Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


help broeken kapot

<<

Anoniem148

Bericht 28 Dec 2015 20:05

help broeken kapot

Ik ben aan het afvallen en mijn broeken zakken dus wat af. Hierdoor gaan al mijn broeken in de kruis kapot. Ik zoek het niet om steeds nieuwe broeken te moeten kopen maar dit is al mijn vierde broek in een maand dus ik moet wel.

Is er iets wat ik eraan kan doen? Ik draag al een riem maar mijn kruis zakt en door die wrijving gaan ze allemaal kapot.
<<

Anoniem233

Bericht 28 Dec 2015 20:29

Re: help broeken kapot

Dat heb ik ook gehad, erg vervelend. Ben heel benieuwd of iemand hier *de* tip heeft. Wil namelijk 4 januari ook weer streng gaan lijnen.
<<

Anoniem156

Bericht 28 Dec 2015 20:34

Re: help broeken kapot

Wat vlieseline aan de binnenkant strijken?
<<

Anoniem173

Bericht 28 Dec 2015 21:08

Re: help broeken kapot

Tijdelijk even wat meer jurkjes en rokjes dragen :lol: ?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 29 Dec 2015 11:06

Re: help broeken kapot

Ik had daar vroeger altijd last van, gewoon door mijn te dikke benen denk ik, en mijn moeder herstelde dat. Maar nu ik aan het afvallen ben heb ik er juist geen last van. Ik koop gewoon af en toe nieuwe goedkope broeken als degene die ik heb echt te groot zijn, want ook met een riem zitten ze dan niet meer mooi.
Zeeman beb ik wel eens wat gevonden en van de week nog bij de Lidl, of 2e hands. Gewoon simpele spijkerbroeken. Ze zijn niet super, maar ga er vanuit dat ik ze toch maar kort aan heb.
<<

Anoniem148

Bericht 29 Dec 2015 11:14

Re: help broeken kapot

Haha am dat kan maar ik draag geen jurken.
<<

Anoniem233

Bericht 29 Dec 2015 12:47

Re: help broeken kapot

Ik bedenk me net dat ik toen wel eens pantybroekjes heb gedragen. Het zit allemaal niet heel erg lekker, iig niet bij mij. Maar op die manier kon ik ze nog wel even blijven dragen tot ik weer genoeg geld had om nieuwe te kunnen kopen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Dec 2015 15:41

Re: help broeken kapot

Naar de kleermaker brengen. BIj mij hebben ze er laatst nog een stukje opgezet aan de binnenkant. Kostte 4 euro ofzo en hij kan weer eventjes mee.
<<

Anoniem236

Bericht 29 Dec 2015 16:35

Re: help broeken kapot

Inderdaad naar de kleermaker brengen. Die kan het maken en zie je bijna niets van. Ik had dat vroeger ook vaak.
Vooral hoe duurder de broeken toen, hoe sneller het kapot ging.
<<

smurfie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:57

Bericht 29 Dec 2015 19:20

Re: help broeken kapot

bij de hema hebben ze van die kniestukken die je erin kunt strijken. Deed ik ook altijd, werkte prima
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers