Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


airfryer

<<

anoniem203

Bericht 29 Aug 2015 23:31

Re: airfryer

Ik heb 'm nog niet opgestuurd. Het bleek dat je bij dat bedrijf waar we hem hebben gekocht een retour code kreeg en die verliep na 1,5 week. En we hebben er te laat aan gedacht. Dus dit weekend nog maar een keer mailen voor een nieuwe code. We hebben nu naast dat de aanbaklaag loslaat en er kleine zilveren balletjes uitvallen nu ook dat de Aifryer soms een minuut erbij telt uit zichzelf. Dan weer aftelt en dan weer een minuut erbij. Dit hebben we nu 2 keer gehad dus dit vermelden we er maar bij en dan zal ws het hele apparaat opgestuurd moeten worden. We hebben ws echt een maandagochtend product te pakken. Ik moet er dus echt even afscheid van nemen volgende week :(
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 03 Nov 2015 08:36

Re: airfryer

Ik ga vandaag mijn airfryer ophalen :D ben heel erg benieuwd!
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2015 21:23

Re: airfryer

Ik heb zojuist een Airfryer besteld. Morgen word ie geleverd.
Weet iemand toevallig of je er ook lasanje in kunt maken?
<<

anoniem203

Bericht 18 Nov 2015 22:14

Re: airfryer

Popcorn het kan wel maar dan krijg je wel een hele kleine lasagne van 1-2 porties.
Ik weet niet of je Pinterest hebt maar daar zijn heel veel recepten en bereidingstijden enz te vinden.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2015 22:30

Re: airfryer

Ik heb wel de XL besteld trouwens. Zal eens kijken op Pinterest. Dank voor de tip.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Nov 2015 19:12

Re: airfryer

Ik denk wel dat dat zou kunnen. het is toch een soort heteluchtoven natuurlijk.

Van de week had ik er pompoen in gedaan. Was heerlijk!!
<<

Anoniem137

Bericht 29 Nov 2015 11:15

Re: airfryer

Mijn airfryer laste gisteren ineens tot twee keer toe uit zichzelf een pauze in. Ik hoop maar dat het eenmalig was, want ik wil 'm echt niet missen voor reparatie...
<<

Anoniem193

Bericht 02 Dec 2015 12:08

Re: airfryer

Hebben jullie de gewone of de XL?

Ik heb besloten er ook 1 te willen kopen ;) Ik heb een actifry van Tefal, maar die is lang niet zo goed als de airfryer. Daarbij is hij nu kapot en mist wat onderdelen. Voor 30,- heb ik die onderdelen weer, maar een nieuw apparaat is ook wel leuk :P

Er zijn ook andere merken, wartmann, Inventum, princess. Iemand daar ervaring mee?
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 02 Dec 2015 12:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2015 12:08

Re: airfryer

De gewone, maar met een gezin zou ik zeker voor de XL gaan.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 02 Dec 2015 12:11

Re: airfryer

Keet. schreef:Mijn airfryer laste gisteren ineens tot twee keer toe uit zichzelf een pauze in. Ik hoop maar dat het eenmalig was, want ik wil 'm echt niet missen voor reparatie...


Ik heb dat ook een paar keer gehad maar dan was ik vergeten om op de startknop te drukken nadat ik de tijd had ingesteld. Dan gaat hij na een paar minuten vanzelf uit. Misschien dat dat het was?
2010 2012
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2015 12:17

Re: airfryer

Lexi schreef:
Keet. schreef:Mijn airfryer laste gisteren ineens tot twee keer toe uit zichzelf een pauze in. Ik hoop maar dat het eenmalig was, want ik wil 'm echt niet missen voor reparatie...


Ik heb dat ook een paar keer gehad maar dan was ik vergeten om op de startknop te drukken nadat ik de tijd had ingesteld. Dan gaat hij na een paar minuten vanzelf uit. Misschien dat dat het was?

Zoiets heb ik ook een paar keer gehad inderdaad. Vaak als ik dingen na elkaar bak en dan verschillende temperaturen en tijd heb ingesteld.
<<

Anoniem137

Bericht 02 Dec 2015 13:42

Re: airfryer

Ik heb de handleiding er nog even bij gezocht op internet, het blijkt dat hij ook een eigen leven kan gaan leiden als het touchscreen niet schoon of niet goed na is gedroogd na schoonmaken. Ben dus gisteren even extra gaan poetsen en gisteren deed hij het gewoon. Dus wie weet.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Dec 2015 16:35

Re: airfryer

Wij hebben er ook 1 gekocht, wel de XL :) ook omdat deze meer power heeft en sneller kan 'bakken'.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem193

Bericht 18 Dec 2015 11:48

Re: airfryer

Sinds zaterdag hebben wij de XL in huis, en hij is elke dag aan geweest ;) Wat een super tof apparaat.
Gisteren heb ik zelfs de hele maaltijd voor ons 4en erin klaar gemaakt. Aardappels met schil erin, daarna varkenshaasje erbij in, daarna varkenshaasjes eruit, sperziebonen erin, varkenshaasjes erop. En tadaa, klaar! :D Ik heb helemaal het gasfornuis niet aan hoeven doen. Hoe cool is dat. Zo kan zelfs onze dochter koken.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2015 11:50

Re: airfryer

Haha wat leuk Alibi,

Ik heb ook regelmatig chickenwings, visje etc. in de oven, de airfryer aan met iets van aardappeltjes en dan maak ik een lekkere salade erbij. Geen fornuis voor nodig!
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 11:50

Re: airfryer

Ik heb 'm bijna nooit meer aan...
<<

Anoniem137

Bericht 18 Dec 2015 11:52

Re: airfryer

Oh, ik juist steeds vaker. Sterker nog, ik vond patat uit de frituur bijvoorbeeld al niet eens lekker meer.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Dec 2015 12:12

Re: airfryer

Oh wat zonde Carl! Ik vind het heerlijk, als ik een appeltje eet, appeltje eerst even in de actifry, dan is het lekker warm. Mijn havermoutpapje gaat erin, terwijl ik onder de douche sta, als ik klaar ben is mijn ontbijt ook klaar.
Voor mijn man had ik een frikandelbroodje gemaakt.
Vanmorgen broodjes geroosterd voor de kinderen. ;)
<<

Anoniem281

Bericht 18 Dec 2015 12:17

Re: airfryer

Oké ja iewl. Ik lust geen warme appeltjes of (havermout)pap dus daar ga je al.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Dec 2015 13:22

Re: airfryer

Ik snap nog steeds niet echt het nut. Al die dingen die jullie noemen kunnen toch ook gewoon in de oven? Wij koken zo vaak alleen met de oven en zonder het gasfornuis, maar ik snap niet zo goed wat die airfryer dan beter/anders zou doen?
<<

Anoniem137

Bericht 18 Dec 2015 13:25

Re: airfryer

Ik vind het uit de airfryer sneller, makkelijker en lekkerder. De oven gebruik ik ook nog hoor. Maar vlees, snacks en aardappelproducten doe ik in de airfryer omdat ik dat in alle opzichten gewoon veel fijner en lekkerder vind dan de oven.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Dec 2015 14:42

Re: airfryer

Sneller kan ik me inderdaad wel iets bij voorstellen ja, de oven duurt soms best lang. Maar dat vind ik nooit erg, ik gooi het er in en dan ga ik gewoon tussendoor wat anders doen.
Maar goed, wij hebben echt een geweldig fijne oven, dus ik vind het wel prima zo.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Dec 2015 15:07

Re: airfryer

En ik heb geen fatsoenlijke oven :P Als ik een ovenrecept heb, waarbij beschreven staat dat iets 30 minuten moet, dan moet het bij die van ons 45 minuten. En zo is het met alles. Dat is heel frustrerend
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Dec 2015 15:11

Re: airfryer

Oh nee, als je geen fijne oven hebt kan ik het me helemaal voorstellen. Ik houd echt van onze oven.
<<

Anoniem308

Bericht 23 Jan 2021 22:33

Re: airfryer

Anoniem273 schreef:Ik heb net m'n beroemde gefrituurde champignons met knoflooksaus erin gemaakt (die maak ik al sinds ik 14 ben, haha). Geheel zonder olie en met speltmeel. Super goed gelukt!

Afbeelding


Deze zitten nu in de airfryer, ik ben super benieuwd of ze lekker worden.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers