Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat laat jij in 2015 achter je en waarom?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Dec 2015 16:10

Re: Wat laat jij in 2015 achter je en waarom?

Marni schreef:Nee geen weegschaal. Waterman haha. Misschien doen die het ook?

@ Feline, ik weet ook niet perse of het een geldkwestie is. Voor zolang ik mezelf kan herinneren heb ik er last van. Bij grote aankopen vind ik het niet erg, als het om veel geld gaat denk ik er graag over na (al is nadenken over iets wat je heel graag wilt voor mij ook weer zo'n punt. Als ik het heel graag wil en ik heb het geld dan koop ik het wel).

Meer dat ik denk de verkeerde keus te maken als het aankomt op bijvoorbeeld een cadeautje voor iemand. Of ik speur echt uren op een webshop, heb ik 7 dingen in mijn mandje en iedere 10 minuten gooi ik er toch iets uit. Uiteindelijk koop ik dan niets omdat ik het gewoon niet zeker weet en zo moe ben van dat gezeur in mijn hoofd. Dan zegt m'n man ook altijd.. Toch maar niets? hahaha. Te irritant gewoon.



Ohhh zo herkenbaar :(
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Dec 2015 16:14

Re: Wat laat jij in 2015 achter je en waarom?

Financiele narigheid. We hebben zoveel tegenvallers gehad. Mijn vriend geeft nu een nieuwe baan dus we kunnen vanaf volgende maand weer sparen :smile: Het lijkt me heerlijk om niet altijd te hoeven rekenen!
<<

Anoniem148

Bericht 26 Dec 2015 18:42

Re: Wat laat jij in 2015 achter je en waarom?

Mijn auto en mijn werk!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 26 Dec 2015 21:27

Re: Wat laat jij in 2015 achter je en waarom?

Ik laat mijn oude woning achter, gebroken vriendschappen en - hopelijk - een hoop stress. Ik hoop dat in 2016 wat dingen op hun pootjes terecht komen en ik beter met bepaalde dingen om leer gaan. Dan ben ik al een heel eind :)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi