Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

<<

Anoniem171

Bericht 06 Dec 2015 19:03

Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Suggesties zijn welkom!

Met Oud en Nieuw hebben wij vrienden te eten. We zijn met 8 volwassenen en 10 kinderen (in leeftijd 1 t/m 6 jaar).
We willen niet te lang in de keuken staan, gerechten mogen geen kaas of paprika bevatten (ivm allergieën).
En niet gourmetten.

Wie heeft er leuke ideeën?
<<

Anoniem148

Bericht 06 Dec 2015 19:21

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Gewoon hapjes zoals mini quiche, mini pizza, hartige taart, broodjes met soep, pasteitje met ragout.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Dec 2015 10:50

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Wij vieren het bij mijn oom en tante en maken daar een buffet waar we de hele avond van kunnen eten. Hoeveel personen er precies komen weten we niet precies, mijn neefje wordt 19 op oudjaarsdag en zijn vrienden komen allemaal binnenvallen hebben we vorig jaar gemerkt, super gezellig.
Ik maak wildstoof van hert, haas en zwijn. En een grote bak Pulled Pork met coleslaw en broodjes.
Ik denk dat ik ook een warm gerookte zalm mee neem en een schaal Hollandse nieuwe. Mijn tante maakt altijd een pan kleine gehaktballetjes in uiensaus en saté. Haar vader maakt heerlijke rundvleessalades en we bakken er wat stokbrood bij en zetten smeersels op tafel.
En op verzoek van mijn neefje maak ik wat schalen sushi.
Heel veel, en verschillend eten dus!
10.04.17
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2015 13:19

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Ik zou bij Saga en haar familie gaan eten.
<<

Anoniem148

Bericht 07 Dec 2015 13:48

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Saga mogen wij ook komen? Klinkt goed!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Dec 2015 10:56

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Haha dat zou gezellig zijn!
10.04.17
<<

Anoniem171

Bericht 11 Dec 2015 20:13

Re: Wat te maken met Oud&Nieuw (8 volw + 10 kids)

Nou klinkt inderdaad heerlijk allemaal Saga!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers