Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poep bij flesvoeding

<<

Anoniem 42

Bericht 02 Sep 2013 21:49

Poep bij flesvoeding

Beetje onsmakelijk topic misschien, maar daar heb ik een vraag over. Omdat ik steeds borstontstekingen bleef krijgen bij de andere twee bij volledige borstvoeding, combineer ik nu flesvoeding met borstvoeding en dat werkt goed voor mij.

Alleen mijn dochter heeft sinds een paar dagen echt heel erg veel poepluiers, 10 a 15 per dag. En dan vol met hele vloeibare gele poep die bijt, want ze heeft er een rode vlek van gekregen op haar bips. Vandaag moest ze ook nog eens overgeven.

Ik vraag me nu af of ze een buikgriepje heeft of dat dat soort poep normaal is bij flesvoeding?
<<

Anoniem16

Bericht 02 Sep 2013 21:50

Re: Poep bij flesvoeding

Toen N dit had, bij Kruidvat eigen merk voeding, moesten we over op andere voeding. Het klinkt echt precies hetzelfde. Misschien over naar andere voeding dus?
<<

Anoniem66

Bericht 03 Sep 2013 06:41

Re: Poep bij flesvoeding

Ik zou inderdaad eens kijken naar andere voeding, wat dat lijkt me niet goed. Zeker als ze ook moet overgeven.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 03 Sep 2013 07:37

Re: Poep bij flesvoeding

Wij hebben dat nooit gehad door flesvoeding. Is het iets van de laatste paar dagen of al vanaf het begin dat ze deze voeding krijgt? Het klinkt mij meer als een buikgriepje in de oren.
<<

Anoniem16

Bericht 03 Sep 2013 08:36

Re: Poep bij flesvoeding

Jade schreef:Wij hebben dat nooit gehad door flesvoeding. Is het iets van de laatste paar dagen of al vanaf het begin dat ze deze voeding krijgt? Het klinkt mij meer als een buikgriepje in de oren.



Hier duurde het ook een paar dagen eer die poep zo was, echt dit is echt helemaal het verhaal van N die niet tegen die Kruidvatvoeding kon. De voeding gaat zo snel door de darmen dat niets wordt opgenomen vandaar van die knalgele poep, bij N leek het soms wel water zo dun. Nadat we andere voeding hadden ging eht snel beter.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot], Minx, MissBitchy