Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Dec 2015 09:28

Re: Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

Wij hebben dat ook Marsy, dus grote kans dat het er wel is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem136

Bericht 04 Dec 2015 11:06

Re: Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

Helemaal eens met Minoessepoes. Je betaalt voor een dienst die niet wordt geleverd. En ook al is het overmacht, daar heb je als consument toch eigenlijk niet veel mee te maken? De consequentie is gewoon dat de gemaakte afspraak niet wordt nagekomen.

Maar goed dat klinkt vrij stellig, tegelijk zou ik er nooit een punt van maken. Ik zou niet klagen en al helemaal niet op social media. Dat vind ik toch wel zo triest. Ik had laatst iemand uit mijn lijst die ergens, op een openbare pagina, zijn beklag deed over iets wat hem nog geen euro extra had gekost, 'uit principe'. Sneue mensen vind ik dat.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Dec 2015 11:21

Re: Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

Bij KPN was overigens niet iedereen gedupeerd. Er waren genoeg die nog wel internet/tv/bellen hadden. Anderen alleen geen tv, bij weer een groep anderen lag alles eruit. Om uit te zoeken welke klant waar last van had en dit financieel om te rekenen is één grote rompslomp voor KPN. Voor die paar dagen, voor die paar euro?! Nee, dat vind ik echt onnodig. Dan vind ik een andere vorm van compensatie naar alle klanten toe erg netjes.
<<

Anoniem134

Bericht 04 Dec 2015 13:25

Re: Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

Lucy schreef:Helemaal eens met Minoessepoes. Je betaalt voor een dienst die niet wordt geleverd. En ook al is het overmacht, daar heb je als consument toch eigenlijk niet veel mee te maken? De consequentie is gewoon dat de gemaakte afspraak niet wordt nagekomen.

Maar goed dat klinkt vrij stellig, tegelijk zou ik er nooit een punt van maken. Ik zou niet klagen en al helemaal niet op social media. Dat vind ik toch wel zo triest. Ik had laatst iemand uit mijn lijst die ergens, op een openbare pagina, zijn beklag deed over iets wat hem nog geen euro extra had gekost, 'uit principe'. Sneue mensen vind ik dat.


Precies dit.

Wij hebben denk ik alles bij elkaar anderhalve dag zonder tv gezeten, tja vervelend maar om daar nu werkelijk een probleem van te maken. Nu hebben wij wel vaker problemen met kpn en dan bellen/klagen we wel (en verwachten we ook iets van coulance vanuit hen) maar goed dan gaat het om af en aan geen gebruik te kunnen maken van diensten waarvoor we betalen en niet zomaar een keer een storing.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Dec 2015 15:20

Re: Een storing bij je provider; goedmakertje verplicht?

In sommige gevallen kan ik me wel voorstellen dat mensen het via social media proberen te regelen. In dit geval niet, en ik vind dat je altijd eerst moet proberen het normaal op te lossen, maar soms lukt dat niet. Ik las op het andere forum een verhaal van iemand die in een winkel had gepind en de medewerker beweerde dat het niet was gelukt, terwijl ze op haar telefoon kon aantonen dat het bedrag was afgeschreven. Ze moest en zou toch nog een keer pinnen, uiteindelijk is het twee keer afgeschreven, alleen wil de winkel het niet terugstorten of opsturen, ze krijgt het alleen terug als ze het persoonlijk komt ophalen en daar moet ze dan een heel eind voor met de trein.
Zo iemand heeft dan allang geprobeerd het normaal te regelen, in dat geval zou ik toch eerlijk gezegd ook geneigd zijn om een bericht op Facebook te zetten.

Maar in dit geval zou ik dat niet doen, nee, ik zou al blij zijn dat ik iets kreeg. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat het ergens krom is dat je betaalt voor een dienst die niet geleverd wordt en dat het ook erg netjes is als je daarvoor wordt gecompenseerd, zou ik er niet over gaan klagen als het niet zo is (behalve als je natuurlijk weken achter elkaar moet betalen voor internet dat je niet hebt, maar dan nog bel je eerst op of schrijft een brief).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron