Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 19 Dec 2015 20:55

Re: Kerstpakket

Wij hebben vier kerstpakketten! Het voordeel van meerdere werkgevers haha :D Ik heb een kookboek gekregen en ik heb een traditioneel kerstpakket uitgezocht. Mijn vriend heeft ook 2 bonnen gehad waarmee hij zelf iets uit mag zoeken.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Dec 2015 00:12

Re: Kerstpakket

Ik heb vandaag mijn kerstpakket gekregen, een mega doos vol met lekkers voor een high tea, een glazen theepot, verse thee en theebloemen. Super leuk!
10.04.17
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Dec 2015 09:48

Re: Kerstpakket

Mijn vriend kreeg zijn kerstpakket ook eergisteren. Een pakket vol eten en drinken en ernaast een Tinteling van best hoge waarde. Binnenkort eens wat uitzoeken. Ik kreeg gisteren een cadeaucard van m'n werk, te besteden bij ons zelf :wink:
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 20 Dec 2015 12:21

Re: Kerstpakket

Ik vind cadeaukaarten die je alleen bij het bedrijf waarbij je werkzaam bent kan inleveren altijd een beetje jammer. Behalve in het geval van Parisienne omdat ik weet waar zij werkt en daar kan iedereen wel wat vinden :) . Komt bij mij ook doordat ik jarenlang als bijbaantje in een supermarkt als kerstpakket cadeaubonnen kreeg om bij die supermarkt in te leveren. Dat vond ik als thuiswonende puber toch altijd wel een beetje jammer :laughcry: mijn ouders waren dan altijd zo lief om die bonnen over te nemen.

Ik kreeg zoals elk jaar een boekje waarbij ik wat uit kon kiezen en bestellen. Ik heb de douglasbon twv €40 genomen. Mijn man kreeg een ouderwets kerstpakket met levensmiddelen wat leuk was om uit te pakken. Wij zijn dus heel tevreden! Ik zie meer mensen hier aan geven dat ze een eindejaarsuitkering krijgen. Mijn man en ik krijgen deze ook allebei maar ik zie dat nooit als kerstpakket omdat dit gewoon in de cao staat. We zijn er uiteraard wel heel blij mee :cheering:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Dec 2015 14:56

Re: Kerstpakket

Ik vind het in mijn geval ook helemaal niet erg. Zie altijd meer dan genoeg moois op mijn werk wat ik graag wil hebben, dus die cadeaucard komt wel op :wink:

Maar van bijvoorbeeld een supermarkt zou ik ook niet zo leuk vinden.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Dec 2015 11:42

Re: Kerstpakket

Blikje coca-cola green
Sleutelhanger van coca cola
Flesje wijn
Flesje Grolsch
Zakje chips
Lolly
Koekje
Appel-noten iets (dressing?) voor bij kazen

Waardebon twv €50,- om tapas te gaan eten bij 't Zusje!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem213

Bericht 28 Dec 2015 12:55

Re: Kerstpakket

Van m'n ene werk een fles wijn die we zelf verkopen en van m'n andere werk een minikerststol en een minikerststuk. Mijn vriend had een heel pakket met allemaal lekkere dingen en ik mocht zijn pakket mee uitpakken. Vroeger vond ik dat bij mijn vader ook altijd heel leuk. Hij wachtte altijd tot ik thuis was met uitpakken :heart:.
<<

Anoniem205

Bericht 28 Dec 2015 15:24

Re: Kerstpakket

Ik had een doos vol met eetdingen en 2 windlichten. Ik heb mijn gehele pakket verdeeld onder de twee gastouders en hen beiden een kerstpakketje gegeven.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 28 Dec 2015 20:02

Re: Kerstpakket

Helaas doet onze werkgever niet aan kerstpaketten.een e card dat krijgt mijn vriend dan weer wel.
<<

Anoniem168

Bericht 28 Dec 2015 20:18

Re: Kerstpakket

June schreef:Van m'n ene werk een fles wijn die we zelf verkopen en van m'n andere werk een minikerststol en een minikerststuk. Mijn vriend had een heel pakket met allemaal lekkere dingen en ik mocht zijn pakket mee uitpakken. Vroeger vond ik dat bij mijn vader ook altijd heel leuk. Hij wachtte altijd tot ik thuis was met uitpakken :heart:.


Ah, wat een leuke herinnering!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Dec 2015 20:52

Re: Kerstpakket

Ik had een kerstpakket van mijn groenteboer.☺ Zat o.a. een sinaasappelpers met karaf en saladeschaal in (weggegeven), stroopwafels, speltwafels, ontbijtkoek, appeldrankje, saladepakket, receptenboekje met salades, hartige sticks, marshmallows, en pepermuntjes in. Heel leuk om uit te pakken, had al jaren geen kerstpakket meer gehad.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Dec 2015 20:54

Re: Kerstpakket

Ik heb voor mijn bon een Rituals pakket uitgekozen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

anoniem203

Bericht 29 Dec 2015 17:37

Re: Kerstpakket

Dora schreef:Blikje coca-cola green
Sleutelhanger van coca cola
Flesje wijn
Flesje Grolsch
Zakje chips
Lolly
Koekje
Appel-noten iets (dressing?) voor bij kazen

Waardebon twv €50,- om tapas te gaan eten bij 't Zusje!


Oehh nice en wat leuk als kerstpakket. Daar kan je altijd zo heerlijk eten :hulde:
<<

Anoniem170

Bericht 29 Dec 2015 17:59

Re: Kerstpakket

Ik kreeg trouwens echt nog een stom pakket van bedrijf waar ik in dienst ben. Een 1 of andere bal voor oefeningen tegen RSI. Nog een strekband, een kussen met kersenpitten, een reep chocola, thee en een dingetje om die thee in te doen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 29 Dec 2015 21:22

Re: Kerstpakket

Roos' schreef:Ik kreeg trouwens echt nog een stom pakket van bedrijf waar ik in dienst ben. Een 1 of andere bal voor oefeningen tegen RSI. Nog een strekband, een kussen met kersenpitten, een reep chocola, thee en een dingetje om die thee in te doen.


Is nog altijd minder stom dan niks toch?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 29 Dec 2015 22:16

Re: Kerstpakket

Ik heb een Rituals pakket gekregen! Heerlijk!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem170

Bericht 29 Dec 2015 23:30

Re: Kerstpakket

Ja dat is waar banana, maar het gaat heel erg goed met het bedrijf, extreem hard gegroeid ( in 5 jaar van 60 mensen naar 600/700 man) en dan is dit beetje zuur :)
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 30 Dec 2015 08:29

Re: Kerstpakket

Wij kregen een tinteling. Heb er een Joseph Joseph snijplank van uitgezocht
27-12-2011
03-06-2013
<<

Vivianne

Bericht 30 Dec 2015 11:43

Re: Kerstpakket

Wij krijgen elk jaar een VVV-bon van een leuke waarde. Ik heb die van vorig jaar bewaard en opgeteld bij de bon van dit jaar. Hiervan heb ik een keukenmachine gekocht.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers