Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bezoek de Oranjezaal op Huis ten Bosch (Den Haag)

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 22 Nov 2015 14:13

Bezoek de Oranjezaal op Huis ten Bosch (Den Haag)

Toch even een topic omdat ik zelf blij ben dat ik net tickets kon reserveren en gebruik kan maken van deze unieke gelegenheid om de Oranjezaal op Huis ten Bosch in Den Haag te bekijken. Begin september was dit uitgebreid in het nieuws met als gevolg dat iedereen wilde reserveren, dat kon alleen op maandagochtend 08.00 uur wat ik vrij lastig vond tijdens mijn werk en site was ook steeds overbelast en de tickets voor de uitgegeven periode binnen het uur weg. Net even weer geprobeerd en lukt nu dus wel! Ik ga zaterdag 12 december deze zaal bekijken.

Afbeelding Afbeelding

Nog volop kaarten Oranjezaal paleis Huis ten Bosch

Nieuwsbericht | 20-11-2015 | 12:18

Rondleidingen in de Oranjezaal van paleis Huis ten Bosch zijn nog steeds te boeken via http://www.bezoekdeoranjezaal.nl. Eind van het jaar sluiten de deuren.

Op dit moment zijn er nog zo’n 5.500 kaarten beschikbaar voor de periode tot half december. De website staat daarvoor nog open.

Vanaf maandag 30 november kan iedereen toegangskaarten aanvragen voor de periode van 15 december tot en met 30 december. Dat is dan de laatste gelegenheid.

Toen de Oranjezaal begin september open ging voor publiek, waren de rondleidingen steeds snel volgeboekt. Eerst na een paar minuten, daarna binnen één of twee dagen. Wie eerder achter het net viste, kan nu een nieuwe poging wagen.

Na de jaarwisseling start de renovatie van paleis Huis ten Bosch. Die renovatie zal ongeveer drie jaar duren. Daarna nemen Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en hun kinderen Huis ten Bosch in gebruik als werk- en woonpaleis.

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2015/11/20/nog-volop-kaarten-oranjezaal-paleis-huis-ten-bosch

https://www.bezoekdeoranjezaal.nl/#
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Dec 2015 21:20

Re: Bezoek de Oranjezaal op Huis ten Bosch (Den Haag)

Ik up hem toch nog een keertje voor alle meelezers e.d. die dit misschien we interessant lijken of voor anderen die in de kerstvakantie nog iets bijzonders willen doen.

Je kunt nu gratis tickets boeken tot het einde van het jaar. Daarna is deze unieke kans voorbij omdat ze dan met de verbouwing van het paleis beginnen. Je bent maar een uurtje of 2 kwijt aan deze rondleiding dus stel dat je in Den Haag woont: kan altijd even tussendoor. Stel dat je een dagje naar Den Haag wilt: genoeg tijd over om te winkelen ed.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem148

Bericht 02 Dec 2015 11:08

Re: Bezoek de Oranjezaal op Huis ten Bosch (Den Haag)

Ik had dat heel graag een keer willen doen maar niet makkelijk met mijn zoontje als je aan de andere kant van het land woont.
<<

Anoniem205

Bericht 06 Dec 2015 17:54

Re: Bezoek de Oranjezaal op Huis ten Bosch (Den Haag)

Dank je, Rapa Nui!
Jij komt altijd met zulke waardevolle tips omtrent cultuur!

Ik heb net nog 2 kaartjes kunnen reserveren voor 1e kerstdag. We wonen er vlakbij, dus dat is erg makkelijk.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers