Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verdoving

<<

Anoniem253

Bericht 27 Jan 2014 19:57

Re: verdoving

Hoe gaat het nu? Al verbetering?
<<

liesje

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 07 Dec 2015 03:51

Bericht 07 Dec 2015 04:13

Re: verdoving

hoi, ik ben benieuwd of het inmiddels al beter met je gaat en of je t gevoel alweer wat terug hebt.
ik heb soortgelijke ervaring mijn tong is ook soort van verdoofd zonder smaak, wel een constante pijnprikkel in mn tong alsof ie verbrand is.
ook een stukje can mn onderlip en kaak doet mee. er moesten 2 kiezen gerepareerd worden wat gelukkig wel gelukt is.

mijn tandarts is niet zo coulant helaas, ik werd afgesnauwd door zijn assistente die geen tijd voor me had ze zei dat het met 2 weken wel over moest gaan... ik was al bang voor de tandarts, nu durf ik helemaal niet meer te gaan...
ik ben boos, verdrietig bang en heb pijn... vind de tandarts een prutser helemaal nu ie zo reageert en ik weet niet wat ik moet doen, ging moest geopereerd worden in het ziekenhuis aan mn buik en ik dacht t is beter als mn gebit in orde is... nu heb ik er dus een probleem bij... gelukkig is de buikoperatie goed gegaan.. en ben ik herstellende daarvan.. alleen de tong en onderlip blijft achter... wat kan ik doen.. kan een tandarts zich zomaar daaraan ontrekken? t is toch een fout van hem?
ik hoop dat t inmiddels met jou beter gaat en dat je dit leest
vriendelijke groet
liesje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Dec 2015 11:39

Re: verdoving

Jeetje wat vervelend zeg. Mijn zus heeft het ook gehad, er was ook een zenuw beschadigd waardoor ze een paar maanden geen gevoel had op dat stukje van haar lip/mond. Dit is wel weer helemaal goed gekomen, bij haar was het maar een klein stukje, bij jou is het op meerdere plaatsen zo te lezen, dat is extra vervelend. Sterkte.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers