Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Willen jullie meedenken? :-)

<<

Anoniem282

Bericht 15 Dec 2015 20:05

Willen jullie meedenken? :-)

Met Kerst willen m'n zus en ik een kado geven aan onze ouders en we zaten te denken aan een leuk Kerstpakket. Hiervan weten we zeker dat het wordt gebruikt. :) Willen jullie meedenken wat voor producten leuk zijn om erin te doen? Het hoeft geen thema te zijn, alle suggesties zijn welkom. Wel is het zo dat mijn moeder geen harde dingen kan eten door kaakproblemen. Ik hoor/lees het graag!
<<

anoniem203

Bericht 15 Dec 2015 20:21

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Een leuk tijdschrift oor hem en haar, puzzelboekje, flesjes bier/wijn, lekkere kaasjes, olijven, salade's, worst voor bij de wijn, kaarsjes of iets anders leuks voor op tafel, bonbons, kerststol.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 15 Dec 2015 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2015 20:22

Re: Willen jullie meedenken? :-)

chocolade melk plus slagroom
thee
koffie
koekjes
chocolaatjes
drinken
kaas


bier of wijn of beide
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 15 Dec 2015 20:26

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Maak je eigen glühwein: rode wijn, kruiden, sinaasappels etc

Van die kant en klare bakmixen in een glazen pot
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem282

Bericht 15 Dec 2015 20:30

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Leuke ideeën, thnx! Wat leuke dingen naast eten of drinken zijn ook welkom qua suggesties. :) Ga morgen even de stad in om alvast wat te kopen!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 15 Dec 2015 20:30

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Ik had vorig jaar oa erin gedaan:
Luxe kerststol van de echte bakker
Chocolaatjes
Koeken
Nespresso cups
Dubbelwandige glazen

Verder ben ik het even vergeten, maar vooral dingen waarvan ik weet dat m'n ouders het ook eten/drinken zodat ze ook alles echt konden gebruiken, ookal is het misschien niet echt kerstpakket-achtig.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 15 Dec 2015 20:34

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Oh, dat vind ik een goede om ook te geven!

Ik lees dus mee.

Wat vinden ze lekker?
Voor beide een boek/tijdschrift, douchegel, thee/koffie, chocolaatjes oid, zachte chocorozijntjes voor je moeder. Verder weet ik het even niet, hangt er vooral ook vanaf wat ze lekker vinden.
Vinden ze bijvoorbeeld iets lekker wat ze voor zichzelf niet kopen?
Mijn vader vindt bijvoorbeeld mosselen lekker, maar koopt dit nooit voor zichzelf.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 15 Dec 2015 20:34

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Niekske schreef:Maak je eigen glühwein: rode wijn, kruiden, sinaasappels etc

Van die kant en klare bakmixen in een glazen pot

Die vind ik leuk!
Ik ga op zoek naar een recept ervoor, dank je wel!
<<

Anoniem282

Bericht 15 Dec 2015 20:40

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Ik zie echt leuke ideeën voorbij komen! M'n moeder is heel erg van de zelfgemaakte soepen en smoothies, omdat veel smaken te pijnlijk zijn in d'r mond en zo kan ze zelf kiezen. Dus ik kan ook groente en fruit erbij doen. :) Een bepaalde kaas vindt ze ook lekker en m'n vader kan een goede fles wijn ook waarderen. Voor m'n moeder wilde ik ook een boek erbij doen en voor m'n vader verzin ik wel iets.

Ik zat ook te denken aan wat kaarsen, maar verder vind ik het qua accessoires lastig(er). Fleecedekentje, gastendoekjes etc etc. hebben ze meer dan genoeg.

We vonden dit wel een leuk idee, omdat we dan zeker weten dat ze het gebruiken en ze geen Kerstpakket meer krijgen via voormalig werkgever van m'n vader. :)
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 15 Dec 2015 20:53

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Een plantje of een bon voor een tuincentrum
Mooie theepot
Allemaal verschillende speciaalbiertjes
Oil & Vinegar of Dille & Kamille spulletjes
2019
2022
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 16 Dec 2015 00:18

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Een goede gezichtscreme voor je moeder, en een wat luxere aftershave voor je vader.
Een oudejaars lot.
Een kerstbal gegraveerd (mits ze een boom hebben om hem in te hangen).
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 16 Dec 2015 00:24

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Als non-food item misschien een mooie brood/hapjesplank erbij, ook mooi om het op te presenteren ipv in een doos oid.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Dec 2015 00:35

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Qua eten en drinken heb je al zoveel suggesties gehad, ik probeer even wat anders te bedenken.
Theeglazen en lekkere thee.
Scentchipbrander en scentchips.
Kerstservetten.
Tijdschriften.
Bad- of doucheproducten.
Een boek.
Bij de wereldwinkel hebben ze ook hele leuke dingen voor in een dergelijk pakket, mooie schaaltjes, kaarsen, handgemaakte zeepjes, etc.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2015 13:53

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Echt heel erg bedankt voor de suggesties! Hier kan ik zeker een leuk pakket van samenstellen. :) Thnx!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Dec 2015 14:27

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Er is ook een kookboek, iets van 365 dagen soep. Dan kan ze misschien nog wat nieuwe ideeën opdoen.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2015 15:10

Re: Willen jullie meedenken? :-)

Hey, wat een goed idee girli! Had even gekeken en is overal uitverkocht, maar heb wel een goed alternatief gevonden: 500 recepten. :) Had ik zelf niet bedacht, thnx!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers