen. Nieuw is ie erg duur, maar je kunt soms net geluk hebben op Marktplaats of een andere tweedehandssites.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 31 Dec 2015 09:02

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Je mag ook de bolderkar wel lenen hoor, en ik heb nog een mei tai waar hij wel in past.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Dec 2015 09:04

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Mijn dochter van 5 stapt soms ook in de buggy van haar broertje als ze de kans krijgt, al zit hij daar meestal zelf gewoon in bij lange stukken (daarom vindt ze het geloof ik ook zo interessant als hij een keer vrij is, haha). We hebben een Quinny Zapp Xtra. Dacht eigenlijk niet dat dat nog zou passen, want zo groot vind ik hem niet. Behalve even zitten heb ik er geen stukken mee gelopen met haar erin, maar denk dat het nog best zou gaan.

Qua drager zou je misschien een Tula Toddler met verbreders kunnen proberen. Weet ook niet hoe groot je zoon is, maat denk dat mijn dochter er met 4 nog wel aardig in had gepast als ik er verbreders bij had genomen. Weet niet waar je woont, maar je zou mijn tula best mogen testen, al heb ik geen verbreders erbij omdat zoon er pas net aan in past.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 31 Dec 2015 09:45

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Wij hebben een Nuna Pepp en daar past onze zoon van bijna vier nog prima in.
Deze buggy is tot 18 kg en wij kunnen 'm met 1 hand besturen als zoon er in zit.
2012 2014
<<

Anoniem162

Bericht 31 Dec 2015 14:45

Re: Welke buggy voor een kindje van 4? Welke rugdrager?

Allemaal bedankt voor de reacties. We gaan overwegen wat handig/verstandig is om nu aan te schaffen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers