Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Velvet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 78

Geregistreerd: 12 Sep 2013 21:05

Bericht 07 Okt 2013 12:48

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk Aagje!
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Okt 2013 13:44

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Slakje, wat een super schattig broekje!

Oreo, goed gelukt!

Ik van de week heel enthousiast zo'n beginnerspakket kopen, ben ik nog steeds niet begonnen. Nu twee dagen vrij, dus moet van mezelf vandaag of morgen beginnen. Het móet me gewoon een keer lukken!
<<

Anoniem205

Bericht 07 Okt 2013 13:59

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb het pakketje volgens mij gezien bij de action. niet het gemakkelijkste en behoorlijk gepriegel, denk ik? Veel succes en plezier in ieder geval :D Ik ben nog even haakmoe...misschien straks weer een beginnetje maken.
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Okt 2013 14:01

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja het zijn van die kleine figuurtjes inderdaad, denk niet makkelijk haha. Maar misschien koop ik zo anders met de boodschappen ergens een bol wol en ga ik met YouTube aan de slag, is misschien beter om te beginnen.
<<

Anoniem205

Bericht 07 Okt 2013 14:07

Re: HaakBrei&Borduur Topic

kan geen kwaad :)
Succes!
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 08 Okt 2013 16:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Vandaag hier even in het handwerk winkeltje geweest en even flink ingeslagen. Ook een boek van Christel Krukkert gekocht, en dochter wil nu graag de ballerina aap! Daar ga ik dus vanavond lekker aan beginnen :D

Auxo, ik heb ook zon pakketje bij de kruidvat gehaald. 2 bolletjes garen, en een boekje met kleine knuffeltjes. Staan best leuke dingen in! ( Vooral voor sleutelhangers hahaha)

Heeft iemand het patroon van Christel, van Koosje toevallig te ruil? Hij staat helaas niet in het boek wat ik gekocht heb, en wil hem graag gaan haken.
<<

Anoniem12

Bericht 08 Okt 2013 16:29

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb koosje wel als PDF, eigen scan.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 08 Okt 2013 17:02

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Zou je die willen mailen? Alleen heb ik denk ik niets meer te ruil wat jij nog niet hebt..
<<

Anoniem12

Bericht 08 Okt 2013 17:58

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja is goed. Ik zal later even kijken of ik je adres nog ergens heb. Moet zo eerst weg!
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 08 Okt 2013 18:37

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Thnx Rush, maar ben even lief geweest voor mezelf en heb het juiste boek ook nog maar even besteld hahaha! Is dus niet meer nodig :)
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 08 Okt 2013 18:46

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha Pietje, heb je ook het hebberigheidsvirus te pakken? :angel:
Laatst gewijzigd door Sjaantje op 08 Okt 2013 19:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 08 Okt 2013 18:59

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Hahaha Sjaantje, dat heb ik denk ik te pakken ja! Was eerst bezig met taarten, maar dat is niet zo goed voor de lijn ( afgelopen weekend wel een hele leuke cars taart gemaakt).
Vandaag lekker ingeslagen, 2 boeken dus , flink wat garen gekocht en soort fluffy garen was in de aanbieding. Hopelijk kan ik daar ook mee gaan haken :D
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 08 Okt 2013 19:02

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Mijn ervaring is dat haken juist érg goed is voor de lijn want als ik een avond zit te haken, heb ik geen tijd om te snaaien :angel:

Dat fluffy vind ik nog erg lastig te haken haha maar het voordeel is dat een foutje niet zo heel erg opvalt :D
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Okt 2013 20:02

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Pietje schreef:Vandaag hier even in het handwerk winkeltje geweest en even flink ingeslagen. Ook een boek van Christel Krukkert gekocht, en dochter wil nu graag de ballerina aap! Daar ga ik dus vanavond lekker aan beginnen :D

Auxo, ik heb ook zon pakketje bij de kruidvat gehaald. 2 bolletjes garen, en een boekje met kleine knuffeltjes. Staan best leuke dingen in! ( Vooral voor sleutelhangers hahaha)

Heeft iemand het patroon van Christel, van Koosje toevallig te ruil? Hij staat helaas niet in het boek wat ik gekocht heb, en wil hem graag gaan haken.

Bedankt voor de tip!
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 08:40

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha, leuk Pietje! Veel plezier met het boekje alvast!
<<

Anoniem123

Bericht 09 Okt 2013 09:11

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Aagje: de poncho word al mooi! (zag van de week een foto, had alleen nog niet gereageerd)

Pietje: leuk als je zo geslaagd bent qua spullen. Succes met de ballerina aap haha.

Ik heb een paar boekjes geleend van de bieb, met beestjes maar als ik dat zie denk ik: oei dat gaat me nog niet lukken haha. Eerst maar de uilenmuts afmaken! Hoef alleen nog maar de ogen.
Maar de muts is helemaal wit met een randje grijs (op verzoek)
Maar zit even met de ogen, want normaal maak je zwart in het midden met wit erom heen.
Maar dat word wel erg wit, hebben jullie een idee? Ik zat zelf te denken aan zwart in het midden en dan grijs aan de buitenkant (net zoals het randje aan de muts)
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 09:14

Re: HaakBrei&Borduur Topic

SarahKey schreef:Aagje: de poncho word al mooi! (zag van de week een foto, had alleen nog niet gereageerd)

Pietje: leuk als je zo geslaagd bent qua spullen. Succes met de ballerina aap haha.

Ik heb een paar boekjes geleend van de bieb, met beestjes maar als ik dat zie denk ik: oei dat gaat me nog niet lukken haha. Eerst maar de uilenmuts afmaken! Hoef alleen nog maar de ogen.
Maar de muts is helemaal wit met een randje grijs (op verzoek)
Maar zit even met de ogen, want normaal maak je zwart in het midden met wit erom heen.
Maar dat word wel erg wit, hebben jullie een idee? Ik zat zelf te denken aan zwart in het midden en dan grijs aan de buitenkant (net zoals het randje aan de muts)

Tipje om de leuke patronen te scannen, dan heb je ze maar alvast. :popcorn:
<<

Anoniem123

Bericht 09 Okt 2013 09:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja dat wou ik al gaan doen haha, of kopieren, maar scannen kan ik ook thuis.
:thumbup:
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 09 Okt 2013 09:44

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Scannen :heart:
<<

Anoniem205

Bericht 09 Okt 2013 09:59

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Gaan erg trouwens nog mensen naar de KreaDoe?
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 10:06

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja, ik ga met Joan! Op de zaterdag!
<<

Anoniem205

Bericht 09 Okt 2013 10:12

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oh leuk! Ik ga ook op zaterdag, maar dan met wat andere dames van een ander forum.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Okt 2013 10:13

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Meeting haha!
<<

Anoniem123

Bericht 09 Okt 2013 10:20

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ga dit jaar helaas niet, even geen geld er voor. Wel jammer want ik vind de kreadoe altijd zo'n leuke beurs.
<<

Anoniem205

Bericht 09 Okt 2013 10:21

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Rush schreef:Meeting haha!


Jaaaaa! :cheering:
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers