Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke film heb je het laatst gezien?

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Dec 2015 13:42

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Op dvd: Sint. Stond al jaren in de kast en vond het rond Sinterklaas wel tijd om hem te kijken.

In de bios: Ja, ik wil. Leuke film maar erg goed te zien dat de hoofdrolspeelster zwanger was/net bevallen was. Ik vond het beeld gewoon niet kloppen, dat trok mijn aandacht steeds van de film vandaan.
<<

Anoniem181

Bericht 14 Dec 2015 16:17

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gisteren Skyfall op RTL4, weliswaar met een half oog, ik had 'm al eens gezien.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 14 Dec 2015 16:44

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gisteren ook Skyfall gekeken op 4.
Vorige week The Intouchables gekeken via KPN.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Dec 2015 17:53

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ilovethe90s schreef:Op dvd: Sint. Stond al jaren in de kast en vond het rond Sinterklaas wel tijd om hem te kijken.

In de bios: Ja, ik wil. Leuke film maar erg goed te zien dat de hoofdrolspeelster zwanger was/net bevallen was. Ik vond het beeld gewoon niet kloppen, dat trok mijn aandacht steeds van de film vandaan.


Haha ik heb die film laatst ook gezien en hier heb ik echt geen seconde over nagedacht, het is me niet opgevallen dus.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 14 Dec 2015 20:24

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Marni schreef:Wij hebben gisteren de laatste film van Harry Potter gekeken. The deathly hallows part 2. We hebben alle films er afgelopen week doorheen geknald haha. Had ik weer eens zin in. Zo grappig om te zien hoe ze veranderd zijn. Vooral Ron, die is in die laatste 2 films echt zo'n brede kerel. Nog een kop groter dan Harry.


Ohh zoo leuk! Wij willen ook een HP marathon de komende feestdagen :love: :nerd:
<<

anoniem203

Bericht 14 Dec 2015 20:28

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gisteren The Green Mile voor de 5e keer ofzo. Blijft een mooie film!
<<

Anoniem147

Bericht 15 Dec 2015 13:57

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Aziraphale schreef:
Marni schreef:Wij hebben gisteren de laatste film van Harry Potter gekeken. The deathly hallows part 2. We hebben alle films er afgelopen week doorheen geknald haha. Had ik weer eens zin in. Zo grappig om te zien hoe ze veranderd zijn. Vooral Ron, die is in die laatste 2 films echt zo'n brede kerel. Nog een kop groter dan Harry.


Ohh zoo leuk! Wij willen ook een HP marathon de komende feestdagen :love: :nerd:


Ja ik vond het ook echt leuk haha. Ik zat de dagen erna elke keer 'Wingardum Leviosaa!' en 'Expecto Patronum!'...'Bombarda!' Hahaha. Ik heb serieus op Wikipedia alle 'spells' opgezocht :smile:
<<

Anoniem140

Bericht 15 Dec 2015 15:19

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Mijn zoon wil ook lle HP s gaan kijken in de vakantie.

Ik heb gisteren Toscaanse Bruiloft gekeken.
<<

Anoniem255

Bericht 15 Dec 2015 19:41

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Hachi. Tranen met tuiten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 15 Dec 2015 21:18

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Magic mike XXL wat een ontzettende tegenvaller.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem280

Bericht 15 Dec 2015 22:43

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Mien schreef:Hachi. Tranen met tuiten.


Heb ik vorige week ook gekeken.
Had hem nog nooit gezien, maar wil hem niet nog eens zien, zo zielig. Gewoon 9 jaar lang op zijn baasje gewacht, krijg er nog kippenvel van.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Dec 2015 22:52

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Geen spoilers please, want ik heb hem opgenomen en ga hem dit weekend eens even kijken!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 15 Dec 2015 23:56

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Marni schreef:
Aziraphale schreef:
Ohh zoo leuk! Wij willen ook een HP marathon de komende feestdagen :love: :nerd:


Ja ik vond het ook echt leuk haha. Ik zat de dagen erna elke keer 'Wingardum Leviosaa!' en 'Expecto Patronum!'...'Bombarda!' Hahaha. Ik heb serieus op Wikipedia alle 'spells' opgezocht :smile:
In de kerstvakantie vorig jaar hebben we met vriendinnen een marathon gehouden en dit jaar doen we het weer. Echt leuk!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 16 Dec 2015 01:29

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

June schreef:
Marni schreef:
Aziraphale schreef:
Ohh zoo leuk! Wij willen ook een HP marathon de komende feestdagen :love: :nerd:


Ja ik vond het ook echt leuk haha. Ik zat de dagen erna elke keer 'Wingardum Leviosaa!' en 'Expecto Patronum!'...'Bombarda!' Hahaha. Ik heb serieus op Wikipedia alle 'spells' opgezocht :smile:
In de kerstvakantie vorig jaar hebben we met vriendinnen een marathon gehouden en dit jaar doen we het weer. Echt leuk!


Toch nog HP enthousiastelingen hier... :laughcry:
Ik denk juist elke keer als ik zie dat SBS weer z'n HP marathon gaat starten "here we go agaaaaain!".
3x per jaar ongeveer zenden ze weer de hele marathon uit. Leuk voor de liefhebbers, maar voor als je er niet van houdt denk je al snel.... verzin eens iets anders :redface:

Wij gaan met kerst lekker uit eten en daarna naar de bios, naar Mannenharten. Ik vond deel 1 erg leuk, dus ben benieuwd hoe deel 2 is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Dec 2015 18:32

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Hachi net gezien. Huilen!
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 19 Dec 2015 18:36

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb gisteren eindelijk de docu over Amy Winehouse gezien. Erg indrukwekkend!

En een tijdje geleden zag ik The Butler, ook echt een super goede film.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem280

Bericht 19 Dec 2015 19:06

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Zit voor Disney dag.
Bijna alle films gezien. Nu voor de leeuwenkoning.
<<

Nova85

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 18 Aug 2015 19:23

Bericht 20 Dec 2015 12:15

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb gisteravond de Leeuwenkoning gekeken op SBS6. Het blijft toch iedere keer weer even slikken als de vader van Simba dood gaat. :(
<<

Anoniem185

Bericht 21 Dec 2015 00:31

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Een of andere geanimeerde Chrismas Carol. Het leek wel Sims.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Dec 2015 17:52

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb afgelopen weekend The hunger games 1, 2 en 3 gezien. Ik vond ze per film slechter worden maar toch verder kijken. De vierde wil ik nu ook wel zien als hij te downloaden is.

Had wel echt nachtmerries na de 1e film. Droomde dat ik er zelf inzat en mensen mij wilde vermoorden. Bah. Ik hou er eigenlijk niet zo van haha.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Dec 2015 09:05

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Mannenharten 2 in de bioscoop gisteren. Ik vond hem tegenvallen :nopompom:
<<

Wolletje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 14 Dec 2015 18:33

Bericht 22 Dec 2015 13:34

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb deze week naar Dixieland en Skating to New York gekeken, ik vond ze allebei indrukwekkend.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 22 Dec 2015 20:47

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Eergisteren Home Alone gekeken, blijft leuk haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Dec 2015 23:45

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Isabel_ schreef:Mannenharten 2 in de bioscoop gisteren. Ik vond hem tegenvallen :nopompom:


Oh jammer, ik ga er morgen heen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 23 Dec 2015 01:14

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Star Wars.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers