Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ShallY is bevallen!

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 14 Dec 2015 18:55

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd
M:21072011
J :08012014
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 15:28

Bericht 14 Dec 2015 18:56

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Dec 2015 18:57

Re: ShallY is bevallen!

Van harte gefeliciteerd Shally! Veel geluk en een fijne kraamtijd gewenst!
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 07:39

Bericht 14 Dec 2015 19:01

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd!
Afbeelding

Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 14 Dec 2015 19:17

Re: ShallY is bevallen!

Leuke naam! Gefeliciteerd en veel geluk!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 14 Dec 2015 19:20

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd!!!
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem275

Bericht 14 Dec 2015 19:55

Re: ShallY is bevallen!

gefeliciteerd!!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Dec 2015 19:57

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd met jullie zoon!
2012 & 2016
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 14 Dec 2015 20:26

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd, veel geluk met elkaar!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Dec 2015 20:38

Re: ShallY is bevallen!

Ik had je al op Facebook gefeliciteerd, maar nogmaals gefeliciteerd :cheering:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 14 Dec 2015 23:09

Re: ShallY is bevallen!

Lieve Shally, ruim 2 jaar geleden schreven we samen in het moeilijk zwanger worden topic. We zaten in hetzelfde schuitje en testten tegelijkertijd positief. Ook kwamen we er op hetzelfde moment achter dat het niet goed zat en we kregen beiden een miskraam. Ik was al snel weer zwanger, bij jou heeft het helaas langer geduurd maar Eindelijk is hij daar dan, eindelijk. Gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel geluk met z'n drietjes!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 15 Dec 2015 07:22

Re: ShallY is bevallen!

Dankjewel dames! Zo onwerkelijk nog.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 15 Dec 2015 07:29

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd!
L2014 & H2017
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Dec 2015 18:25

Re: ShallY is bevallen!

Vanwege de GBS bacterie had ik een medische indicatie gekregen om te bevallen in het ziekenhuis. Tijdens een consult bij de gynaecoloog 2 weken terug had ze gezegd dat ik vanwege mijn angsten die ik de hele zwangerschap had, eventueel ook eerder geholpen kon worden. Die maandag nog bij de vk geweest en die vertelde dat het pas met 40 weken zou worden dus ik wist niet waar ik aan toe was. Ziekenhuis gebeld en we hadden vandaag een afspraak staan om een datum te plannen voor inleiden volgende week. Maar gelukkig is dat allemaal niet nodig geweest en heeft ons mannetje zichzelf eerder aangekondigd!


Zaterdag waren we een dagje Zeeland gegaan voor de verjaardag van mijn broer en zus. Er waren geen gekke dingen of geen voortekenenen, had al weken last van voorweeeën. 's Avonds op de terug weg had ik ineens zo'n zin in een milkshake van mc donalds en gekscherend zeiden we nog tegen elkaar 'we zijn nog uitgelachen als nu de bevalling begint'.

Ik ging al vrij vroeg naar bed want kon al weken niet meer goed slapen. Die nacht stapte ik om 1 uur mijn bed uit om naar de wc te gaan en voelde het lopen. Ik wist eigenlijk meteen dat dit geen urine was, dus gelijk een maandverband gepakt om te kijken of het helder van kleur was. Mijn vriend was inmiddels wakker geworden van mijn gerommel. Hij was gelijk klaar wakker. Ik heb nog geprobeerd te slapen maar dat lukte niet. Om 2 uur kwamen de rug weeën en die waren al snel goed aanwezig en vrij regelmatig. Beetje rondgelopen, ziekenhuis tas nog ingepakt en rond half 4 de verloskundige gebeld. Zij heeft het ziekenhuis gebeld en daar mochten we heen. Om half 5 waren we daar en de weeën kwamen steeds sneller en krachtiger. Om 6 uur had ik 'al' 3 cm ontsluiting. Tussendoor nog wat gedoucht en ik kon rond half 9 de weeën niet meer opvangen, ik had toen 5 cm ontsluiting. Het waren in inmiddels buik en rug weeën. Ik had vooraf gezegd dat ik, als ik voor pijnstilling zou kiezen, een pompje wilde maar toen ze vertelden dat ze dit pas doen aan het einde van de ontsluitings weeën heb ik toch voor een ruggenprik gekozen.

Anesthesist werd gebeld en om half 10 kon ik naar de uitslaapkamer voor de ruggenprik. Nou, toen die werd gezet was ik al snel weer het vrouwtje. Wat een verademing was dat. Door de ruggenprik ging de ontsluiting ook niet zo snel meer dus kreeg weeën opwekkers. Tussendoor nog proberen te dutten en mijn vriend heeft zijn clubje nog kunnen zien voetballen op zijn telefoon, haha.
Rond 3 uur kreeg ik weer een beetje van de ruggenprik toegediend en om 4 uur zat ik 'al' aan 9 cm ontsluiting en persdrsng, dus moch al toegeven en beetje mee persen. Om 5 uur volledige ontsluiting. Ik was een uur bezig en toen zei de verloskundige dat ze het nog 10 minuten aankeek, de gynaecoloog werd al gebeld om te helpen met de vacuümpomp maar die was nog op de operatiekamer. Bij de volgende wee werd een verdoving gezet, de wee erop een knip en de wee die daarop volgde werd Cas geboren, en de gynacoloog kwam binnen. De navelstreng zat om zijn nekje en hij had een slechte start dus even snel op de borst en toen werd hij meegenomen voor onderzoek. Het ging gelukkig al vrij snel met Cas en toen konden we hem eens goed bewonderen!! Wauw, wat een mooierd!! Dat is gewoon onze zoon. Alle verdriet en blijdschap kwam eruit. En de angst was meteen verdwenen.

Cas is geboren met 38+2 weken met een lengte van 53 cm en woog 3996. Een flinkerd dus maar toch zo een klein prutsje :love: Ik kan echt uren naar hem kijken!!

We moesten 24 uur ter observatie blijven omdat ik aan de antibiotica moest tijdens de bevalling vanwege de GBS bacterie en omdat Cas zoveel woog tijdens de geboorte moest hij 24 uur geprikt worden op glucose. Helaas was dit maandagavond nog niet goed, dus zijn we nog een nachtje gebleven en sinds dinsdagochtend lekker thuis. Cas is een super tevreden mannetje en doet het goed!!

Met mij gaat het ook steeds beter, heb het meeste 'last' van de catheteher. Ik ben vooral 's nachts zo beperkt en kan Cas net pakken als er iets is omdat ik dan aangekoppeld ben aan de nacht catheteher. Dus elke ochtend ben ik blij dat ik weer m'n puber uit kan. Maandag moet ik hiervoor terug en hopelijk is dan alles goed.
<<

Anoniem168

Bericht 28 Dec 2015 10:31

Re: ShallY is bevallen!

Gefeliciteerd! Klinkt als een pittige bevalling, maar fijn dat het nu goed gaat. Veel geluk met elkaar!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom