Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 03 Dec 2015 14:05

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik geef gemiddeld pm denk ik zo'n 100-150 euro uit aan kleding (dat is dan wel genomen over een heel jaar incl schoenen en jassen). Maar ik fluctueer best in gewicht, en soms kan het zo maar zijn dat ik elk seizoen een nieuwe garderobe nodig heb.

Ik shop wel voornamelijk bij H&M, Vero Moda & New Yorker.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Dec 2015 14:36

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik heb geen vast maandelijks budget, maar ik koop dan ook weer niet maandelijks kleding. Eigenlijk ga ik zo'n maximaal 4 keer per jaar echt shoppen en dan kom ik echt niet met veel nieuwe spullen thuis. Maar wel vaak met dure spullen haha. Ik ben dol op bepaalde merken. Niet omdat ze merk zijn, maar vanwege de stijl, ontwerp en de fitting. Die jurkjes staan me gewoon altijd standaard. Het zijn ook eigenlijk echte tabbie-jurken, zoals mijn omgeving het weleens noemt.

Nu met het huis heb ik me wel echt al dik een jaar ingehouden en erg weinig gekocht. Al heb ik laatst twee broeken bij vente gekocht, want ik ben door een paar gescheurd :palm: But then again: 1 van die broeken had ik al 11 jaar.

Ik geef dus prima 150 euro uit aan een leuk jurkje en dat is dan IN de uitverkoop. Ik doe er alleen ook echt jaren mee. Ik pas zelfs nog in een trui die ik gekocht heb toen ik naar de brugklas ging. Ik had die laatst aan en iedereen vroeg waar ik die gehaald had, want zo leuk! En die trui is dus gewoon al 19 jaar oud :omg: Duurkoop maar langkoop dus.

Ik koop dan weer eigenlijk nooit basics, die krijg ik meestal van vriendinnen die een stapel tops wegdoen want ze hebben er toch zoveel :laughcry: Nee, ik hoop liever 1 jurkje van 150 euro dan 15 shirts van 10, die ik dan weer een paar maanden later wegdoe.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 03 Dec 2015 15:34

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik heb ook geen vast bedrag wat ik maandelijks uitgeef aan kleding. Nu koop ik ook niet zoveel kleding omdat ik genoeg heb :P Over het algemeen koop ik rond deze tijd wat nieuwe dingetjes zoals lekkere warme truien voor de winter, evt. schoenen voor de winter: enkellaarsjes oid. En dat doe ik ook altijd in april/mei en dan koop ik leuke zomerkleding :) Tussendoor zijn het vooral dingen die je nodig bent zoals ondergoed, basics of een broek die kapot is. Maximaal geef ik dan €200,- uit aan alles, dat is wel écht de max. Dure dingen koop ik vrijwel nooit omdat ik dat zonde geld vind, vooral omdat heel veel ook te vinden is in een goedkopere (misschien net iets andere) versie.
Wat als het lukt
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Dec 2015 17:25

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik denk gemiddeld €50 per maand. Ik ben niet echt van het shoppen. De ene maand koop ik mijn hele seizoens garderobe bij elkaar en dan koop ik maanden niks.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Dec 2015 17:47

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik koop tegenwoordig echt nauwelijks kleding. Dat is één van de laatste dingen waar het geld heen gaat als er wat over blijft en gebeurt niet snel.
De laatste kleding heb ik vorig jaar juli gekocht van bonnen voor mijn verjaardag.
En nog een keer 2bh's tussendoor en een shirtje vh kruidvat.

Maar mijn kast is wel aardig gevuld van een aantal jaar geleden, het meeste past ook nog en is nog niet kapot, dus dat draag ik gewoon nog steeds.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 03 Dec 2015 17:59

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

tabbie ik ben nu echt heel erg benieuwd wat voor jurkjes je draagt! Leuk dat je zulke typische jurkjes hebt die bij jou passen.

Ik ben het voor de grap eens gaan natellen wat ik in de afgelopen 11 maanden heb gekocht, ik kwam op 775 euro uit, oftewel gemiddeld 70-75 euro per maand. Dan heb ik dit jaar wel een nieuwe winterjas gekocht dat is al gelijk 100 euro. En ik ben vandaag naar een hunkemoller fabrieksverkoop geweest bij mij in het dorp. Hartstikke leuk maar ook echt schandalig veel gekocht :facepalm:. Ik heb 8 bh's gekocht, 20 strings en nog 2 pyjamas. Heb echt genoeg voor de komende 2/3 jaar haha.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Dec 2015 21:49

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Geen idee gemiddeld, misschien 100 euro ofzo?

Ik vind het zo knap als ik lees dat mensen hier 2 of 4x per jaar shoppen en dan wat meer kopen en verder bijna niks. Ik heb gisteravond nog van alles bij Sans online bestelt, net gepast ik hou 1 dingetje dus de schade gaat mee vallen maar dit doe ik echt wel regelmatig en hou regelmatig ook wel meer dan 1 ding. Daarnaast shop ik ook nog wel 2x met mijn moeder en zus in de stad een dagje.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem178

Bericht 03 Dec 2015 22:00

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Laatste tijd heel erg weinig. Bij elke aankoop vraag ik me af of het écht leuker is dan wat al in de kast hangt. Die puilt toch al uit. Ben dit jaar zeker wel onder de 50 euro per maand gebleven. De voornaamste kosten zijn gaan zitten in beha's (zo'n beetje allemaal tegelijk gesneuveld) en merchandise voor de hobby die ik heb.

Ik wil nog wel wat dingen, maar heb gewoon geen zin om ernaar te zoeken. :eyes:
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2015 10:38

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Wisselend. Ik heb van alles wat, jurkjes van €200 voor een bruiloft of gewoon een H&Metje die ik graag draag. M'n winterjassen en -schoenen zijn vaak prijzig omdat ik bepaalde merken heel mooi vind.
<<

Anoniem148

Bericht 07 Dec 2015 15:29

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik geef misschien 250 euro uit over het hele jaar genomen? Daar zit geen jas of schoenen bij.
Schoenen koop ik duurdere merken omdat ik er heel lang mee doe en ze moeten een goed voetbed hebben of mijn zooltjes moeten erin kunnen.
Een winterjas doe ik jaren mee dus die tel ik ook niet mee. Heb ook maar 1 winterjas en 1 zomerjas.
<<

Anoniem170

Bericht 19 Dec 2015 18:49

Re: Hoeveel geld geef jij uit aan kleding?

Ik geef heel weinig uit aan kleding, maar dat komt ook omdat ik veel wil sparen.
Ik geef nu gemiddeld 20 euro uit aan een broek, aan een shirtje 10 euro.
Jurkjes koop ik eigenlijk niet
Schoenen tussen de 50 en 100 euro, omdat ik belangrijk vind dat die wel echt goed zijn.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers