Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamzorg

<<

Vivianne

Bericht 24 Dec 2015 16:11

Re: Kraamzorg

De moeder van een van mijn beste vriendinnen is kraamverzorgster. Een hele goede, lieve. Ik heb gevraagd aan haar of zij ons wil begeleiden in onze kraamweek en dat wou ze. Ze mag geloof ik 3 gezinnen per jaar als voorkeur opgeven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Dec 2015 16:20

Re: Kraamzorg

minoessepoes schreef:Ik zat bij hetzelfde bureau als Oh la la en ik had een slechte ervaring. I.v.m de drukte kregen we elke keer maar 2 of 3.5uur kraamzorg op een dag en we hadden een kraamverzorgster die heel slecht Nederlands sprak ( en wat gewoon echt de verkeerde kraamverzorgster voor mij was, vreselijk vond ik het).
Ik had natuurlijk het bureau kunnen bellen en om een andere dame kunnen vragen, maar ik was blij als de ze deur uit was ( en dus maar voor een paar uur kwam).

Zo zie je maar dat het bureau denk ik niet zoveel uitmaakt, maar meer wie je treft als kraamverzorgster, of ze bij je past en hoe druk het op dat moment is. Ik zal de volgende keer misschien wel weer voor dat bureau kiezen, maar zal dan wel aangeven dat ik die dame absoluut niet wil hebben.


Dat is ook absoluut zo!
Ik hoop ook echt dat ik weer dezelfde kraamhulp krijg als de vorige keer.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Emerald

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 211

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:35

Bericht 24 Dec 2015 16:44

Re: Kraamzorg

Hier bij de oudste gekeken op de websites die er waren en bij welke mijn gevoel het best was en welke leken te voldoen aan mijn eisen. Dat was bij één van de buraus, die ook veel infomatie en kennis hadden over borstvoeding.
Bij de tweede weer voor dit bureau gekregen i.v.m. goede ervaringen bij de oudste en ondanks dat ik vorige keer niet tevreden was met de kraamverzorgster heb ik weer voor dit bureau gekozen. Mijn klacht is door hem heel netjes behandeld en ook nu was het ook geen enkel probleem dat ik aangaf niet dezelfde te willen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Dec 2015 21:14

Re: Kraamzorg

Ik heb gekeken waar het meeste informatie over borstvoeding te vinden was. Dat was kraamzorg Monique Boer. Die heb ik gekozen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem177

Bericht 24 Dec 2015 21:34

Re: Kraamzorg

Ik denk dat ik ook voor Kraamvogel ga. Mijn schoonzus heeft hier goede ervaring mee. En ik zou niet weten waar ik mijn keuze op moet baseren. Vind het maar lastig allemaal.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Dec 2015 11:11

Re: Kraamzorg

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter websites bekeken en kraamzus sprak mij toen het meeste aan. En het is goed bevallen. Dus ook deze keer heb ik me weer bij hun aangemeld.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 25 Dec 2015 17:08

Re: Kraamzorg

Ik heb het aan de vk gevraagd. We kregen een lijstje met verschillende bureau's erop toen heb ik aan de vk gevraagd welke zijnet beste vond. Zij wees er toen gelijk een aan die ook veel aan de promotie van borstvoeding doet, veel scholing daarover voor de medewerkers. Dit was iets wat ik belangrijk vind, dus zonder twijfel voor dat bureau gekozen.
Bleek bij onze zoon ook een hele goede keuze! Echt super tevreden en de kraamhulp heeft echt goed geholpen om de bv op gang te krijgen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 27 Dec 2015 23:22

Re: Kraamzorg

Ik ben afgegaan op het advies en de ervaringen van een vriendin van mij. Al denk ik al met al dat het vooral ook ligt aan de kraamverzorgster die je krijgt. Ik heb niets met bv dus heb daar ook niet naar gekeken. Ik vond de ervaring van een vriendin het belangrijkste om voor een bureau te kiezen.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers