Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Strand Vietnam / Thailand

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Dec 2015 14:30

Re: Strand Vietnam / Thailand

Hahaha sorry! Maar CBL is net terug dus die mag niet klagen haha.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Dec 2015 14:32

Re: Strand Vietnam / Thailand

Maar ik wel :p Ik ben al meer dan een jaar niet weggeweest :omg: dat is echt belachelijk lang nu ik erover nadenk. Maarja, huisje enzo he :wink:

Als het huis af is en we hebben nog wat over, dan ga ik ook direct richting Thailand haha :smile:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Dec 2015 14:39

Re: Strand Vietnam / Thailand

Kopen doe je een visum dus. Niet kooien ;)

Ik moet nog even uitzoeken wat een visum ook alweer kost en of het in baht betaald moet worden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 04 Dec 2015 22:33

Re: Strand Vietnam / Thailand

Ik ben afgelopen jaren zowel over land (vanuit Maleisië) als met vliegtuig Thailand binnen gekomen, maar heb nooit betaald voor een visum.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Dec 2015 22:48

Re: Strand Vietnam / Thailand

Je hebt gelijk Pippin! Ik was in de war door het papiertje wat in je paspoort wordt geniet.

Visumvrije entree via land is 15 dagen maximaal blijven en met het vliegtuig 30 dagen. Voor Thailand.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2015 13:27

Re: Strand Vietnam / Thailand

Marin schreef:
caribbeanlover schreef:Wat vreselijk die foto's. Wist niet dat je daar ook een visum voor nodig hebt.

Bedoel je het sarcastisch of echt? Je hebt geen visum nodig voor Thailand maar wel Vietnam en Cambodja.


Je kent me toch, sarcastisch dus en ja ik mag idd niet klagen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Dec 2015 13:58

Re: Strand Vietnam / Thailand

Gelukkig maar! :razz:
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Dec 2015 18:08

Re: Strand Vietnam / Thailand

We hebben geboekt!! :cheering:

Zowel de tickets als de reis zelf met alle hotels en excursies. Super vet! De tickets hebben we uiteindelijk zelf geregeld via mijn werk. Heel chill. Wel gewoon betaald ticket (dus geen standby) maar wel via mijn afdeling en we vliegen dus lekker fijn vertrouwd met onze Nederlandse maatschappij.

Jippie zo veel zin in! Dat wordt foto apparatuur opladen haha.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Dec 2015 18:27

Re: Strand Vietnam / Thailand

Leuk!! Lekker voorpret hebben!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 07 Dec 2015 19:23

Re: Strand Vietnam / Thailand

Leuk en wat snel al!

Ik vond Phnom Penh ook niet echt een leuke stad en ook wij werden gewaarschuwd dat je altijd je tas goed vast moet houden in tuktuks, al hebben de meesten wel een soort net ervoor gespannen zodat het lastiger wordt. Behalve Tuol Sleng gevangenis museum en Killing Fields van Choeung Ek vond ik het Koninklijk Paleis ook wel leuk om te bezoeken.

Siem Reap vond ik wel een relaxt stadje en wij hebben 2 dagen met een tuktuk chauffeur tempels verkend en bij sommige bekende tempels (bijvoorbeeld de Ta Phrom bekend van Tomb Raider en Angkor Wat) was het heel druk, bij anderen waren we de enigen. Wij waren er vorig jaar november trouwens, weet niet of het in januari veel rustiger of drukker is. Onze tuktukchauffeur heeft ook een website, laat maar weten als je het adres wilt, wij waren in ieder geval tevreden erover.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Dec 2015 08:20

Re: Strand Vietnam / Thailand

Wat grappig dat ie een eigen website heeft. Als je die wilt geven in een PM graag! Hoewel we geloof ik één dag met een gids gaan maar de andere dag op eigen houtje dus dan is dan wellicht handig! Dank je!
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 14 Dec 2015 00:16

Re: Strand Vietnam / Thailand

Ik moet eerlijk toegeven dat ik te lui ben om alle 3 de pagina's terug te lezen, dus geen idee of je al een mooie strandbestemming gevonden hebt, maar als ik iets mag aanraden wat betreft het allermooiste strand van Thailand:
Railay Beach!

Het ligt aan de kant van de Phi Phi eilanden en is alleen met een boot bereikbaar, en daardoor niet erg toeristisch.
Je hebt er dus geen brommers,auto's etc en geen drukke winkels ofzo. Er zijn wel wat winkeltjes, restaurantjes en er staan denk ik een stuk of 5 resorts, maar deze ogen allemaal niet zo groot en massaal.

Vanuit Railay kun je supermooie excursies maken naar de phi phi eilanden, echt de moeite waard.
Hier wat van mijn fotootjes van Railay: Op de eerste foto kun je aan het lege strand en de lege zee goed zien hoe rustig het er is....
*weg*

Mocht je nog niks geboekt hebben en meer willen weten.... je weet me te vinden :)
Laatst gewijzigd door JaneDoe op 16 Dec 2015 22:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Dec 2015 18:04

Re: Strand Vietnam / Thailand

Ziet er heerlijk uit inderdaad! Prachtig! En je omschrijft t ook leuk! Maar we hebben idd intussen geboekt. Zou toch even terug scrollen (als je wilt), dan zie je waar we naar toe gaan!
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 16 Dec 2015 22:19

Re: Strand Vietnam / Thailand

Marin schreef:Ziet er heerlijk uit inderdaad! Prachtig! En je omschrijft t ook leuk! Maar we hebben idd intussen geboekt. Zou toch even terug scrollen (als je wilt), dan zie je waar we naar toe gaan!


Ohhh ziet er prachtig uit Marin! Dat strand....wow!
En al lekker snel zeg, veel plezier alvast! Ik zie de foto's wel voorbij komen :heart:
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers