Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom werk jij?

<<

Anoniem148

Bericht 26 Okt 2015 22:04

Re: Waarom werk jij?

UN bij mij kwam dat echt toen zoon geboren werd. Ik was voor de geboorte van mijn zoon juist bezig met mijzelf te ontwikkelen en deed zelfs nog een opleiding. Maar mijn ambities zijn met de horizon vertrokken. Opeens vind ik het werk niet meer leuk, heb geen zin en ben vaak ziek. Denk dat het ziek zijn mede komt door de onvrede over mijn werk.
Ik heb het gevoel dat ik mijn zoon te kort doe. Dat is niet zo maar het gevoel is er wel. Ik voel mij erg schuldig als ik hem om 6 uur uit bed haal om bij iemand anders te 'dumpen'. In combinatie met dit en nog hele andere dingen binnen ons gezinsleven, heb ik ervoor gekozen om te stoppen met werken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 27 Okt 2015 00:27

Re: Waarom werk jij?

Ik werk op het moment niet omdat ik nog behoorlijk overspannen thuis zit. Ik werk normaal voornamelijk voor het geld. Als ik zou mogen kiezen zou ik namelijk liever mijn hele leven gaan studeren. Daar word ik veel gelukkiger van dan van werken.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Okt 2015 08:24

Re: Waarom werk jij?

Ik werk om mijn eigen geld te verdienen, om me te ontwikkelen en vanwege het sociale aspect. Ik ben nu 1,5e maand werkloos en kan niet wachten om weer aan het werk te gaan. Ben de afgelopen weken echt een beetje depressief geweest terwijl ik eigenlijk niets te klagen heb. Gelukkig mag ik over een week weer fulltime aan de slag.
<<

Anoniem142

Bericht 27 Okt 2015 20:36

Re: Waarom werk jij?

Ik werk om geld te verdienen, om mezelf te ontwikkelen, maar vooral ook omdat ik het leuk vind. Ik vind echt dat ik een hele leuke baan heb en ik ga echt met plezier naar mijn werk. Als ik niet meer zou kunnen werken, zou ik dat echt een groot gemis vinden.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 21 Nov 2015 18:28

Re: Waarom werk jij?

Ik werk omdat ik niet afhankelijk wil zijn van mijn vriend zijn salaris. Dan zou ik me altijd bezwaard voelen om iets voor mezelf te kopen..
AfbeeldingAfbeelding
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Nov 2015 19:28

Re: Waarom werk jij?

Ik werk omdat ik mijn werk oprecht leuk vind en er passie voor heb. Ik werk zodat ik mezelf kan blijven ontwikkelen. Ik doe nu ook een studie naast mijn baan om verder te komen in mijn vakgebied. Op papier werk ik nu 4 dagen, want de colleges mag ik op vrijdag onder werktijd volgen. In de praktijk werk ik echter meestal alsnog veel meer. Mijn man is overigens fulltime thuis voor de kinderen, anders zou ik dat niet kunnen combineren met mijn drukke baan. Toch ook nog wel vaak thuis bezig voor werk en studie. Tja, en feitelijk werk ik ook omdat er geld nodig is voor ons gezin en om leuk te kunnen leven uiteraard :)
<<

Anoniem187

Bericht 22 Nov 2015 17:07

Re: Waarom werk jij?

Ik werk vooral voor het geld.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 13 Dec 2015 11:29

Re: Waarom werk jij?

Ik werk voor de inkomsten, om me te ontwikkelen en vanwege het sociale aspect.
Voor mij alle 3 bijna even belangrijk. De inkomsten staan wel net iets hoger op het lijstje omdat ik die echt nodig heb. Daarnaast wil ik ook wel graag dingen kunnen doen die ik leuk vind en geld kosten.
Op dit moment heb ik een baan die ik heel erg leuk vind, maar de uitdaging en ontwikkeling is er een beetje uit. Dus ik ben nu heel hard aan het nadenken hoe ik dit kan gaan invullen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers