Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderopvangtoeslag

<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Dec 2015 20:29

Kinderopvangtoeslag

Wij hebben 40 weken contract bij de kinderopvang.
Maar nu loop ik financieel tegen het volgende aan.

Ik heb gemiddelde aantal uren per jaar doorgegeven aan de belastingdienst.
Waar door we een vast bedrag per maand terug krijgen.
Maar het kdv factureert per maand welke uren je opneemt.
De nu moet ik straks in januari 400 bij betalen en als J. vakantie heeft minder.

Mijn vraag is kan ik het ook per maand aanvragen???
Of hoe doen andere moeders dat met dit 40 weken contract.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 04 Dec 2015 22:17

Re: Kinderopvangtoeslag

Wij heb en bij de bso en peuteropvang ook een 40 weken contract, maar zei facturen elke maand hetzelfde, 12 maanden lang.

Wij nemen bijvoorbeeld 48 uur peuteropvang af, maar betalen er elke
Maand maar 40, ook als er vakanties zijn die maand. Zo hoef je bij de belasting niet elke keer een wijzigen door te geven.

Werkt het kdv op exacte uren, dan zal je elke maand je uren moeten wijzigen bij toeslagen.nl
December 2009
juli 2012
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Dec 2015 22:24

Re: Kinderopvangtoeslag

Ja ze werken met exacte uren.
Niet met gemiddelde uren jammer genoeg.

Maar kan je zo vaak een wijziging doen?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Dec 2015 22:25

Re: Kinderopvangtoeslag

Ik heb een flexibel contract en geef maandelijks de uren door aan de bd. Kost me nog geen 5 minuten.
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Dec 2015 22:33

Re: Kinderopvangtoeslag

B gaat niet in de schoolvakanties, dus de afgelopen jaren deed ik per maand berekenen hoeveel uren ze ging, en gaf dit dan als wijziging door (ik rekende wel krap, zodat ik zeker wist dat ze er overheen zou gaan en we niet terug hoefden te betalen). We kregen dan iedere maand een ander bedrag terug.

Daar was ik een beetje klaar mee, dus heb ik alle uren inderdaad bij elkaar opgeteld en een gemiddelde uitgerekend per maand. In juli en augustus gaat ze amper, dus krijgen we een hele hoop terug, en in september bijv gaat ze weer vrij veel en krijgen we in verhouding minder terug.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 05 Dec 2015 10:35

Re: Kinderopvangtoeslag

Ik heb nou net de uren doorgegeven aan de BD voor januari.
Ben benieuwd hoe dat loopt..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers