Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto opslag

<<

Anoniem148

Bericht 11 Dec 2015 12:56

Foto opslag

Ik wist even niet in welke pijler dit moest maar denk hier?

Waar slaan jullie die honderden foto's en filmpjes van jullie kinderen op? Ik wil een back-up hebben naast mijn computer maar mijn dropbox zit standaard vol of ik moet er voor gaan betalen.
Mijn telefoon staat ook helemaal vol.

Ik heb gekeken naar een externe harde schijf maar daarin zitten ook nog grote (prijs) verschillen. En ik heb er echt geen verstand van.

Hoe kan ik dat het beste gaan doen? Heeft iemand tips voor mij? Evt. met een linkje bij bv een externe harde schijf.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Dec 2015 13:27

Re: Foto opslag

Seagate heeft prima externe harde schijven. Als je dan 1TB neemt heb je voor ongeveer €50 zo'n ding. Dan kan je even voor uit.

Daarnaast is het wel aan te raden om je foto's en filmpjes op verschillende plekken op de slaan. Maar dat had je zelf ook wel bedankt denk ik.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Dec 2015 13:42

Re: Foto opslag

Wij gebruiken mijnalbum.nl
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 11 Dec 2015 14:17

Re: Foto opslag

Ik heb een externe harde schijf van de mediamarkt. Kan heel wat op en kostte geloof ik iets van €50.
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2015 14:23

Re: Foto opslag

Ik heb mijn foto's op twee computers en op een externe harde schijf.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 16 Dec 2015 00:46

Re: Foto opslag

Wij hebben ze naast op de pc, ook op 2 harde schijven staan.
1 bij ons zelf thuis, en een bij mn ouders voor als er iets van brand uitbreekt iod hier thuis.
Eens per half jaar update ik de harddisks.
Wij hebben ze gekocht bij de mediamarkt. Geloof rond de €50 voor 1TB. En daar kan echt heel veel op.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Dec 2015 08:07

Re: Foto opslag

Ik heb ze op de laptop staan, maar dat is een rommeltje. Eens in de zoveel tijd zet ik ze op een externe harde schijf en van daaruit zet ik ze netjes geordend op een tweede harde schijf. En met die schijf ga ik eens in het jaar naar mijn ouders om het bij hun over te zetten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Dec 2015 08:11

Re: Foto opslag

Ik heb een Western Digital harde schijf (van 100 euro voor 2 TB), maar Seagate is ook een goed merk. Hier zet ik al mijn pro-foto's op, op hoge resolutie.

Verder upload ik al m'n telefoonfoto's automatisch naar de cloud. Ik heb een Google service, dus dat gaat naar de Google Photos Cloud. Bij een iPhone kan je dat natuurlijk naar de iPhoto Cloud sturen. Vind ik sowieso fijn. Ik kies er voor om whatsapp foto's dan niet up te loaden (immers zijn dat foto's van anderen), maar de folder met mijn eigengemaakte foto's van m'n telefoon upload ik wel standaard. Zelfs als ik dan dus foto's verwijder van m'n telefoon, staan ze altijd nog in de cloud. Ik hoef er niets voor doen, heb gewoon aangevinkt dat ik wil dat ie upload via wifi only.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem201

Bericht 16 Dec 2015 13:43

Re: Foto opslag

Ik gebruik een externe harde schijf. Erg fijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Dec 2015 15:23

Re: Foto opslag

Ik heb 1TB cloud ruimte van Onedrive. Daar past alles wel op. Nadat met mijn ex de externe harde schijf is gecrasht ben ik daar geen fan meer van. Alle fotos van mijn vader zijn weg :-(
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 17 Dec 2015 11:59

Re: Foto opslag

Wij hebben een NAS harde schijf, ideaal. Of ik nou op de laptop telefoon of tablet thuis zit kan via de Wi-Fi bij alle bestanden. Voordeel is dat er 2 harde schijven zittn in de NAS mocht er een kapot gaan hebben we altijd nog de backup van de andere. Was 2 jaar een prijzige aanschaf maar ben er zo blij mee.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers