Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grappige verhalen

<<

Anoniem244

Bericht 04 Aug 2015 16:55

Re: Grappige verhalen

Haha geweldig topic, paar keer hardop moeten lachen

Waarschijnlijk een gevalletje je had er bij moeten zijn, maar wanneer ik het vertel en ook voor mij zie lig ik nog steeds dubbel van het lachen

4mavo had ik een Frans docent met een toupetje... Het was niet mijn favoriete docent en ik was ook niet zijn favo leerling.
Hij had zijn bureau en stoel op een verhoging staan... Hij was iets aan het uitleggen en aan het zwaaien met zo'n aanwijsstoken ik weet niet meer precies hoe en wat maar de achterste poot van zijn stoel verplaatst en hij valt met zijn stoel in slomotion tegen de muur., waarop hij scheef tussen de muur en de verhoging zit. Waarop zijn toupet ook half van zijn hoofd af valt.
Ik moest zo verschrikkelijk hard lachen, waarop hij mij boos aansprak dat ik moest stoppen. Maar dat lukte niet meer, ik begon elke keer opnieuw met lachen en de tranen liepen over mijn wangen
Uiteindelijk ben ik de klas uitgestuurd en het heeft lang geduurd voor ik kon vertellen waarom ik mij kwam melden en ik de klas was uitgestuurd
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 04 Aug 2015 18:38

Re: Grappige verhalen

Gisteren nog 1 met mn dochter....

Wij zaten met een groepje op het strand, en mijn dochter zat met een emmer zand te spelen, iedereen zat met elkaar te praten en zonder er erg in te hebben zet ze zo die emmer aan haar mond om eruit te drinken, kreeg ze dus een lading zand binnen :palm: . Iedereen schrok en gelukkig spuugde ze het gelijk uit, na wat water moesten we toch wel even lachen. Daarna ging ze gewoon weer vrolijk verder spelen, en aangezien iedereen erom moest lachen, begon ze zelf ook hard te lachen.

Nog 1, er stond nog een mand schone was in de huiskamer, hoor ik ineens een heel kort zacht huiltje. Bleek ze op de een of andere manier op haar rug in de wasmand te liggen, ik kwam niet meer bij van het lachen, en toen begon ze zelf ook hard te lachen. Zal even een foto opzoeken.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Aug 2015 19:06

Re: Grappige verhalen

Ik was met mijn man op de markt en hij vroeg om tomaten. Die verkoopster vroeg welke? Mijn man "ja". Verkoopster: welke tomaten? Man: ja tomaten. Verkoopster: welke tomaten? Man: ja. Verkoopster JA WELKE TOMATEN??? Man: eh doe maar een kilo. Verkoopster: een kilo tomaten maar welke???

Haha ohh ik moest zo hard lachen en mijn man had niks door. En doe verkoopster was echt chagrijnig door hem.
R. 2013
D. 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Aug 2015 19:08

Re: Grappige verhalen

We hadden het over de zee, zeewier enz. 's Avonds brengen we de jongste naar bed en zeg: welterusten zeewier! Nee, nee mama, ik ben geen zeedier!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Aug 2015 19:37

Re: Grappige verhalen

Spencer schreef:Ik was met mijn man op de markt en hij vroeg om tomaten. Die verkoopster vroeg welke? Mijn man "ja". Verkoopster: welke tomaten? Man: ja tomaten. Verkoopster: welke tomaten? Man: ja. Verkoopster JA WELKE TOMATEN??? Man: eh doe maar een kilo. Verkoopster: een kilo tomaten maar welke???

Haha ohh ik moest zo hard lachen en mijn man had niks door. En doe verkoopster was echt chagrijnig door hem.


Hahahaha. Ik was al aan het lachen door de verhalen hier maar nu helemaal!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Aug 2015 19:51

Re: Grappige verhalen

Spencer schreef:Ik was met mijn man op de markt en hij vroeg om tomaten. Die verkoopster vroeg welke? Mijn man "ja". Verkoopster: welke tomaten? Man: ja tomaten. Verkoopster: welke tomaten? Man: ja. Verkoopster JA WELKE TOMATEN??? Man: eh doe maar een kilo. Verkoopster: een kilo tomaten maar welke???

Haha ohh ik moest zo hard lachen en mijn man had niks door. En doe verkoopster was echt chagrijnig door hem.


Hahahahahahaha! Gewoon! Tomaten!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Aug 2015 21:31

Re: Grappige verhalen

Lejow schreef:
Spencer schreef:Ik was met mijn man op de markt en hij vroeg om tomaten. Die verkoopster vroeg welke? Mijn man "ja". Verkoopster: welke tomaten? Man: ja tomaten. Verkoopster: welke tomaten? Man: ja. Verkoopster JA WELKE TOMATEN??? Man: eh doe maar een kilo. Verkoopster: een kilo tomaten maar welke???

Haha ohh ik moest zo hard lachen en mijn man had niks door. En doe verkoopster was echt chagrijnig door hem.


Hahahahahahaha! Gewoon! Tomaten!


Zit daar ook al verschil in?? Haha ik zou gewoon zeggen: "doe die rooie maar!" :P
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Aug 2015 21:33

Re: Grappige verhalen

Ja je hebt toch ook vleestomaten, toch? ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Aug 2015 07:38

Re: Grappige verhalen

Spencer schreef:Ik was met mijn man op de markt en hij vroeg om tomaten. Die verkoopster vroeg welke? Mijn man "ja". Verkoopster: welke tomaten? Man: ja tomaten. Verkoopster: welke tomaten? Man: ja. Verkoopster JA WELKE TOMATEN??? Man: eh doe maar een kilo. Verkoopster: een kilo tomaten maar welke???

Haha ohh ik moest zo hard lachen en mijn man had niks door. En doe verkoopster was echt chagrijnig door hem.

Ik liep laatst in mijn pauze door de winkelstraat en daar staat een loempiakraam. Er wilde een mevrouw een loempia bestellen, maar ze hebben best veel verschillende soorten loempia's in dat kraampje (vegetarisch, met kip, dat soort dingen). Als je in de quote van Spencer het woord tomaten vervangt door loempia heb je zo ongeveer de conversatie die de verkoopster en die mevrouw toen hadden. Haha ik moest zo lachen!

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 05 Aug 2015 09:18

Re: Grappige verhalen

Wat een heerlijk topic hahaha!!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Dec 2015 23:28

Re: Grappige verhalen

Mijn man heel trots ik heb nog een extra wasje handdoeken gedraaid (hij doet nooit de was). Ik zeg welke? Toch niet die uit de mand beneden, want die zijn gisteren al gewassen en gelijk in de droger gegaan. Eh ja die handdoeken...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers