Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broekplassen

<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Okt 2013 20:32

Broekplassen

Mijn zoon gaat nu 7 weken naar school. De laatste tijd moet hij enorm veel plassen en loopt het letterlijk de spuigaten uit....hij plast de laatste tijd veel in zijn broek op school, thuis gaat het eigenlijk prima. Met als toppunt vandaag dat hij volgens de juf 10 keer naar de wc is geweest en 3 keer in zijn broek geplast heeft...
Ik vind het erg sneu voor hem. De juf raadde ons aan om toch maar een doktersbezoek te doen. De afspraak staat al voor morgen gepland.

Is dit herkenbaar?
<<

Anoniem272

Bericht 08 Okt 2013 20:35

Re: Broekplassen

Heeft hij jeuk daar beneden en/of ziet het er rood uit? In dat geval: goed wassen met water elke dag en heel secuur droogdeppen. Zo niet: dan heb ik helaas geen tips. Sterkte ermee, het lijkt me sneu voor hem :(
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Okt 2013 20:41

Re: Broekplassen

Ja ik vind het ook sneu. Hij lijkt zich niet te schamen ofzo maar toch....hij zegt wel dat hij een beetje pijn heeft bij het plassen. Maar hij zegt het niet uit zichzelf, alleen als ik het vraag.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Okt 2013 20:44

Re: Broekplassen

Ik zou het nog niet zo 'zwaar' zien om naar de dokter te gaan eigenlijk. Hij zit net op school, kei spannend allemaal. Ik stuur sommige kinderen ook geregeld omdat ze het anders vergeten maar ik weet ook dat er kinderen zijn die het gewoon ff nodig hebben om te lopen. Misschien is dat bij hem ook zo en hoeft hij helemaal niet naar de toilet. kleuters hebben die bewegingsdrang en de ene heeft daar meer behoefte aan als de ander.
<<

Anoniem32

Bericht 08 Okt 2013 21:00

Re: Broekplassen

Achhh de lieverd. Een doktersbezoek is niet verkeerd in dit geval. Een urineweg infectie loop je al snel op en vaak worden de klachten niet eens herkend, dus laten nakijken en even urine testje te laten doen is nooit verkeerd. Zeker als hij zo vaak moet plassen en zegt dat het plassen soms pijnlijk is.

En daarnaast kunnen het idd ook de spanningen zijn waardoor hij veel moet plassen. Bij S gaat het soms ook mis op school maar dat komt vooral omdat slimme Henkie zich gewoon de tijd niet neemt om naar de wc te gaan.
Succes morgen, hopelijk is het verder niks.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 09 Okt 2013 08:30

Re: Broekplassen

Nou het is maar goed dat ik naar de dokter ben geweest. Het velletje zit wat verkleeft aan zijn eikeltje zeg maar, en gij had ook wat witte bloedcellen in zijn plas wat kan duiden op een infectie.
We hebben een zalfje mee gekregen en dan zou het vanzelf over moeten gaan. Zo niet, dan moet hij misschien besneden worden.
<<

Anoniem32

Bericht 09 Okt 2013 08:33

Re: Broekplassen

Ahhh arme schat. Wat sneu. En idd de witte bloedcellen ( uhm ik heb meteen het woord leuco's in mijn hoofd haha) duidt op een uwi.
Hopelijk is het besnijden niet nodig.

Ik zag bij S van de week dat het net los is gekomen. Was wel echt helemaal rood maar hij is dan ook niet bepaald zacht voor zijn penis. Hij trekt het gewoon naar achteren.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Okt 2013 08:45

Re: Broekplassen

Ach toch! Hopelijk helpt het zalfje snel en is het "probleempje" snel verholpen. En misschien is het inderdaad ook wel een stukje spanning, maar dat zal dan ook snel minder worden lijkt me.
2010 & 2012

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan, Teun