Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 12:51

Re: Dagcafé

Caroow schreef:Dan moet je bij de Wehkamp bestelllen :)

:cheers: :cheers:

*Kijkt even bij Wehkamp
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 12:51

Re: Dagcafé

Wat saai Rush. Dan kun je nog beter vrij hebben en thuis je dingen doen. Haakspullen kopen vind ik een goed idee van Caroow! Ben je toevallig al begonnen met mijn aanvraag? Of heb je het druk met bestellingen?

Weg. Iets te vertrouwelijk om openbaar te laten staan.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 09 Okt 2013 16:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 12:52

Re: Dagcafé

Saga schreef:Hoi!

Ik verveel me ook een beetje. Ik probeer wat afleveringen via Netflix te kijken maar de ondertiteling loopt steeds niet synchroon met het beeld.

Heb je Netflix al even opnieuw gestart? Soms werkt dat wel. Het is k.ut idd! :thumbdown:

@BimBam, zeer zeer zeer goede tip, maar ik kan niet naar de supermarkt tot 5 uur haha!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 12:53

Re: Dagcafé

Bezorgt Wehkamp direct de volgende dag?
ECI doet dat ook. Ideaal!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Okt 2013 12:53

Re: Dagcafé

Ja R slaapt heel goed, overdag. En elke nacht heeft hij feest. Maar nog niet zo heel lang geleden sliep ik ook vaak zo kort, maar werd dan ook nog met een kater wakker. Dat heb ik nu nooit :)

Heeft iemand hier een lekkere suggestie wat ik kan koken vandaag?


Oh nee Exo :pale: Kan die uitslag niet wat sneller? Zo lang stress is toch niet goed? :hug:
R. 2013
D. 2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 09 Okt 2013 12:54

Re: Dagcafé

Rush schreef:
Saga schreef:Hoi!

Ik verveel me ook een beetje. Ik probeer wat afleveringen via Netflix te kijken maar de ondertiteling loopt steeds niet synchroon met het beeld.

Heb je Netflix al even opnieuw gestart? Soms werkt dat wel. Het is k.ut idd! :thumbdown:

@BimBam, zeer zeer zeer goede tip, maar ik kan niet naar de supermarkt tot 5 uur haha!

Iedere aflevering weer opnieuw ja, terwijl ik gewoon dom door wil kijken :P
(Zit ziek thuis)
10.04.17
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 12:56

Re: Dagcafé

Caroow, dit is nog snel vind ik. Want destijds, toen ze hoorde 'dat er iets zat wat er niet hoorde', duurde het allemaal veel langer. Dat was echt heel erg slopend. Je werd van wachten naar wachten gestuurd. Echt een klote tijd was dat :nopompom:
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 12:57

Re: Dagcafé

Gatver, nu zit ik op de Wehkamp site :laughcry:
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Okt 2013 13:03

Re: Dagcafé

Herroow!
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 13:04

Re: Dagcafé

Wat moet dat lang duren Exo, verschrikkelijk. Mijn duimen draaien.

En nu schaam ik me diep want ik kan je berichten niet meer terugvinden en ik weet ook niet meer wat er afgesproken was precies, of dat allemaal al vorm had gekregen. Ik heb in de zomer na het overlijden van m`n vader alles afgezegd wat ik aan berichten had staan op m`n FB, maar ik ben jouw mini compleet vergeten. Arrghh, ik baal echt nu. M`n hoofd lijkt wel een vergiet :(

Ik haak alleen nog wat dingetjes voor mezelf. Zo nu en dan een sjaal voor een ander, maar dat is klaar in 2 uurtjes. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de 'druk' nog niet aan. Niet dat anderen er druk op zetten, maar dat zit in m`n hoofd.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 13:04

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:Gatver, nu zit ik op de Wehkamp site :laughcry:

Ik nog niet. Ik ben sterk. :albino:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Okt 2013 13:05

Re: Dagcafé

Voor de kerst Exo:
Afbeelding
of
AfbeeldingAfbeelding


Wat belachelijk trouwens, die wachttijden! Je zou toch denken dat ze met dat soort dingen het zo snel mogelijk willen weten.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 13:05

Re: Dagcafé

Gewoon niet op die sites kijken Exo. Heb je ook geen zin om geld uit te geven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Okt 2013 13:05

Re: Dagcafé

Zoek ik zo iets schattigs uit voor baby-Exo, plakt hij de plaatjes niet :(
R. 2013
D. 2016
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 09 Okt 2013 13:15

Re: Dagcafé

Exo wat vreselijk. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe het was toen we die uitslag van mijn moeder kregen, dat was echt k*t k*t k*t...

Rush, dat is dan geen optie als je niet naar de supermarkt kan, haha.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 09 Okt 2013 13:16

Re: Dagcafé

Ow en hallo Bazzie! Nog steeds kerstliedjes in je hoofd?
19-12-2012
04-07-2015
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Okt 2013 13:21

Re: Dagcafé

Rush schreef:Wat moet dat lang duren Exo, verschrikkelijk. Mijn duimen draaien.

En nu schaam ik me diep want ik kan je berichten niet meer terugvinden en ik weet ook niet meer wat er afgesproken was precies, of dat allemaal al vorm had gekregen. Ik heb in de zomer na het overlijden van m`n vader alles afgezegd wat ik aan berichten had staan op m`n FB, maar ik ben jouw mini compleet vergeten. Arrghh, ik baal echt nu. M`n hoofd lijkt wel een vergiet :(

Ik haak alleen nog wat dingetjes voor mezelf. Zo nu en dan een sjaal voor een ander, maar dat is klaar in 2 uurtjes. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de 'druk' nog niet aan. Niet dat anderen er druk op zetten, maar dat zit in m`n hoofd.


Ach meis, is heel herkenbaar hoor. Schaam je niet, wat je doormaakt is zo heftig en allesoverheersend. Je bent een kanjer!

Exo, ik duim ook voor je.

Ik heb gisteren een enorm leuke date gehad, ik vind hem ook echt een leukerd! Helemaal happy eventjes:) lig nog lekker even in bed, het was heeeel laat geworden haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 09 Okt 2013 13:24

Re: Dagcafé

:hug: voor de meiden die hem nu hard kunnen gebruiken
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 13:31

Re: Dagcafé

Rush schreef:Wat moet dat lang duren Exo, verschrikkelijk. Mijn duimen draaien.

En nu schaam ik me diep want ik kan je berichten niet meer terugvinden en ik weet ook niet meer wat er afgesproken was precies, of dat allemaal al vorm had gekregen. Ik heb in de zomer na het overlijden van m`n vader alles afgezegd wat ik aan berichten had staan op m`n FB, maar ik ben jouw mini compleet vergeten. Arrghh, ik baal echt nu. M`n hoofd lijkt wel een vergiet :(

Ik haak alleen nog wat dingetjes voor mezelf. Zo nu en dan een sjaal voor een ander, maar dat is klaar in 2 uurtjes. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de 'druk' nog niet aan. Niet dat anderen er druk op zetten, maar dat zit in m`n hoofd.


Oh joh, dat maakt niet uit. Sterker nog; misschien wel beter, want ik had allemaal uilen dingetjes gevraagd, maar we zijn niet echt meer doorgegaan op dat thema :P
Logisch toch dat je hoofd er nu niet naar staat :hug:
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 13:34

Re: Dagcafé

Ohh, dat komt het ook wel goed uit. Voel me wel wat schuldig.

Maar uiteraard krijg je wel een klein gehaakt cadeautje als de baby er is. Ik heb al wat bedacht, maarja even afwachten of je een jongetje of meisje op de wereld zet.

Poppy, dankjewel. En wat leuk dat je een date had. Komt er een vervolg? :D
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Okt 2013 13:41

Re: Dagcafé

Geen kerstliedjes vandaag!

Rush, niet schuldig voelen, gek.. Niemand neemt 't je kwalijk!

Trouwens, die 2 kleine uiltjes voor Meis, hangen in d'r auto nu :D Dr vriend vindt 't niet zo... Maar zij is er helemaal blij mee! ;)
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 13:47

Re: Dagcafé

Leuk Bazinga, missie geslaagd dus? :wink:


Ik had vanochtend wel een kerstliedje in m`n hoofd en toen moest ik meteen aan jou denken.
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Okt 2013 13:48

Re: Dagcafé

Ah Christmas joy... ;) En ja, absoluut! Ze zei elke dag te glimlachen nu, als die 2 koppies d'r aankijken ;)
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 13:52

Re: Dagcafé

Rush schreef:Ohh, dat komt het ook wel goed uit. Voel me wel wat schuldig.

Maar uiteraard krijg je wel een klein gehaakt cadeautje als de baby er is. Ik heb al wat bedacht, maarja even afwachten of je een jongetje of meisje op de wereld zet.


Zet dat schuldgevoel maar direct weg, oké? Is echt niet nodig. Ik neem je niks kwalijk.
Ik vind het heel lief dat je een cadeautje maakt, maar ook dat is geen must hoor. Besteed je tijd liever met dingen die jou een goed gevoel geven en waar jij gelukkig bij bent. Als iets voor mij haken daartoe behoort, dan neem ik het met alle liefde aan :D als het maar geen verplichting wordt.

Poppy, wat leuk om te horen!!

Ik heb net even met mijn moeder gebeld over m'n zus. Dat is altijd wel even fijn, als 'omstanders'.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Okt 2013 13:53

Re: Dagcafé

Hooooi!

Vanmiddag een dagje geen les dus even de kennismaking met mn nieuwe klas op me in laten werken :)

Exo: Hopelijk krijgen jullie eerder al de (goede?!) uitslag
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers