Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

<<

Anoniem171

Bericht 24 Dec 2015 15:56

Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

Nav m'n theezakje ben ik wel eens benieuwd: hoe ziet jouw perfecte dag eruit?
<<

Anoniem148

Bericht 24 Dec 2015 16:11

Re: Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

Heb daar een keer een topic over geopend. Random vragen. Stond die vraag volgens mij ook tussen. Zoek maar eens.
<<

Anoniem149

Bericht 24 Dec 2015 16:59

Re: Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

Lekker uitslapen en zelf wakker worden, niet door de wekker. Ontbijten maken en op mijn gemak opeten. Uitgebreid douchen en dan of mijn huispak aan en fijn op de bank heel de dag, met Netflix en wat lekkers. Of afspreken met leuke mensen en bijvoorbeeld gezellig gaan lunchen of de stad in of wat anders leuks. Vooral het niks moet alles mag vind ik altijd fijn.
<<

Anoniem164

Bericht 24 Dec 2015 17:49

Re: Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

Lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten en douchen. Dan lekker ergens naar toe, een pretpark, stad, whatever. Daarna lekker uiteten, en 's avonds de bank uitklappen en onder een deken films kijken. En dit allemaal met mijn vriend!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Dec 2015 17:55

Re: Hoe ziet jouw perfecte dag eruit?

Wakker worden zonder wekker in een hele leuke stad. Gezellig de boel verkennen buiten en in de middag lekker lunchen, 's avonds lekker uit eten. En als het mooi weer is, kan het al bijna niet meer stuk voor mij!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers