Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


India

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2015 18:38

Re: India

Heb je eigenlijk nog wat op je claim gehoord Caro? Hoe lang is het geleden?
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:31

Re: India

Caro schreef:Ah joh, ik kwam met mijn hele koffers, auto ingeleverd etc op het vliegveld voor de terugvlucht en toen bleek de vlucht minstens 24 uur te zijn vertraagd. Hadden ze ook voor kunnen bellen want het was allang bekend. Maar weet je: ik ben zelf op zoek gegaan naar een hotel voor die nacht, heb er verder niet moeilijk over gedaan en een claim ingediend achteraf. Ik heb alleen Marin gevraagd te kijken of de boarding pass nog geldig was.

En dat mis ik vaak aan jou CBL: wat eigen oplossend vermogen. Dingen gebeuren nu eenmaal als je vliegt maar zoek er een oplossing voor ipv iedereen de schuld toe te schuiven.


Het is ook de schuld van anderen dat is het nou juist. Jij bent net zo aangezien je een claim heb ingediend, maar ondertussen zeggen dat het nou eenmaal zo is en zelf een hotel hebt gezocht dat vind ik raar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Dec 2015 12:35

Re: India

caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Ah joh, ik kwam met mijn hele koffers, auto ingeleverd etc op het vliegveld voor de terugvlucht en toen bleek de vlucht minstens 24 uur te zijn vertraagd. Hadden ze ook voor kunnen bellen want het was allang bekend. Maar weet je: ik ben zelf op zoek gegaan naar een hotel voor die nacht, heb er verder niet moeilijk over gedaan en een claim ingediend achteraf. Ik heb alleen Marin gevraagd te kijken of de boarding pass nog geldig was.

En dat mis ik vaak aan jou CBL: wat eigen oplossend vermogen. Dingen gebeuren nu eenmaal als je vliegt maar zoek er een oplossing voor ipv iedereen de schuld toe te schuiven.


Het is ook de schuld van anderen dat is het nou juist. Jij bent net zo aangezien je een claim heb ingediend, maar ondertussen zeggen dat het nou eenmaal zo is en zelf een hotel hebt gezocht dat vind ik raar.


Hahahah! Nu snap je het echt even niet meer CBL. Ik ga er ook niet op in, dus daar heb je me niet mee. Ik ben vast idd heeeeel raar :-). Iig heb ik een stuk minder stress :-)

Ja Marin: ze betalen nu al uit! Lekker hoor :-).
<<

Anoniem137

Bericht 11 Dec 2015 12:38

Re: India

je moet jezelf niet zo als 'slachtoffer' van de situatie gaan zien, is dat niet wat Caro bedoelt? Door zelf ook gewoon het één en ander te regelen of uit te zoeken, scheelt dat alvast een hoop frustratie.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:48

Re: India

Nou we hebben het toch zelf uitgezocht lees even terug zou ik zeggen.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 12:49

Re: India

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Ah joh, ik kwam met mijn hele koffers, auto ingeleverd etc op het vliegveld voor de terugvlucht en toen bleek de vlucht minstens 24 uur te zijn vertraagd. Hadden ze ook voor kunnen bellen want het was allang bekend. Maar weet je: ik ben zelf op zoek gegaan naar een hotel voor die nacht, heb er verder niet moeilijk over gedaan en een claim ingediend achteraf. Ik heb alleen Marin gevraagd te kijken of de boarding pass nog geldig was.

En dat mis ik vaak aan jou CBL: wat eigen oplossend vermogen. Dingen gebeuren nu eenmaal als je vliegt maar zoek er een oplossing voor ipv iedereen de schuld toe te schuiven.


Het is ook de schuld van anderen dat is het nou juist. Jij bent net zo aangezien je een claim heb ingediend, maar ondertussen zeggen dat het nou eenmaal zo is en zelf een hotel hebt gezocht dat vind ik raar.


Hahahah! Nu snap je het echt even niet meer CBL. Ik ga er ook niet op in, dus daar heb je me niet mee. Ik ben vast idd heeeeel raar :-). Iig heb ik een stuk minder stress :-)

Ja Marin: ze betalen nu al uit! Lekker hoor :-).


Fijn voor je. Ik leg het je net uit. Je doet hetzelfde uiteindelijk dan ik.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Dec 2015 12:55

Re: India

Nee CBL, dat doe ik dus absoluut 100% niet. Ik maak aanspraak op waar ik als klant recht op heb: immers bij vertraging langer dan 8 uur heb je recht op een vergoeding van max 600 pp. Dáár heb ik aanspraak op gemaakt omdat dat in de wet zo geregeld is. Op een fatsoenlijke, nette, ordelijke manier, zonder schreeuwen, dreigen of misschien geblokkeerd te worden. Ik dien gewoon netjes een claim in, via de wegen die er daarvoor zijn.

Op het moment zélf schiet ik niet in de stress en regel ik zelf onderkomen. Dát is het verschil. En als jij dat niet ziet, dan is dat echt een beetje jouw tekortkoming.

Wat jij doet, is schreeuwen. Nog harder schreeuwen. IN de stress schieten. Het hotel het laten nakijken, de vriend van de oom van je broer (weet ik het hoe het in elkaar zat) optrommelen om te kijken, op FB berichten sturen naar wie-dan-ook en zelf dus verder geen actie ondernemen behalve dát. En dat had ik nooit gedaan. Ik had zelf gezocht naar een oplossing en dus ook te weten gekomen dat er niks aan de hand was.
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2015 13:49

Re: India

Caro schreef:Nee CBL, dat doe ik dus absoluut 100% niet. Ik maak aanspraak op waar ik als klant recht op heb: immers bij vertraging langer dan 8 uur heb je recht op een vergoeding van max 600 pp. Dáár heb ik aanspraak op gemaakt omdat dat in de wet zo geregeld is. Op een fatsoenlijke, nette, ordelijke manier, zonder schreeuwen, dreigen of misschien geblokkeerd te worden. Ik dien gewoon netjes een claim in, via de wegen die er daarvoor zijn.

Op het moment zélf schiet ik niet in de stress en regel ik zelf onderkomen. Dát is het verschil. En als jij dat niet ziet, dan is dat echt een beetje jouw tekortkoming.

Wat jij doet, is schreeuwen. Nog harder schreeuwen. IN de stress schieten. Het hotel het laten nakijken, de vriend van de oom van je broer (weet ik het hoe het in elkaar zat) optrommelen om te kijken, op FB berichten sturen naar wie-dan-ook en zelf dus verder geen actie ondernemen behalve dát. En dat had ik nooit gedaan. Ik had zelf gezocht naar een oplossing en dus ook te weten gekomen dat er niks aan de hand was.

Ik snap je :heart:
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2015 14:03

Re: India

Caro, ik snap dat het voor jou een anderen reden is. Maar toen wij een keer niet naar huis konden en een extra nacht moesten blijven wat overigens volledig betaald werd door Arke zouden we ook geld moeten terug krijgen ondanks dat.
Nou je wil niet weten wat voor commentaar ik hier kreeg.

Ze hebben het toch opgelost, waarom nog geld vragen etc etc etc? Nou geld vragen omdat we daar wettelijk gezien recht op hebben en even lullig gezegd ze hadden geen hotel hoeven regelen denk ik.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers