Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe krijg je je kerstboom thuis...

<<

Anoniem137

Bericht 05 Dec 2015 20:35

Hoe krijg je je kerstboom thuis...

... als je geen auto hebt?

We wilden morgen naar het tuincentrum om een boom te halen, dan zouden we hem laten bezorgen. Maar m'n vriend komt zojuist thuis van 't voetbal met waarschijnlijk een scheurtje in z'n achilles, veel pijn, lopen gaat moeizaam. Ik weet ook niet of het morgen wel verstandig is om dan richting tuincentrum te gaan. En in m'n eentje een boom uitzoeken vind ik helemaal niet zo leuk. Nu kunnen we ook volgende week zondag naar het tuincentrum, maar tegen de tijd dat de boom dan bezorgd is, staat en opgetuigd is, is het alweer bijna een week voor kerst. Dan staat 'ie zo kort en dat vind ik zonde van zo'n dure boom (en bezorgkosten).
Nu kunnen we uiteraard ergens van de week ook gewoon een boom kopen bij het winkelcentrum hier in de buurt, maar... Hoe krijg je zo'n boom mee zonder auto? Ik kan uiteraard iemand vragen om even de boom met de auto bij ons af te droppen, maar daar hou ik helemaal niet zo van. Wil t gewoon zelf kunnen oplossen, zegmaar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Dec 2015 20:44

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Ik heb jaren een kerstboom op de fiets of lopend gehaald. Ging gepaard met een hoop gescheld en gevloek en dan moest ie ook nog twee trappen op, maar het was me dan maar wel mooi gelukt :)
Laatst gewijzigd door Bliss op 06 Dec 2015 01:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Dec 2015 20:46

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Wij halen er morgen eentje bij ons op de hoek. Gewoon tuinierhandschoenen aan en sjouwen maar. Maar er zijn toch ook genoeg verkooppunten die gratis of tegen kosten bezorgen? Zo deed ik het in Den Haag altijd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem137

Bericht 05 Dec 2015 21:00

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Ik weet eigenlijk niet of de kerstbomenverkoper hier in het winkelcentrum bezorgt, en of dat dan geld kost.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Dec 2015 21:05

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Misschien kan je morgen naar m bellen als ie morgen open is? Mits je ergens iets van contactgegevens kan vinden natuurlijk. En anders maandag na je werk misschien even langs? Wel vervelend van je vriend z'n been!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem137

Bericht 05 Dec 2015 21:21

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

We kijken wel even hoe vriend zich maandag voelt, dan gaan we uit m'n werk wel even gauw kijken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 06 Dec 2015 09:16

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Ik leende een karretje van de ah en sleepte hem daar in naar huid. Woonde destijds in een bovenwoning met vloerbedekking op de trap, ik denk dat de naalden er nog in zitten. Wat een rotwerk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem281

Bericht 06 Dec 2015 09:35

Re: Hoe krijg je je kerstboom thuis...

Met bloed, zweet en tranen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers