Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stinkende voetjes

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Dec 2015 20:33

Stinkende voetjes

Mijn zoontje van 3 heeft ontzettend stinkende voetjes. Hij draagt leren schoenen met een leren zooltje en doucht om de dag, wel elke dag schone sokken natuurlijk.

Hij zweet erg snel in z'n schoenen, heeft altijd klamme voeten als z'n schoenen uit gaan. Wat kan ik hier tegen doen?
Ik las zojuist over zinkzalf: iedere avond insmeren met zinkzalf, en dan met sokjes aan slapen. Na een week zou het dan al minder moeten zijn omdat het een bacterie doodt. Iemand ervaring met die methode?
#teammaple🍁
<<

Anoniem162

Bericht 09 Dec 2015 20:35

Re: Stinkende voetjes

Geen ervaring met de methode. Mijn zoontje heeft het ook zo erg ( :palm: en ik ook). Ik doe hem 's morgens en 's middags schone sokken aan en laat hem thuis veel zonder schoenen lopen.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Dec 2015 22:17

Re: Stinkende voetjes

Vervelend UN. Zijn alleen de zooltjes in de schoenen van leer? Of is de gehele binnenkant van leer? Dat maakt namelijk ook nog uit.
Ik ben zelf gezegend (not) met zweetvoeten tot in het extreme. Wanneer ik schoenen draag die van binnen niet volledig van leer zijn, kan je om de donder zeggen dat mijn voeten gaan zweten, alles gaat broeien en uiteindelijk dus stinken. Wanneer ik schoenen van volledig leer draag, heb ik daar geen last van. Behalve het zweten.

Bij mij werkt zalfjes smeren averechts. Het sluit bij mij de huid af en gaat alleen maar erger zweten. Dus houd daar rekening mee!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Dec 2015 23:05

Re: Stinkende voetjes

Ik hoorde die tip laatst op de radio indd! Dan ben je er een paar maanden vanaf schijnt. Verder lees ik mee, Ruben heeft het ook.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 10 Dec 2015 06:56

Re: Stinkende voetjes

Al eens wollen sokken geprobeerd?
10-08-2017 ♥
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 10 Dec 2015 18:09

Re: Stinkende voetjes

bij mijn man heeft dit heel goed geholpen

http://www.podobrace.nl/shop/de-oplossi ... en-korrels

is hier gewoon bij de schoenmaker te koop
en doorwisselen met schoenen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Dec 2015 20:11

Re: Stinkende voetjes

Af en toe de voetjes wassen met Betadine scrub ( is gewoon zeep). Helpt erg goed tegen zweetvoeten.
2016
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 12 Dec 2015 21:27

Re: Stinkende voetjes

Ik lees mee, mijn zoontje heeft ook last van zweetvoeten. Zelf als kind had ik dit ook heel erg en vond ik dat echt niet fijn. Tegenwoordig heb ik er gelukkig helemaal geen last meer van!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Dec 2015 00:04

Re: Stinkende voetjes

Bedankt voor de tips! Z'n schoentjes zijn echt helemaalvan leer, ook de binnenkant. Ik zal eens kijken naar die spray en scrubzeep.
#teammaple🍁

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sarah1985