Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 14:55

Re: Dagcafé

Ik weet het, maar dat is wel even moeilijk. Haken vind ik leuk om te doen en zolang het 'voor mezelf' is beleef ik er ook een hoop plezier aan en haal ik er ook rust uit. Ik heb er in ieder geval zin in om iets kleins voor Exo-baby te maken! :D

Fijn dat je even met je moeder kon bellen. Praat toch wat gemakkelijker inderdaad.

@Bazinga, leuk om te horen!
<<

Anoniem32

Bericht 09 Okt 2013 14:56

Re: Dagcafé

Goedemiddag!

Exo sterkte meid wachten duurt nu echt zo ontzettend lang. Ik duim mee. :hug:
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 14:56

Re: Dagcafé

Maar hey, jullie slepen me wel door de middag heen zo!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 09 Okt 2013 15:02

Re: Dagcafé

Ja, nog maar 2 uur te gaan Rush :thumbup:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Okt 2013 15:03

Re: Dagcafé

Mijn arme Fritsie zit in de rats. De kozijnen worden (alweer?) geschilderd en Frits rent steeds heen en weer met de schilder, maar dan aan de binnenkant, natuurlijk, tot de deur opeens open stond :laughcry:

De held zit nu achter m'n bank.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 15:07

Re: Dagcafé

Bedankt Stuiter :hug:

Middleme, ik betwijfel het. Meestal duurt het echt lang. Dit valt me nog mee. Mijn schoonzus wacht nu al 3 weken op een uitslag over haar borst (kweekje), dat is echt tergend langzaam.. :(

Yay, ik heb Wehkamp bijna weerstaan! De schoenenafdeling is me al gelukt: maar één paar :nerd: Nu even de baby-afdeling zien te weerstaan. En als dat lukt, dan vind ik het te weinig en dan wordt er niks besteld :yes:
<<

Anoniem32

Bericht 09 Okt 2013 15:27

Re: Dagcafé

Hahaha Exo erg he. Ik heb dat met de H&m.

Hier een ziek dagje thuis. Voel me goed belabberd.
Net ook weer gemerkt dat wanneer je voor jezelf opkomt en je grenzen eens aan geeft, je meteen ziet wie je waardeert en wie je alleen maar gebruikt. Dus weet ik dat ook weer.

Verder uitzieken en hopelijk morgen weer werken.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 15:34

Re: Dagcafé

Haha, mooie manier van shoppen he :P Ik heb de site inmiddels weggeklikt :D

Oh ja, Stuiter, dat merk je snel tijdens dat soort momenten. Ontzettend vervelend, maar wel verhelderend. Doe maar rustig aan meid!
<<

Anoniem185

Bericht 09 Okt 2013 16:34

Re: Dagcafé

WHAAA *gil* *roep* *schop* *vloek*

Ik probeer al twee dagen GTST terug te kijken. Maar iedere keer laadt hij de reclames wel en vervolgens de aflevering niet. Great.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 16:36

Re: Dagcafé

En als je een andere browser probeert?
<<

Anoniem185

Bericht 09 Okt 2013 16:38

Re: Dagcafé

Rush schreef:En als je een andere browser probeert?

Volgens mij heb ik op deze computer alleen Internet Explorer?
Kan in ieder geval Firefox niet vinden. Wat me er aan doet denken dat ik eigenlijk alleen Firefox nog gebruikte op mijn vorige laptop omdat ik IE inderdaad slecht vond. Niet meer aan gedacht sinds ik deze laptop heb.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 09 Okt 2013 16:41

Re: Dagcafé

Ik heb de laatste tijd ook niks anders dan ellende met IE, ben maar overgestapt op Chrome.

Edit: vooral bij het kijken van filmpje trouwens.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem185

Bericht 09 Okt 2013 16:47

Re: Dagcafé

Oke, iemand een tip waar ik snel en betrouwbaar Firefox of Chrome vandaan kan toveren? Ik ben namelijk expert virussen binnenhalen...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 16:53

Re: Dagcafé

Gewoon op de site van firefox zelf. Daar haal ik hem altijd binnen en nooit problemen mee gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 09 Okt 2013 16:55

Re: Dagcafé

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 16:56

Re: Dagcafé

Net trouwens een klein stukje op de motor van mijn broer gereden. Totaal andere motor dan die van mij. Maar hij reed stiekem wel lekker. Jammer dat ik geen tijd had voor een groot rondje, maar die ga ik zeker nog wel een keertje rijden haha. Morgen weer op die van mij rijden. Wordt denk ik één van de laatste ritjes van het seizoen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem185

Bericht 09 Okt 2013 17:01

Re: Dagcafé

Dankjewel! Ik ga het even downloaden. Hoop dan van de problemen af te zijn.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 09 Okt 2013 18:41

Re: Dagcafé

Silly-One schreef:Net trouwens een klein stukje op de motor van mijn broer gereden. Totaal andere motor dan die van mij. Maar hij reed stiekem wel lekker. Jammer dat ik geen tijd had voor een groot rondje, maar die ga ik zeker nog wel een keertje rijden haha. Morgen weer op die van mij rijden. Wordt denk ik één van de laatste ritjes van het seizoen.

Wat voor motor rij jij dan, en je broer?
Lekker hoor, nog even van genieten! Wou dat ik mijn rijbewijs had, ik zit nu altijd achterop bij mijn vriend.
Ook erg leuk maar zelf rijden lijkt me toch veel leuker :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 19:02

Re: Dagcafé

Elysia schreef:
Silly-One schreef:Net trouwens een klein stukje op de motor van mijn broer gereden. Totaal andere motor dan die van mij. Maar hij reed stiekem wel lekker. Jammer dat ik geen tijd had voor een groot rondje, maar die ga ik zeker nog wel een keertje rijden haha. Morgen weer op die van mij rijden. Wordt denk ik één van de laatste ritjes van het seizoen.

Wat voor motor rij jij dan, en je broer?
Lekker hoor, nog even van genieten! Wou dat ik mijn rijbewijs had, ik zit nu altijd achterop bij mijn vriend.
Ook erg leuk maar zelf rijden lijkt me toch veel leuker :)

Ik heb een fazer en mijn broer een suzuki sv. Dat is een 2 cilinder en meer een sport motor terwijl die van mijn meer tour is. Dus heel anders zitten. Ik wil nu meer op die van hem rijden haha, maar ja ik heb die van mijzelf haha. Ook leuk speelgoed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Okt 2013 20:49

Re: Dagcafé

Goedenavond!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2013 22:25

Re: Dagcafé

Zo, wat een echo hier! Beetje laat, maar goedenavond Auxo!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem7

Bericht 09 Okt 2013 22:29

Re: Dagcafé

Avond!! Ik ben net thuis, hang even gauw een was op en duik direct m'n bed in...
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Okt 2013 22:31

Re: Dagcafé

Avond!

Ik heb net getraind, het was weer lekker zwaar! Kan bijna niet meer lopen, maar dat is morgen vast weer beter. Ik heb geen zin om naar bed te gaan!
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Okt 2013 08:31

Re: Dagcafé

Caroow schreef:Zo, wat een echo hier! Beetje laat, maar goedenavond Auxo!

Ja hallo, toen lag ik al op bed!

Goedemorgen dan maar! ;-)
<<

Anoniem17

Bericht 10 Okt 2013 08:35

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers