Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding van je moeder

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2015 19:59

Re: Kleding van je moeder

Het lijkt mij heel apart als je moeder erg afwijkt van je eigen stijl. Hoe ervaar jij dat? Niet veroordelend bedoeld.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Dec 2015 20:48

Re: Kleding van je moeder

Ik weet eigenlijk niet beter. Mijn stijl is door de jaren heen veranderd, die van haar niet. Ik zou niet weten hoe het zou zijn om kleding van je moeder te lenen ofzo. Mijn moeder kwam me ook nooit ergens ophalen (nachtblindheid), dus als puber zijnde heb ik me ook niet geschaamd. Op mijn bruiloft had ze iets vrij degelijks aan en ook daar had ik geen schaamtegevoel (maar ook niet een 'wauw' idee). Ik vind het niet zo veel van, heb er eigenlijk niet eerder over nagedacht.

Maar dat is mijn ervaring, neem aan dat je vraag ook voor de andere dames is :)
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 27 Dec 2015 20:50

Re: Kleding van je moeder

Lot schreef:Het lijkt mij heel apart als je moeder erg afwijkt van je eigen stijl. Hoe ervaar jij dat? Niet veroordelend bedoeld.


Nou ja, in algemene zin is dat toch niet zo vreemd? Mijn moeders smaak is heel anders dan de mijne, daarnaast is ze 30 jaar ouder en heeft ze een ander figuur - ik zou het eerder apart vinden als we dezelfde stijl zouden hebben.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2015 21:41

Re: Kleding van je moeder

Mja, ik bedoel meer dat je elkaars stijl wel begrijpt. Mijn moeder draagt ook andere dingen dan ik (meer naar haar leeftijd) maar ik vind het wel mooi/snap het wel/zou het ook kunnen dragen op die leeftijd.

Wat fijn dat je er niet zo veel van vind. Mijn vriendin heeft een moeder van wie ze de stijl niet altijd begrijpt en zij schaamt zich nu nog wel eens voor haar. Natuurlijk ben je een ander individu en moet ieder lekker doen wat hij zelf wil. Zo heeft haar moeder bijvoorbeeld tatoeages waar zij weer helemaal niet van houd.

Ik bedoelde het idd ook voor anderen meiden die omschreven dat de stijl van hun moeder erg anders is dan hun eigen smaak.
<<

Anoniem189

Bericht 28 Dec 2015 12:39

Re: Kleding van je moeder

Mijn moeder koopt kleding in verschillende winkels. Ze heeft niet echt een voorkeur en ziet er altijd leuk uit. Mensen vragen regelmatig aan haar waar zij iets heeft gekocht. Ik kan goed met m'n moeder samen shoppen. Ik weet precies wat zij leuk vindt en zij weet welke kleding bij mij past. Onze smaak kan soms wel eens verschillen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers