Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit 'typisch' iets voor vaders?

<<

Anoniem148

Bericht 11 Dec 2015 21:26

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Ow guus ik zie het helemaal voor me. Ik stuurde mijn man een foto van zoon in de wasmand. Hij kon net zelfstandig zitten en ik was de was van mijn oma aan het opvouwen toen hij mopperde. Dus ik zet hem erin en hij had de grootste lol.
Mijn man was bang dat hij eruit zou kukelen.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Dec 2015 21:49

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Mijn man kwakt dochter wel eens op ons bed. Dan stuitert ze op haar buik. Dat vind ik eng. Bang dat haar hoofd achterover knakt.

Maar verder ben ik ook wel van de gekke dingen. Ik zwaai haar aan de armen in het rond, ik gooi haar de lucht in, laat haar op de bank rondstuiteren, etc. Ik gebruik ook geen traphekjes. We hebben ze, maar gebruiken ze sporadisch.

Ohja, laatst zat ze op de kop steeds in de diepe wasmand te neuzen en toen viel ze in de wasmand. Ik lig dan echt in een deuk hoor. Ze kwam er zelf wel weer uit (na een kort momentje paniek) en deed het daarna nog twee keer.

Maar ik denk wel dat veel vrouwen iets beschermender zijn dan mannen. Mannen zijn natuurlijk ook veel fysieker en harder, als kleine jongetjes al.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 12 Dec 2015 06:05

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Haha... hier is mijn man juist veel voorzichtiger. In een tas of mandje zou ik niet zo snel doen.. maar meer omdat 2 voor mij alleen een beetje zwaar wordt ;-)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Dec 2015 10:01

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Geen traphekjes gebruiken vind ik persoonlijk niet 'gek doen' maar eerder 'gevaarlijk'. De kans is groter dat ze haar nek breekt als ze van de trap valt dan als ze op het bed wordt gekwakt.

Maar verder zijn wij allebei wel druk, gek en soms wellicht zelfs wat onverantwoordelijk. Die kinderen hebben zelf precies hetzelfde, die zijn net zo gek.

Hier mag er in de vensterbanken worden gestaan (lage vensterbanken), op de bank worden gesprongen, op de salontafel (robuust steigerhout), etc. We hebben zelfs een kruiptunnel in de woonkamer en ze kunnen onder de salontafel door klimmen.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 12 Dec 2015 21:01

Re: Is dit 'typisch' iets voor vaders?

Zoiets kan ik ook doen :).
Vooral als ik zulke pretgezichtjes zie.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers