Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seksleven, tevreden?

<<

Anoniem167

Bericht 20 Nov 2015 17:02

Re: Seksleven, tevreden?

Fijn om te lezen dat de meeste toch wel tevreden zijn. Voor de dames die totaal niet tevreden zijn hoop ik dat ze erover kunnen of leren praten met hun partner, want seks zorgt ook voor een andere band met elkaar, of nog niet eens de seks zelf, maar aandacht voor elkaar, knuffelen en strelen wel natuurlijk.
<<

Anoniem167

Bericht 20 Nov 2015 17:06

Re: Seksleven, tevreden?

Ik ben wel tevreden, gebeurd niet ontzettend vaak, maar hebben daar beide niet enorm veel behoefte aan, zijn ook gek op knuffelen met elkaar. Lichaam kan sowieso niet heel veel wilds aan, en zulke types zijn we ook niet. Maar soms hoor je andere mensen die het echt dagelijks of soms meerdere keren seks hebben met elkaar, dan voel ik me erg afwijkend met soms maar 2x per maand seks.

Op bv vakantie merk ik dat we wel meer tijd nemen en dan doen we het soms wel dagelijks of iig meerdere keren in de week!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Nov 2015 17:18

Re: Seksleven, tevreden?

Seks? Oja, dat deden we vroeger regelmatig! Mijn man vindt het op dit moment helemaal niks met de baby in mijn buik, niet dat ie bang is maar gewoon het hele idee staat hem stegen. Daarbij komt ook dat de baby ontzettend op zijn stem reageert, dan gaat ze vaak bewegen enzo. Nee, hij ziet het niet zitten. Bij mij levert het harde buiken op en dat voelt niet fijn, dus gewoon liever niet. Alle vertrouwen erin dat het straks weer goed komt. :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Nov 2015 17:51

Re: Seksleven, tevreden?

Oh ja over de zwangerschap had ik het nog niet eens gehad. Niet te doen nu!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem148

Bericht 20 Nov 2015 17:54

Re: Seksleven, tevreden?

Briggy schreef:Ons seksleven? Ik en mijn vriend hebben nooit seks gehad en het zal er ook nooit van komen. Maar dat vinden we allebei totaal niet erg, want we zijn allebei aseksueel / taboe :).


Interessant om te zien, dus bedankt voor het plaatsen van de linken. Bij de eerste staat een vraag onder maar niet beantwoord.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Dec 2015 13:16

Re: Seksleven, tevreden?

Heel tevreden. Gemiddeld 4-5 keer per week. Ik vind hem aantrekkelijk, hij laat me uitgebreid genieten, ik kan met hem praten over seks en verlangens en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij iemand.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 08 Dec 2015 14:50

Re: Seksleven, tevreden?

Tevreden maar het is wel minder dan in het begin van onze relatie. Dit komt door wat gezondheidsproblemen van mijn kant (pfeiffer en drukke baan) dus meestal gaat bij mij savonds al vrij snel het interne batterijtje leeg.
Gelukkig is mijn vriend heel begripvol en zegt ie altijd kwaliteit gaat voor kwantiteit, en als we het doen is het super dus dat geeft mij wel een fijn gevoel. En daarnaast hechten we beide ook veel waarde aan knuffelen etc.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Dec 2015 14:52

Re: Seksleven, tevreden?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Dec 2015 21:38

Re: Seksleven, tevreden?

Ik ben op zich wel tevreden met de intimiteit, maar hopelijk is na de bevalling en de kraamtijd, de frequentie weer iets hoger. Ik ben erg moe en mijn vriend is veel laat aan het werk. Dus ik slaap vaak al wanneer hij thuis komt, en wanneer we wel allebei op zijn, loopt hier ook een 1,5 jarige rond die de nodige aandacht vraagt.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers